Pre ovog sam vozio Xmax 250 2005. koji me je odlično služio tri sezone. Hteo sam nešto drugačije i jače, a da je dobro za grad, pa sam čekao da se pojavi Rebel koji mi se mnogo dopao od kada se pojavio na tržištu 2017.
Kupljen je maja 2021. od prvog vlasnika sa oko 12500km, proizveden 2018., prva registracija 2019.
Kada je kupljen urađen je mali servis, očišćen lanac, zamenjene prednje pločice, TRW Street sinter.
Nakon toga ubrzo dodat je Puig mali vizir i Givi crashbarovi, ugrađeni u DIY varijanti uz pomoć @Rakhil. Dodata je i Shad tank torba za sitnice.
Od tada do danas, vozi se svakodnevno preko 11 meseci godišnje, prešao sam 5200km, nedavno urađen mali servis, registrovan. Od intervencija sam imao zamenu dihtunga poklopca ventila jer je malo vlažilo ulje na levoj strani (na koju se nagne parkiran). To je rešeno u ovlašćenom za nešto manje od 100 evra (dihtung+ruke)
Ulje je Bardahl XTC C60 10W-30 sa koji je kvačilo lepo radi, filteri Hiflo. U planu je premeštanje retrovizora kao na slici kasnije, za šta se čekaju adapteri, i neke bisage.
Sutra stižu nove gume Pirelli MT60 RS
jer je fabrički Dunlop već neko vreme za zamenu posle 3 godine na putu i skoro 18000km (što je poprilično mnogo za moto gume).


Sent from my SM-N970F using Tapatalk