Nova ŠKODA FABIA dobila nagradu Red Dot za izuzetan dizajn
Trik za model ŠKODA FABIA: popularni početni model češkog proizvođača automobila osvojio je renomiranu nagradu Red Dot za izvanredan dizajn proizvoda. Nagradu dobija treći put nakon što ju je osvojio 2008. i 2015. godine. Time je četvrta generacija modela FABIA u rangu sa ikonom brenda OCTAVIA-om. Vozila ŠKODA do sada su osvojila 17 nagrada u kategoriji dizajna proizvoda na renomiranom dizajnerskom takmičenju. Međunarodni žiri bio je impresioniran upečatljivim dizajnom modela FABIA, prostranošću i izbalansiranošću.
Novi Range Rover Sport predstavljen je na globalnoj premijeri sa istorijskim prvim u svetu usponom uz poplavljeni prelivnik brane na Islandu. U toku istorijskog uspona Novi Range Rover Sport odoleva nagloj bujici vode koja teče niz rampu brane Karahnjukar – najveće te vrste na svetu – brzinom od 750 tona u minuti. Rizik od gubitka vučne sile značio bi poniranje niz opasan pad od 90 metara u podnožju prelivnika brane do dna doline ispod njega.
Sajam automobila „DDOR ECO BG CAR SHOW 07“ i 14. sajam motocikala „MOTOPASSION“
O SAJMU. DDOR BG CAR SHOW 07 (pod sloganom „Prirodni broj obrtaja“) i 14. Međunarodni sajam motocikala MOTOPASSION („Sve tvoje strasti na jednom mestu“) predstavljaju jedinstvenu sajamsku manifestaciju, najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u regionu ali i jugoistočnoj Evropi. Svojevrstan kuriozitet, ali i pohvala organizatoru, jeste činjenica da će ovi sajmovi automobila i motocikala biti prve manifestacije te vrste u Evropi koje će se održati nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova.
Delta Auto Grupa predstavlja sajamskoj publici 40 automobila i motocikala
Delta Auto Grupa, ovlašćeni uvoznik i distributer brendova BMW, MINI, Honda i KTM, za posetioce sajma automobila „DDOR BG ECO CAR SHOW 07“ (koji traje od 12-15. maja) predstavila je ukupno 40 modela automobila i motocikala koji su izloženi u halama 1 i 4 Beogradskog sajma, uz posebne pogodnosti za kupovinu vozila.
Kompanija Porsche Srbija i Crna Gora je za posetioce ovogodišnje izložbe automobila, ECO BG Car Show, pripremila čak sedam potpuno električnih automobila Volkswagen grupacije, koja ima jasan put ka CO2 neutralnosti.
Prepoznatljiva Jaguar Land Rover klasa na DDOR ECO BG CAR SHOW
Kompanija British Motors, ekskluzivni uvoznik Jaguar i Land Rover vozila za Srbiju i Crnu Goru, predstavlja sajamskoj publici neke od najreprezentativnijih modela čuvene JLR Grupe za koje je obezbedila sajamske povoljnosti pri kupovini, kao i veliki broj vozila dostupnih odmah za isporuku.
Novi Fiat 500 stigao u Srbiju – Ekskluzivna premijera na BG Car Show
Sa drugom generacijom, lansiranom 2007. godine, Fiat 500 je uveo koncept lifestyle karaktera i šarma u gradski automobil, postajući ikona italijanske mode i stila koja je osvojila svet. Sada nastupa nova era i vreme da novi Fiat 500 iskoristi svu svoju popularnost da inspiriše promene i postane deo rešenja, u duhu slogana „Održivost za sve“. Fiat je društveno relevantniji nego ikad. Ovaj model je prvi potpuno električni model italijanske marke koji je za vrlo kratko vreme postao i najprodavaniji model u svojoj klasi u Evropi.
