Terenci
Re: Terenci - moda ili potreba ?
@Heroj
Nismo se razumeli. Nisam napisao da klirens nije bitan, već da nije samo on bitan, te da je odnos klitensa i međuosovinskog rastojanja bitniji od samog klirensa.
Trenutno ne vidim fajlove koje si prikačio pa ih tako ne mogu ni komentarisati.
Kad smo već kod klirensa stare Pande (ova kao sa testa), ja sam našao podatak da je on 188mm.
http://www.autoevolution.com/engine/fia ... 70-hp.html
Malo mi je neverovatno da su na novoj Pandi smanjili na 160mm (po tome Bravo ima veći klirens).
Nismo se razumeli. Nisam napisao da klirens nije bitan, već da nije samo on bitan, te da je odnos klitensa i međuosovinskog rastojanja bitniji od samog klirensa.
Trenutno ne vidim fajlove koje si prikačio pa ih tako ne mogu ni komentarisati.
Kad smo već kod klirensa stare Pande (ova kao sa testa), ja sam našao podatak da je on 188mm.
http://www.autoevolution.com/engine/fia ... 70-hp.html
Malo mi je neverovatno da su na novoj Pandi smanjili na 160mm (po tome Bravo ima veći klirens).
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Terenci - moda ili potreba ?
PAzi,u onom testu govore da Yeti ima prednost viseg klirensa,sa 180mm...
Tako da je ono sto sam ja nasao sigurno tacno,a ovde su malo pobrkali loncice...
A i bilo bi mnogo na onolicki auto sa onolickim medjuosovinskim da dignu na 19cm,prevrtao bi se ko iz sale,realno i ovako nije preterano stabilan po onom testu Pola i Pande...
Naravno da je bitno sve kada se uzme u obzir,sve zavisi za sta ti treba...
Moze i malo medjuosovinsko da zasmeta,sve zavisi od situacije...
http://www.auto-power-girl.com/cars-200 ... a_4x4-1891
http://www.roadtestreports.co.uk/full-r ... Panda_4x4/
Tako da je ono sto sam ja nasao sigurno tacno,a ovde su malo pobrkali loncice...
A i bilo bi mnogo na onolicki auto sa onolickim medjuosovinskim da dignu na 19cm,prevrtao bi se ko iz sale,realno i ovako nije preterano stabilan po onom testu Pola i Pande...
Naravno da je bitno sve kada se uzme u obzir,sve zavisi za sta ti treba...
Moze i malo medjuosovinsko da zasmeta,sve zavisi od situacije...
http://www.auto-power-girl.com/cars-200 ... a_4x4-1891
http://www.roadtestreports.co.uk/full-r ... Panda_4x4/
Poslednja izmena od Xepoj87 u 01 Nov 2012, 18:17, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
PAzi,u onom testu govore da Yeti ima prednost viseg klirensa,sa 180mm...
Tako da je ono sto sam ja nasao sigurno tacno,a ovde su malo pobrkali loncice...

Re: Terenci - moda ili potreba ?
@Heroj
Da, vidim na oba testa koja si stavio stoji da je klirens 165mm, ja sam našao neki Nemački na kojem su naveli klirens 170mm. http://www.autoaktuell.at/archiv/J/jeep_wrangler_crd/ . Čudi me da nigde nisam našao zvanični Fiatov podatak. Inače ne mislim da je 19 cm nešto nerealno. Na kraju, Lada Niva ima 220 mm klirens a još manje međuosovinsko rastojanje od Pande (ne kažem da je preterano stabilna, ali nije baš ni da su se sve prevrnule).
Za najnoviju Pandu zanimljivo nisam našao nikakav podatak (zapravo samo jedan i to o 210mm klirensa
) (dobro, ja baš i nemam strpljenja u pretraživanju neta
).
Evo, sad sam pogledao filmiće koje si stavio. U drugom klipu koliko vidim nije bilo problema sa klirensom. Za prvi ne znam šta da ti kažem. Mislim da je potrebniji bio dobar vid, nego velik klirens, jer kad čovek sleti u jendek kraj puta, tu klirens malo može pomoći.
Da, vidim na oba testa koja si stavio stoji da je klirens 165mm, ja sam našao neki Nemački na kojem su naveli klirens 170mm. http://www.autoaktuell.at/archiv/J/jeep_wrangler_crd/ . Čudi me da nigde nisam našao zvanični Fiatov podatak. Inače ne mislim da je 19 cm nešto nerealno. Na kraju, Lada Niva ima 220 mm klirens a još manje međuosovinsko rastojanje od Pande (ne kažem da je preterano stabilna, ali nije baš ni da su se sve prevrnule).
Za najnoviju Pandu zanimljivo nisam našao nikakav podatak (zapravo samo jedan i to o 210mm klirensa


