Krovni kofer i nosač
Re: Krovni kofer i nosač
Obavezno stavi neke sunđere ispod da ne kliže, a gurtne uvrni malo da ti ne zvizde na toj brzini.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Krovni kofer i nosač
Svakako sam mislio da podmetnem neku gumu ispod na tačkama oslanjanja zbog klizanja, drvo o metal će da radi samo tako.
Re: Krovni kofer i nosač
Imam neke iz Lidla, neotvorene.
Re: Krovni kofer i nosač
Posto je auto put u pitanju, samo dobra spaner traka to moze da drzi bezbedno, ne bih ja rizikovao sa gurtnama ma koliko dobre bile i dobro stegnute...da je po gradu ili tu okolini mogle bi gurtne ali spaner kad stegnes nema mrdanja, voze ljuti tako sve i svasa i to velike km prelaze, samo da nadjes dobre spaner trake.
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Krovni kofer i nosač
Mislim da se misli na spaner traku, kad kažu gurtne. Barem ja jesam.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Krovni kofer i nosač
Jesu. Mislim da su narandžaste. Ne mogu se setim nosivosti.
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Ono što si napisao na početku posta ( "Plus, barovi imaju prepuste izvan "glava" nosaca, presiroki su, sto niti ima svrhu, niti je lepo" ), što se tiče lepote, to je stvar ukusa, ali, što se tiče svrhe (ako barovi prelaze preko "glave" ), to nisi u pravu. Jer, kada barovi prelaze preko "glave", tada na krovne šine možeš da montiraš, primera radi, 4 Thule nosača za bicikl ili krovnu kutiju + 2 nosača za bicikl ili čak i dve standardne Thule krovne kutije (jednu pored druge).Sloba je napisao: ↑13 Dec 2022, 13:34Thule je jos skuplji, ali sam ga svakako eliminisao jer set za CX-30 podrazumeva kacenje ispod kedera okvira vrata sto mi je neprihvatljivo. Plus, barovi imaju prepuste izvan "glava" nosaca, presiroki su, sto niti ima svrhu, niti je lepo. Bukvalno se glavom moze zakaciti dok se mota oko kola.
Fabricki kao moji idu na fiksne tacke. Druga opcija bila bi montaza uzduznih krovnih sina koje kod Mazde kostaju 470 evra, a onda bi na njih mogao da ide normalan Thule. Takve sine fabricki imaju samo top modeli u USA, a svi ostali imaju tzv. fix point/normal roof.
Na ovom plavom na poslednjoj slici su kineske sine, oko 100 evra kostaju. Original je, kao sto sam napisao, blizu 500 evra i, pretpostavljam, bolje je izrade.
Bilo sta valjano na ovu temu uvek je bilo skupo, ali jednom se plati. Inace, vrhunski su uradjeni. Imao sam i Thule, to je to sto se izrade tice. Aero su dizajna, siroki i tanki. Do 75kg nose, sto ni u ludilu ne bih stavljao na krov, ali da se pomene. Posto sam prodao stari Thule kofer, ceka me kupovina novog.
A kada imaš nosače (barove) koje ti imaš, tada na krov može, primera radi, najviše 3 nosača za bajs ili krovna kutija + 1 nosač za bajs ili samo jedna krovna kutija.
Ja sam uvek kupovao Thule nosače kod kojih barovi koji prelaze preko "glave", ali sam naravno vodio računa o dužini barova koje uzimam. I vrlo često sam bio u prilici da na krovu prevozim 4 bajsa (taman toliko nas i ima u porodici) ili krovna kutija + 2 bajsa, a dva puta sam čak na krovu imao dve Thule standardne kutije (jedna je bila od mog drugara, koju mi je dao za ta putovanja). Šta više, dok sam imao kola sa 3 reda sedišta (308 SW), znao sam na kolima prevoziti i po 6-7 bajseva (4 gore i 3 na gepeku).