Renault pretpremijerno predstavio Novi Megane E-tech 100% Electric
Na ovogodišnjem Bg Car Show 2022 Renault zvanično prezentuje svoj novi vizuelni identitet i pretpremijerno predstavlja potpuno Novi Megane E-tech 100% Electric. Renault je promenio svoj logo, i sa svojim inovativnim, živopisnim i savremenim dizajnom odražava svoj “Nouvelle vague”, zaokret kojim marka unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao tehnološka, uslužna marka koja se zasniva na čistoj energiji.
Dacia predstavlja novi vizuelni identitet marke i potpuno Novi Dacia Jogger
Na ovogodišnjem BG Car Show posetioci imaju priliku da upoznaju novi vizuelni izgled Dacia brenda. Novi logotip i novi amblem marke su oličenje jednostavnosti i izdržljivosti, a sa novom zelenom bojom, Dacia ističe svoju terensku prirodu.
Priznanja revije Autocar za Petera Schreyera i Kia EV6
Peter Schreyer i Kia EV6 su 10. maja na svečanosti na čuvenoj britanskoj stazi Silverstone dobili najviša priznanja revije Autocar za 2022. godinu. Autocar je model EV6 proglasio za ‘najbolji električni auto’, a Peter Schreyer je dobio nagradu za životno delo zbog svojeg doprinosa automobilskom dizajnu kroz celu svoju karijeru.
Automobili i motori za četiri dana privukli 66.416 posetilaca
DDOR Eco BG Car Show 07 i 14. Motopassion su, tokom četiri dana, bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova. U tako skraćenom terminu, prilagođenom novonastalim okolnostima, manifestaciju je posetilo – 66.416 posetilaca. U odnosu na aktuelne imeđunarodne okolnosti u kojima je manifestacija organizovana, takvom posetom bili su zadovoljni i organizatori ovih sajmova, i izlagači i drugi komercijalni učesnici, ali i privrednici, uvoznici, distributeri…
Nissan Qashqai dobio je ocenu „vrlo dobar” na ispitivanju sistema za pomoć u vožnji sprovedenom u okviru Euro NCAP-a
U svojoj najnovijoj proceni sistema potpomognute vožnje, Euro NCAP je rangirao sistem ProPilot sa Navi-Linkom ugrađenim u Nissan Qashqai kao “vrlo dobar”, najvećim mogućim rejtingom. Ovo je usledilo nakon što je u januaru Euro NCAP proglasio Qashqai najboljim automobilom u klasi malih terenskih vozila.
Renault Grupa potpisuje sporazum o prodaji Renaulta Rusija i njegovog kontrolnog udela u AVTOVAZU
Upravni odbor Renault Grupe je jednoglasno odobrio potpisivanje sporazuma o prodaji 100 % svojih deonica u Renault Rusiji gradu Moskvi i njenog udela od 67,69 % u AVTOVAZU institutu NAMI (Centralni institut za istraživanje i razvoj automobila i motora). Zaključivanje ovih prenosa ne podleže nikakvim uslovima, a prethodno su pribavljena sva potrebna odobrenja. Sporazum omogućava Renault Grupi da u određenim razdobljima tokom sledećih šest godina otkupi svoj udeo u AVTOVAZU.
ŠKODA AUTO ostvarila 6.6% povrat od prodaje u prvom tromesečju uprkos velikim izazovima
ŠKODA AUTO je u prvom tromesečju isporučila 186.200 vozila kupcima širom sveta (-25,4% u odnosu na isti period prošle godine). Operativna dobit od 337 miliona evra bila je za 24,8% manja nego prethodne godine, dok je povrat od prodaje dosegao solidan, ali niži nivo od 6,6%. Glavni razlozi uključuju stalnu nestašicu čipova i prekide u lancu snabdevanja zbog rata u Ukrajini. Kompanija će stoga dosledno sprovoditi svoj program NEXT LEVEL – EFEKTIVNOST+ tokom narednih meseci. Kompanija takođe očekuje poboljšanje procesa snabdevanja delovima tokom druge polovine godine.
Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama zamenile ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050.