Evo, sad sam pogledao filmiće koje si stavio. U drugom klipu koliko vidim nije bilo problema sa klirensom. Za prvi ne znam šta da ti kažem. Mislim da je potrebniji bio dobar vid, nego velik klirens, jer kad čovek sleti u jendek kraj puta, tu klirens malo može pomoći.

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Jbm li ga,obican je 12.5cm,4x4 16cm,a Climbing,sta god to bilo je 16.5cm,to je povecanje od 4cm u odnosu na standardnu verziju,sto nije malo uopste,gledajuci da to ipak nije SUV,nego nesto izmedju,pa mu je i klirens izmedju.
Dobro,ja sam malo preuvelicao sa prevrtanjem,ali sto je klirens veci,auto je nestabilniji,a Panda je ipak prvenstveno gradski auto..
Dobro,ono za jendek si u pravu da je lik malo corav oko ociju,ali isto tako situacija u sumi,blato,pa se naprave samo rupe od tockova,recimo oni snimci kuda je isao ML i on je kacio pod od blato...
Onaj 3. snimak govori samo o klirensu,gde je zviznuo prednjim delom jer nije bio dovoljno visok.
To su neke situacije gde je klirens potreban... U svakom selu ako hoces da proteras negde kroz neke gradine,znaci klirens,jer su svuda krateri od traktora...
Veruj mi da sam i ja morao Land Cruisera da podignem na najvisi nivo kroz najobicnije seoske gradine oko Sapca,a to nikada maltene ne diram,da ti ne pricam tek u jednoj vikendici gde sam ranije samo traktorom isao,sada jedva dodjem LC-om...
I to su najnormalnije situacije i znam dosta takvih zajebanih prilaza nekim kucama,a da su standardni putevi,da nije neka zajebancija kroz prasumu,jezera i slicno...
Dobro,ja sam malo preuvelicao sa prevrtanjem,ali sto je klirens veci,auto je nestabilniji,a Panda je ipak prvenstveno gradski auto..
Dobro,ono za jendek si u pravu da je lik malo corav oko ociju,ali isto tako situacija u sumi,blato,pa se naprave samo rupe od tockova,recimo oni snimci kuda je isao ML i on je kacio pod od blato...
Onaj 3. snimak govori samo o klirensu,gde je zviznuo prednjim delom jer nije bio dovoljno visok.
To su neke situacije gde je klirens potreban... U svakom selu ako hoces da proteras negde kroz neke gradine,znaci klirens,jer su svuda krateri od traktora...
Veruj mi da sam i ja morao Land Cruisera da podignem na najvisi nivo kroz najobicnije seoske gradine oko Sapca,a to nikada maltene ne diram,da ti ne pricam tek u jednoj vikendici gde sam ranije samo traktorom isao,sada jedva dodjem LC-om...
I to su najnormalnije situacije i znam dosta takvih zajebanih prilaza nekim kucama,a da su standardni putevi,da nije neka zajebancija kroz prasumu,jezera i slicno...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pa jbg niko vas ne tera da vozite kroz kolotrage od traktora. Pa ja sa astrom prodjem iza traktora, naravno ne po njegovim tragovima, a kamoli sa djipom 

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Jbg,ni tebe niko ne tera uopste da silazis sa puta...
I ja autoputem idem za traktorom u C klasi...
I ja autoputem idem za traktorom u C klasi...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AW: Terenci - moda ili potreba ?
A od pande samo skoljka 
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Povodom price o Pandi...
Novi Fiat Panda 4x4 proglašen za ‘SUV Auto godine 2012’ od strane magazina TopGear
Novi Fiat Panda 4x4 je osvojio svoju prvu veliku međunarodnu nagradu "Terenac Godine 2012“ koju dodeljuje žiri prestižnog magazina TopGear Awards 2012, sa 1,9 miliona čitalaca u Velikoj Britaniji, 9,2 miliona čitalaca širom sveta, 17 miliona Facebook fanova i 600 hiljada sledbenika Twitter-a.
Časopis koji je osnovan 1993. godine i povezan sa istoimenom BBC TV serijom, ima više od 25 internacionalnih izdanja u nekoliko zemalja, uključujući Kinu, Švedsku, Italiju, Bliski Istok, Novi Zeland, Maleziju, Rusiju, Portugal, Holandiju, Indoneziju i Filipine.

