ivanaker napisao: Nije mi realan gore napisano odnos cena i ponudjenih usluga.
Hvala Svima
Usluga je identicna kod svih, zamena softvera a cenu svako trazi koliko misli da je naplativo na trzistu. Da li je opravdano to sto se trazi svaki kupac sam procenjuje i vrednuje.
Citao sam pre nekog vremena o 320i i 328i tj o njihovim razlikama.
Nazalost vec sam zaboravio dobar deo mog zakljucka, ali se secam da motor jeste isti ali na kolima ima jos nekih bitnih razlika, npr 328 ima jace kocnice, tj vece diskove, standard su veci tockovi i sl, pa obrni okreni samo cipovanje 320i ne cini 328i-com.
Slazem se da im se za motor moguce ne isplati da prave razlicite, ali za menjace im se ocigledno isplati jer ih svakako narucuju od ZF-a i oni se stavljaju i u vozila mnogih drugih proizvodjaca.
Isti je motor i od 320i je moguce, relativno jednostavno, napraviti 328i.
Problem je sto to i nije bas isplatljivo jer bi dobar tuning kostao isto (ili vise) kao fabricka razlika izmedju njih.
Xepoj87 napisao:Markoni,koliko kosta u Curcicu,jedno 700e?
Manje su cene kod nas nego u Nemackoj, jednostavno tako mora...
A ja sam dogovarao popust za klub, pa smo dogovorili da sa mojim autom snimi i prilog za neku emisiju pa cu dobiti fin popust. Znacu u toku nedelje sta i kako pa cu javiti... Nesto mi je u glavi da je cipovanje PD motora oko 350 EUR...
Floyd napisao:Isti je motor i od 320i je moguce, relativno jednostavno, napraviti 328i.
Problem je sto to i nije bas isplatljivo jer bi dobar tuning kostao isto (ili vise) kao fabricka razlika izmedju njih.
Xepoj87 napisao:Markoni,koliko kosta u Curcicu,jedno 700e?
Manje su cene kod nas nego u Nemackoj, jednostavno tako mora...
A ja sam dogovarao popust za klub, pa smo dogovorili da sa mojim autom snimi i prilog za neku emisiju pa cu dobiti fin popust. Znacu u toku nedelje sta i kako pa cu javiti... Nesto mi je u glavi da je cipovanje PD motora oko 350 EUR...
Tapatalk Post
Znam da Curcic sam po sebi nije bas pojam jeftinoce,pa zato pitam,ne znam koliko su u nemackoj...
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Pa obicno je tako da veca proizvodna serija ima nizi trosak a fabrike imaju bitno vece serije od tjuning radionica i daleko povoljnije uslove od dobavljaca komponenti.
Druga je stvar kada neko samostalno radi tjuning i ulaze svoj rad i znanje a to sebi ne naplacuje pa iako budu skuplji delovi na kraju moze da ispadne zbirno manje.
Pre mesec dana sam bio vrlo blizu vraćanja na fabričku mapu.
Auto je na uzbrdicama kidao trap (lupalo nešto i otimao se volan), a majstor nije nalazio nigde lufta i bilo koji problem pajser dijagnostikom. Tek je jedan drugi trapadžija to rešio zamenom pašteta (silen blokova) i od tad je sve OK.
Opet, mislim da je ovo preterano i naporno za vožnju iako vrlo retko stisnem jače gas. Ponekad se prepadnem koliko silovito poskoči iako sam planirano potopio papučicu nekim opravdanim povodom...
nemoj se odmah ljutiti, nego procitaj kako si napisao...
ako mislis da sam napisao nesto lose ili uvredljivo evo ja ti se izvinjavam...zaista...cilj je dobra zabava, vidis da je danas dan za zahebanciju i offtopic