Član 19.
Član može da ostvari tehničke pogodnosti izabranog Članskog paketa isključivo ukoliko se nalazi u vozilu koje je naveo prilikom podnošenja zahteva za pristup članstvu, tako što prethodno pozove Operativni centar AMSS na broj telefona 1987 ili iz inostranstva na broj (+381 11) 333 12 00, koji su na raspolaganju 24 sata dnevno, ili se prijavi putem mobilne aplikacije AMSS.
Prilikom pozivanja Operativnog centra AMSS radi pružanja tehničkih pogodnosti, Član je obavezan da dostavi operateru potrebne podatke i to: članski broj, ime i prezime, marku i tip vozila u kvaru, registarsku oznaku vozila, što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi, opis kvara ili opis udesa u slučaju saobraćajne nezgode, kao i druge podatke koje operater Operativnog centra AMSS zatraži, radi efikasnijeg pružanja pomoći.
Operativni centar AMSS će nakon provere podataka koje je Član dostavio, organizovati pomoć na putu na najbolji i najefikasniji način, obavestivši Člana za koje vreme će mu usluga biti pružena.
Prilikom pružanja usluge Član mora da se identifikuje pokazivanjem ličnog dokumenta, koji potvrđuje njegov identitet.
Tehnička pogodnost
Pomoć na putu predstavlja osposobljavanje vozila na nastavak vožnje i smatra se nužnom intervencijom, a podrazumeva otklanjanje manjeg kvara za koji se ne zahteva rad u servisu, „kanal“ i specijalni alati i obuhvata zamenu delova koje Član poseduje u vozilu (točak, osigurači, sijalice i sl.) ili dopuna akumulatora. Tehnička pogodnost Pomoć na putu kod članskog paketa PREMIUM SRBIJA i PREMIUM EVROPA podrazumeva pored svega gore navedenog i besplatnu dostavu goriva do 10L na teritoriji Republike Srbije (gorivo plaća član).
Ako je kvar vozila takav da se ne može otkloniti na licu mesta, vozilo će biti preveženo do najbližeg servisa ili mesta prebivališta, zavisno od vrste odabranog članskog paketa.
Tehničku pogodnost Besplatan šlep vozila u slučaju kvara u inostranstvu do mesta prebivališta kod PREMIUM EVROPA članskog paketa, Član ostvaruje pod uslovom da ukoliko kvar nije moguće popraviti na putu, vozilo se šlepa do najbližeg servisa na teritoriji zemlje gde se kvar dogodio i ukoliko vozilo ne može biti popravljeno u roku od 7 radnih dana, od dana kada je vozilo doveženo u servis, uz obaveznu pisanu potvrdu servisa, dosatvljenu Operativnom centru AMSS, da vozilo ne može biti popravljeno. Maksimalni rok izvršenja ove pogodnosti-besplatnog šlepa vozila u slučaju kvara vozila je 30 dana od kada je članska pogodnost zatražena. Član je u obavezi da obezbedi svu potrebnu dokumentaciju za prelazak vozila preko granice.
Tehničku pogodnost Besplatan šlep vozila u slučaju saobraćajne nezgode Član ostvaruje pod uslovom da vozaču šlepa da na uvid dokument koji dokazuje da je došlo do saobraćajne nezgode, radi fotografisanja i dostavljanja AMSS-u. Ovaj dokument je: Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi; zapisnik ili službena beleška saobraćajne policije o izvršenom uviđaju.
Tehničku pogodnost
Prevoz putnika, Član može ostvariti samo uz korišćenje pogodnosti šlepa vozila u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode, od mesta gde se desio kvar ili saobraćajna nezgoda do lokacije gde se vozilo šlepa i isti je organizovan od strane AMSS, ukoliko se pogodnost koristi u Srbiji. Ukoliko se ova pogodnost korisiti u Evropi podrazumeva prevoz od mesta gde se desio kvar ili saobraćajna nezgoda do željene destinacije, priznavanjem troškova prevoza do 50 EUR. Pravo korišćenja ove pogodnosti, Član ostvaruje ukoliko je zatražena istog dana kada je tražena pogodnost šlepa vozila i ukoliko broj putnika uključujuči i člana prevazilazi broj putnika koji mogu da se prevezu šlep vozilom.
Tehničku pogodnost
Smeštaj u slučaju saobraćajne nezgode član može ostvariti ukoliko je oštećeno vozilo moguće popraviti u mestu gde se nezgoda dogodila, uz uslov da je zatražena istog dana kada je tražena pogodnost šlepa vozila u slučaju saobraćajne nezgode.
Tehničku pogodnost
Javni prevoz za nastavak putovanja ili povratak do mesta prebivališta, Član može ostvariti ukoliko je zatražena istog dana kada je tražena pogodnost šlepa vozila.
Tehničku pogodnost
Zamensko vozilo, član može ostvariti ukoliko čeka na popravku vozila i ukoliko je pogodnost zatražena istog dana kada je dobijena dijagnostika od servisa u koji je vozilo odveženo na popravku.
Tehničku pogodnost
Čuvanje vozila član može ostvariti ukoliko čeka dijagnostiku kvara u servisu, popravku vozila ili šlep vozila u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode i ukoliko je ta pogodnost prijavljena Operativnom centru AMSS, pre otpočinjanja korišćenja iste.
Priznavanje troškova na koje Član ima pravo u skladu sa odabranim članskim paketom podrazumeva refundaciju troškova nakon izvršene usluge, pod uslovom da je ista prijavljena Operativnom centru AMSS, a nakon dostavljenog Zahteva i dokaza o pruženoj usluzi na adresu AMSS, ul. Ruzveltova br.18 u Beogradu ili na mail
clanstvo@amss.org.rs . Rok za podnošenje Zahteva je 30 (trideset) dana od dana pružanja usluge na koju se Zahtev odnosi.
Član snosi troškove usluga koje prevazilaze obim definisanih tehničkih pogodnosti odabranog članskog paketa.
Troškove popravke vozila u servisu i nabavku rezervnih delova snosi Član.