TopGear novinari stavili su novi Fiat Panda 4x4 ispred mnogih opremljenih - i skupljih - konkurenata, uz posebne pohvale za lakoću u vožnji, komfor i off -road karakteristike. Posebna pažnja posvećena je novom Pandinom revolucionarnom dvo-cilindričnom TwinAir Turbo motoru zapremine 0.9 litara u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem i sporim prvim stepenom prenosa koji omogućavaju odličnu off -road vuču i fenomenalno prianjanje na padinama.
"To je dobar off-road. Naravno, on nema fensi blokadu diferencijala, ali zato ima pametan elektronski sistem za vuču, dovoljnu visinu iznad podloge i spori prvi stepen prenosa", kaže TopGear žiri. "Vuča na terenima sa nagibom je izuzetna, delom zbog pogodnih pneumatika, a delom zbog toga što je Panda dovoljno lagana da ne postoji velika gravitaciona sila koja se suprotstavlja usponu. A tu su i drugi talenti. Dugo putovanje autoputem neće vas namučiti ako se odlučite za TwinAir verziju sa šestostepenim menjačem. Automobile je tako kompaktan, da će sa lakoćom da se provlači između drveća i stenovitih prepreka i pobedi odrasle i razvikane Off-Roade".
Fiat Panda 4x4 je jedini 4WD model u A segmentu. Naslednik je bestselera koji se prvi put pojavio pre 29 godina i postao poznat kao najmanji i najzanimljiviji "eksplorer" u svojoj klasi. Danas je nova Panda sa pogonom na sva četiri točka jedan pravi Majstor-svih-zanata, koji se sa podjednakom lakoćom nosi sa planinskim kozjim stazama i gradskom džunglom. Pored standardne opreme koja je u stanju da zadovolji najzahtevnije kupce, sa tehničke tačke gledišta nova Panda 4x4 je sebe nadmašio još jednom i dokazao svoju zadivljujuću sposobnost da se takmiči sa off-road automobilima mnogo veće veličine (i mnogo više cene).
Dizajnirana za najzahtevnije vozače koji vole avanturu i život u prirodi, nova Panda 4x4 ima vuču sa "Uvek spremnim momentom" koja se uključuje automatski kada je potrebno da se lakoćom pozabavi bilo kojom situacijom. Panda 4x4 ima ESC sistem (Elektronsku kontrolu stabilnosti) sa ELD (Elektronska blokada diferencijala) kao standardne funkcije. Ovaj sistem obezbeđuje dodatnu pomoć u toku vožnje i polaska vozila na klizavom terenu.
Panda 4x4 nudi i svu dinamiku i komfor koji vam je potreban da uspešno provedete kraju duga i izazovna putovanja, zahvaljujući pre svega revidiranom vešanju – prednje nazavisno MacPherson i zadnje sa torzionom gredom – kao i šestostepenom prenosniku sa sporom prvom brzinom u sprezi sa TwinAir Turbo motorom, koji ističu off-road karakeristike ovog modela i omogućavaju optimalni polazak vozila iz mirovanja na uzbrdici.
Konačno, da obezbedi maksimalno prijanjanje na bilo kojoj površini, novi model koristi specijalno dizajnirane pneumatike 175/65 R15 84T M + S. Novi automobil sa podjednakom lakoćom savlađuje neravne i izazovne terene, što se prepoznaje po velikodušnom klirensu - 16 centimetara za Multijet II verziju i 15 santimetara za TwinAir Turbo verziju - i odličnim tipičnim off-road uglovima : 21 ° (nailazak), 36 ° (izlazak) i 20 ° (klirens prepreke).
Fiat Panda 4x4 je dostupan sa opcijama izbora između dva motora, oba opremljena sistemom Start & Stop: novim TwinAir Turbo 0.9 litara sa 85 KS i 1,3 Multijet II dizel motorom sa 75 KS. Motor TwinAir Turbo razvija 40 % više obrtnog momenta u odnosu na 1,2 Fire motor prethodne generacije. To, u kombinaciji sa posebnim šestostepenim menjačem sa sporim prvim stepenom prenosa, omogućava mnogo bolji polazak vozila na uzbrdici, viši kvalitet pokretanja motora, veću fleksibilnost i “pick-up”. Slično poboljšanje evidentno je i na Multijet II motoru, gde je obrtni moment povećan za 30 %.
Automobil je bogato opremeljen standardnom opremom koja sadrži: ESC sistem sa ELD, manuelni klima uređaj, CD/MP3 radio, 15" brunirane aluminijumske felne, 175/65 R15 M + S pneumatike, spoljašnje retrovizore sa grejačima, centralno zaključavanje vrata sa daljinskim upravljačem i naslone za glavu na zadnjim sedištima. Opcionalna oprema i pribor uključuju inovativni sistem "City Brake Control", klizna zadnja sedišta i Blue & Me TomTom2 LIVE.
Preuzeto sa AutoBlog-a
Novi Fiat Panda 4x4 proglašen za ‘SUV Auto godine 2012’ od strane magazina TopGear
Novi Fiat Panda 4x4 je osvojio svoju prvu veliku međunarodnu nagradu "Terenac Godine 2012“ koju dodeljuje žiri prestižnog magazina TopGear Awards 2012, sa 1,9 miliona čitalaca u Velikoj Britaniji, 9,2 miliona čitalaca širom sveta, 17 miliona Facebook fanova i 600 hiljada sledbenika Twitter-a.
Časopis koji je osnovan 1993. godine i povezan sa istoimenom BBC TV serijom, ima više od 25 internacionalnih izdanja u nekoliko zemalja, uključujući Kinu, Švedsku, Italiju, Bliski Istok, Novi Zeland, Maleziju, Rusiju, Portugal, Holandiju, Indoneziju i Filipine.

