Mercedes i Land Rover su godinama unazad izlagaci na poloprivrednom sajmu. Ove godine bio je takav beli i punticki za 64k + pdv ili tako nesto. Nista nije slucajno.
Za nekoga ko kupuje ovaj tip vozila, a ima firmu je baš ozbiljna olakšica, pokušao sam da nađem po inostranstvu i naišao sam na samo još jedan, tako da ih verovatno nema puno..
Mislim da je Bugarska nekada od Audija tražila da homologuje određena vozila kao N1, jer se to kod njih dosta prodavalo. Možda pogledati u njihovim oglasima.
Pozdrav svima, zainteresovala me je ova tema.
Mozda glupo pitanje, ali me zanima da li kao lice bez firme mogu kupiti N1 vozilo preko firme nekog prijatelja kako bi se odbio PDV i da kasnije vozim isti auto bez ikakvih problema?
Čitam neke prednosti u opisu oglasa audija q7 koji je skoro postavljen, spominje se registracija od 20.000 i jeftinije gorivo, je l bi to vazilo iako nemam firmu?
Problem je što je zvanično ograničenje za tebe dosta manje kad se vodiš kao teretno vozilo, a i trebalo bi da su kazne veće, mada vidim da au ljudi ovde ranije pisali da su im kazne pisali isto kao i fizičknom licu...
Znam da je uglavnom za teretna vozila bukvalno bilo kakva kazna puta 5, sad jedino ne znam da li postoji način da ti firma "izdaje" vozilo bez naknade, pa da koristiš sve prednosti a da imaš i taj papir za policiju pa da ne brines za kazne ili bilo šta drugo...
Mada i sam si verovatno viđao da se kombiji b kategorije voze kao auta, tj da ih voze i po 130-140-150, tako da verujem da se cešće stvarno pišu kazne na fizičko lice.