Samo na jedinim kolima imam OEM nosače kod kojih barovi ne prelaze preko "glava". Dobio ih kao poklon uz nova kola. Ali su realno po nizu detalja teški promašaj u odnosu na bilo koji Thule. Nikada ih sebi ne bih kupio da je trebalo da ih kupujem. Plus, imaju onaj središnji (T) kanal kod koga mora da se stavlja gumena traka kao maska. Katastrofa od nepraktičnosti, jer za svaki pojedinačni nosač (npr. za bajs ) koji stavljaš, tu gumu moraš da seckaš na tačne dužine. Dok to kod savremenih Thule barova odavno ne moraš. Jeste da Thule i "košta" (pa i dosta više nego neki drugi brendovi), ali, za moj ukus ima razloga zašto košta.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10596
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Ne stavlja se teret na prepuste.
Dve standardne kutije jedna pored druge?
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
Dve standardne kutije jedna pored druge?
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Da, na bilo koje Thule šine (ako prelaze preko "glave") mogu da stanu dve standardne Thule kutije jedna pored druge. Samo ih ne možeš istovremeno držati otvorene
A kada koristiš dve kutije, tada spoljnom "kandžom" kutije kojom hvataš šinu, istu hvataš sa spoljne strane glave, ali, uz samu glavu (nasloniš je na glavu).
Ako koristiš 4 krovna nosača za bajs, ako su držači sa T adapterom, pomeriš kako treba, levo i desno (i nijedan bajs ti neće izaći van gabarita vozila, 100% ).
Ako su eventualno "starinske" (čelične) šine, a nosači za bajs koji se pročvršćuju "polumesecom" (vizuelno je to nalik "kandžama" kutija), a hoćeš da ih staviš 4 komada, tada jedan polumesec spoljnog nosača za bajs ide sa spoljne strane "glave", ali, uz samu glavu. I opet bajs ne viri van gabarita vozila.
A kada koristiš dve kutije, tada spoljnom "kandžom" kutije kojom hvataš šinu, istu hvataš sa spoljne strane glave, ali, uz samu glavu (nasloniš je na glavu).
Ako koristiš 4 krovna nosača za bajs, ako su držači sa T adapterom, pomeriš kako treba, levo i desno (i nijedan bajs ti neće izaći van gabarita vozila, 100% ).
Ako su eventualno "starinske" (čelične) šine, a nosači za bajs koji se pročvršćuju "polumesecom" (vizuelno je to nalik "kandžama" kutija), a hoćeš da ih staviš 4 komada, tada jedan polumesec spoljnog nosača za bajs ide sa spoljne strane "glave", ali, uz samu glavu. I opet bajs ne viri van gabarita vozila.
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Bez prepusta lepše izgleda i u teoriji su tiši a većina ljudi samo stavi jedan kofer i to je to za šta će ikad koristiti nosače.
S tim rečeno ja uzeh te sa prepustima jer nije bilo ovih drugih na stanju :\
S tim rečeno ja uzeh te sa prepustima jer nije bilo ovih drugih na stanju :\
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7095
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Ja sam baš zbog preporuke prodavca da ove sa prepustom mogu kofer i dva bajsa, na primer, uzeo baš te. Da ove druge bolje izgledaju - izgledaju.
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Koliki je razmak za barove, tj širina krova gde su šine?
Kod mene izmerio upravo, 107cm izmedju šina a 133 cm širina krova.
Jel to dovoljno za ta 4 bajs nosača, nisam nikada probao...
Kod mene izmerio upravo, 107cm izmedju šina a 133 cm širina krova.
Jel to dovoljno za ta 4 bajs nosača, nisam nikada probao...
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Ako sam vozio na krovu po 4 bajsa i na 500L (a on je širok oko 178-179 cm bez retrovizora), može "na sve" što se tiče same širine krova Vozio sam i na 308 SW (mk1). Doduše, stavljao sam istovremeno 4 bajs nosača Thule 532, ali ne i 4 komada Thule 595 (njih imam samo 2). A kombinovao sam ih sa kutijom Thule Motion 800.
Re: 2021 Mazda CX-30 e-Skyactiv G150 AWD
Koje nosace uzeti za tri bicikla(jedan deciji)? Jel se svi podjednako tesko montiraju, nema neki koji su bogougodniji?
I kako je voziti sa tri bicikla na krovu? Jel moze 140 na autoputu ili nije bas preporuceno.
Izvinjavam se na kradji teme, nek se prebaci negde ako treba.
I kako je voziti sa tri bicikla na krovu? Jel moze 140 na autoputu ili nije bas preporuceno.
Izvinjavam se na kradji teme, nek se prebaci negde ako treba.