TopGear novinari stavili su novi Fiat Panda 4x4 ispred mnogih opremljenih - i skupljih - konkurenata, uz posebne pohvale za lakoću u vožnji, komfor i off -road karakteristike. Posebna pažnja posvećena je novom Pandinom revolucionarnom dvo-cilindričnom TwinAir Turbo motoru zapremine 0.9 litara u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem i sporim prvim stepenom prenosa koji omogućavaju odličnu off -road vuču i fenomenalno prianjanje na padinama.
"To je dobar off-road. Naravno, on nema fensi blokadu diferencijala, ali zato ima pametan elektronski sistem za vuču, dovoljnu visinu iznad podloge i spori prvi stepen prenosa", kaže TopGear žiri. "Vuča na terenima sa nagibom je izuzetna, delom zbog pogodnih pneumatika, a delom zbog toga što je Panda dovoljno lagana da ne postoji velika gravitaciona sila koja se suprotstavlja usponu. A tu su i drugi talenti. Dugo putovanje autoputem neće vas namučiti ako se odlučite za TwinAir verziju sa šestostepenim menjačem. Automobile je tako kompaktan, da će sa lakoćom da se provlači između drveća i stenovitih prepreka i pobedi odrasle i razvikane Off-Roade".
Fiat Panda 4x4 je jedini 4WD model u A segmentu. Naslednik je bestselera koji se prvi put pojavio pre 29 godina i postao poznat kao najmanji i najzanimljiviji "eksplorer" u svojoj klasi. Danas je nova Panda sa pogonom na sva četiri točka jedan pravi Majstor-svih-zanata, koji se sa podjednakom lakoćom nosi sa planinskim kozjim stazama i gradskom džunglom. Pored standardne opreme koja je u stanju da zadovolji najzahtevnije kupce, sa tehničke tačke gledišta nova Panda 4x4 je sebe nadmašio još jednom i dokazao svoju zadivljujuću sposobnost da se takmiči sa off-road automobilima mnogo veće veličine (i mnogo više cene).
Dizajnirana za najzahtevnije vozače koji vole avanturu i život u prirodi, nova Panda 4x4 ima vuču sa "Uvek spremnim momentom" koja se uključuje automatski kada je potrebno da se lakoćom pozabavi bilo kojom situacijom. Panda 4x4 ima ESC sistem (Elektronsku kontrolu stabilnosti) sa ELD (Elektronska blokada diferencijala) kao standardne funkcije. Ovaj sistem obezbeđuje dodatnu pomoć u toku vožnje i polaska vozila na klizavom terenu.
Panda 4x4 nudi i svu dinamiku i komfor koji vam je potreban da uspešno provedete kraju duga i izazovna putovanja, zahvaljujući pre svega revidiranom vešanju – prednje nazavisno MacPherson i zadnje sa torzionom gredom – kao i šestostepenom prenosniku sa sporom prvom brzinom u sprezi sa TwinAir Turbo motorom, koji ističu off-road karakeristike ovog modela i omogućavaju optimalni polazak vozila iz mirovanja na uzbrdici.
Konačno, da obezbedi maksimalno prijanjanje na bilo kojoj površini, novi model koristi specijalno dizajnirane pneumatike 175/65 R15 84T M + S. Novi automobil sa podjednakom lakoćom savlađuje neravne i izazovne terene, što se prepoznaje po velikodušnom klirensu - 16 centimetara za Multijet II verziju i 15 santimetara za TwinAir Turbo verziju - i odličnim tipičnim off-road uglovima : 21 ° (nailazak), 36 ° (izlazak) i 20 ° (klirens prepreke).
