
Merenje prosečne brzine na auto-putu
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Onda neka bude +40, kad već plaćaš 

Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Nezgodno po nasem putu, uzasno je valovito a to bi znacilo da bi morao da ides 200 pojedine deonice da bi postigao 170 prosecno, a onda opet nije bezbedno
U principu kad krenem za grcku sledece nedelje probacu da to bude 140-150 prosecna, pa sta platim platim.

U principu kad krenem za grcku sledece nedelje probacu da to bude 140-150 prosecna, pa sta platim platim.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13587
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ma ne gađaš baš prosek, nego držiš do 170
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
pa da tih do 170 mu dodje taj prosek od 140-150, kao i do sada, samo ce malo vise da kosta put.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Za 10km/h ćeš da plaćaš kaznu?
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ne za 10km/h nego za to da mogu da vozim normalno, bez napetosti u koloni i buljenja u brzinu. Naravno i ubijanje monotonije na 130 koja je takodje jako opasna u voznji je jako bitno. Ukratko bezbednost i udobnost.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
A posle Niša autobahn, 200+.
- Gazu
- Postovi: 2720
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Al niko nije rekao da posle Niša neće biti presretači.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Posle Niša je isto kao i ka Batrovcima radar sa strane pa te čekaju na naplatnoj.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Nekome je i 200 monotona vožnja.Kass napisao:Ne za 10km/h nego za to da mogu da vozim normalno, bez napetosti u koloni i buljenja u brzinu. Naravno i ubijanje monotonije na 130 koja je takodje jako opasna u voznji je jako bitno. Ukratko bezbednost i udobnost.
Ti možeš ako ti je monotono da voziš od 100-130 u naletima, čisto da se ne uspavaš

A bezbednost i prekoračenje maksimalne dozvoljene brzine nikako ne idu u istu rečenicu.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
To naravno nije tacno ali necu ulaziti u takve rasprave definitivno. Ako zelis da naucis nesto novo procitaj diskusije o nemackom autoputu i zasto nikada nisu uveli ogranicenje brzine i koje su najvece opasnosti. Postoje ozbiljne studije o tome.BigMazzy napisao: 17 Avg 2022, 14:42Nekome je i 200 monotona vožnja.Kass napisao:Ne za 10km/h nego za to da mogu da vozim normalno, bez napetosti u koloni i buljenja u brzinu. Naravno i ubijanje monotonije na 130 koja je takodje jako opasna u voznji je jako bitno. Ukratko bezbednost i udobnost.
Ti možeš ako ti je monotono da voziš od 100-130 u naletima, čisto da se ne uspavaš
A bezbednost i prekoračenje maksimalne dozvoljene brzine nikako ne idu u istu rečenicu.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Nemački autoput je napravljen po sasvim drugačijim standardima, ne možeš se pozivati na njega u ovom slučaju.
- Gazu
- Postovi: 2720
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
A možemo reći i ovako: svuda ima ograničenje, samo u Nemačkoj ima to da ga nema. I sad, ko je pametniji, Nemci, ili ostatak celog sveta.
Mi na svoj račun i sami često kažemo: šta sad, svi su glupi, samo mi smo pametni. Što ne bi rekli tako i za Nemce.
Mi na svoj račun i sami često kažemo: šta sad, svi su glupi, samo mi smo pametni. Što ne bi rekli tako i za Nemce.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Nije diskusija za ovde ali da pojasnim samo sta sam mislio. Nije poenta u nepostojanju ogranicenja, to je moguce stvarno samo za nemacke puteve.
Pricam o prilagodjavanju voznje da bi se izbegla dva najveca uzroka nesreca - gubitak paznje i voznja u koloni.
To su i stvari koje sam naveo kao poboljsanje bezbednosti zbog kojih sam spreman da platim kaznu i ne izlazem se riziku.
Pricam o prilagodjavanju voznje da bi se izbegla dva najveca uzroka nesreca - gubitak paznje i voznja u koloni.
To su i stvari koje sam naveo kao poboljsanje bezbednosti zbog kojih sam spreman da platim kaznu i ne izlazem se riziku.
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ima ograničenja i na nemačkim autoputevima, itekako. Neke deonice nemaju ograničenje, ne sve. 