Fiat Panda 4x4 je dostupan sa opcijama izbora između dva motora, oba opremljena sistemom Start & Stop: novim TwinAir Turbo 0.9 litara sa 85 KS i 1,3 Multijet II dizel motorom sa 75 KS. Motor TwinAir Turbo razvija 40 % više obrtnog momenta u odnosu na 1,2 Fire motor prethodne generacije. To, u kombinaciji sa posebnim šestostepenim menjačem sa sporim prvim stepenom prenosa, omogućava mnogo bolji polazak vozila na uzbrdici, viši kvalitet pokretanja motora, veću fleksibilnost i “pick-up”. Slično poboljšanje evidentno je i na Multijet II motoru, gde je obrtni moment povećan za 30 %.
Automobil je bogato opremeljen standardnom opremom koja sadrži: ESC sistem sa ELD, manuelni klima uređaj, CD/MP3 radio, 15" brunirane aluminijumske felne, 175/65 R15 M + S pneumatike, spoljašnje retrovizore sa grejačima, centralno zaključavanje vrata sa daljinskim upravljačem i naslone za glavu na zadnjim sedištima. Opcionalna oprema i pribor uključuju inovativni sistem "City Brake Control", klizna zadnja sedišta i Blue & Me TomTom2 LIVE.
Preuzeto sa AutoBlog-a
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pa naravno... 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Naisao sam na nekoliko klipova koje sam jos ranije hteo da postavim na forum, ali se nisam setio. Na prvom i drugom klipu kontakt sa podlogom ima samo jedan tocak, dok ostala tri proklizavaju. Na trecem su po dva tocka iste osovine na stabilnoj podlozi.
http://www.youtube.com/watch?v=U-FoUTPja4Y
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Cbs#t=383s
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... vqQuC_8VrM
http://www.youtube.com/watch?v=U-FoUTPja4Y
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Cbs#t=383s
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... vqQuC_8VrM

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Terenci - moda ili potreba ?
ma nije uvopste namesteno za Q5... 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pa sad, da su na dva mesta namestali...Q5 ima Torsen diferencijal koji je potpuno mehanicki, i u odredjenim situacijama se ponasa kao otvoreni diferencijal. Jedna od tih situacija je i kada jedan od tockova ili osovina ima jako los kontakt sa podlogom.
EDIT: evo, na drugom klipu prosao i Audi.
http://www.youtube.com/watch?v=ggFEoZNRstA
EDIT: evo, na drugom klipu prosao i Audi.

http://www.youtube.com/watch?v=ggFEoZNRstA

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Na svima se drzi jednako pritisnut gas,samo na X3 se dodaje i oduzima... mislim da tako ide na cim i da zato pre prolazi...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.