Servis - Razno
-
- Postovi: 445
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Servis - Razno
Nećeš sigurno pogrešiti sa INA kompletom.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4943
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Evo šta kaže jedan dobar majstor.
Napomena, ovo je za moj auto, 2.0 TDI 190 KS
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Napomena, ovo je za moj auto, 2.0 TDI 190 KS

Sent from my LE2120 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Čuj jedan dobar majstor, pa od awt-a nema bolji 
Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4943
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Nisam smeo toliko da ga hvalim. 
Sent from my LE2120 using Tapatalk

Sent from my LE2120 using Tapatalk
- Martin Mystere
- Postovi: 460
- Pridružio se: 18 Dec 2020, 21:09
- Garaža: Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCI Powershift
- Lokacija: Beograd - Voždovac
Re: Servis - Razno
U nedelju veče otišao do Vrnjačke Banje bez problema, parkirao auto i nisam ga palio do danas do podneva (Mondeo mk5 2.0 TDCi automatik).
Danas da ga upalim a on mrtav - ni da zavergla. Upalim ga uz pomoć kablova, dođem do Stalaća, u putu sve radi kako treba, tamo ga isključio i kad sam ponovo hteo da ga uključim ista situacija - skroz mrtav. Ponovo ga upalim uz pomoć kablova, dođem do Ćićevca i tu ista stvar - isključim motor i posle ni da zavergla.
Računam da je morao da dobro dopuni akumulator tokom vožnje od Vrnjačke Banje do Stalaća ali pošto ga nije ni malčice dopunio a niti svetli neka lampica na instrument tabli plus u toku vožnje rade ostali potrošači rekao bih da je akumulator skroz otišao (reč je o originalnom Fordovom start/stop akumulatoru).
Ima li neko ideju na osnovu gore navedenog šta bi mogao biti uzrok - jer akumulator posle šest godina i 190k ispustio dušu ili je još nešto u pitanju (alternator)?
Danas da ga upalim a on mrtav - ni da zavergla. Upalim ga uz pomoć kablova, dođem do Stalaća, u putu sve radi kako treba, tamo ga isključio i kad sam ponovo hteo da ga uključim ista situacija - skroz mrtav. Ponovo ga upalim uz pomoć kablova, dođem do Ćićevca i tu ista stvar - isključim motor i posle ni da zavergla.
Računam da je morao da dobro dopuni akumulator tokom vožnje od Vrnjačke Banje do Stalaća ali pošto ga nije ni malčice dopunio a niti svetli neka lampica na instrument tabli plus u toku vožnje rade ostali potrošači rekao bih da je akumulator skroz otišao (reč je o originalnom Fordovom start/stop akumulatoru).
Ima li neko ideju na osnovu gore navedenog šta bi mogao biti uzrok - jer akumulator posle šest godina i 190k ispustio dušu ili je još nešto u pitanju (alternator)?
Re: Servis - Razno
Nađi neki akumulator za početak, ako radi sa bilo kojim (da ne mora baš SS), znaš da je do njega.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Servis - Razno
To niko mazalost na daljinu ne moze da ti kaze, moguce je i da je fabricka greska ili da si gubio struju. Kad je meni otisao akumulator, doduse stariji, upalio ga na gurku, pa vozio 50 km, pa upalio na kablove i na kraju se slepao do elektricara, a samo akumulator otisao, regler bio ispravan. Ocekivao sam da cu imati vremena dok ga resim, ali ne, zavrsio karijeru u jednom danu, bez ikakvog upozorenja pre toga.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Premeri napon na akumulatoru posle lezanja na parkingu.
Potom premeri napon punjenja kad uspes dz ga upalis na kablove.
Potom premeri napon punjenja kad uspes dz ga upalis na kablove.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
99.99% akumulator je mrtav. Dva puta sam imao sličnu situaciju i oba puta leti i oba puta simptomi kao kod tebe.
Upalis ga ti na kablove, alternator ga drži u životu dok je motor u pogonu, al ne puni akumulator, svi potrošači se snabdevaju direkt sa alternatora.
Upalis ga ti na kablove, alternator ga drži u životu dok je motor u pogonu, al ne puni akumulator, svi potrošači se snabdevaju direkt sa alternatora.
Re: Servis - Razno
To se meni desilo pre 2 nedelje, parkirao auto nakon vožnje i posle sat vremena ni da čuje. Upalio na kablove i drži dok ne ugasim auto. Kod mene bio original nissanov 11-12 godina star.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- Martin Mystere
- Postovi: 460
- Pridružio se: 18 Dec 2020, 21:09
- Garaža: Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCI Powershift
- Lokacija: Beograd - Voždovac
Re: Servis - Razno
9,72V izmereno, znači crkao akumulator...
Otišao u Varvarin ima samo Duracel 70Ah 720A Start-Stop tako da nemam nekog izbora (na njemu bio 75Ah 700A ali tog nema).
Otišao u Varvarin ima samo Duracel 70Ah 720A Start-Stop tako da nemam nekog izbora (na njemu bio 75Ah 700A ali tog nema).
Re: Servis - Razno
Meni crko akum. u petak na isti način. Do četvrtka uveče bez ijednog znaka slabosti, u petak ujutru gecrkt. OEM 6+ godina.
Proveri Duracel na sajtu, da li postoji za tebe. EFB ili AGM, zavisi od auta.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Proveri Duracel na sajtu, da li postoji za tebe. EFB ili AGM, zavisi od auta.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- Martin Mystere
- Postovi: 460
- Pridružio se: 18 Dec 2020, 21:09
- Garaža: Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCI Powershift
- Lokacija: Beograd - Voždovac
Re: Servis - Razno
Ovaj što sam uzeo je AGM
- zdushan
- Postovi: 2094
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Meni je isto tako crkao u CG prošle nedelje, jutro pred put. Plus bila nedelja, a u cg nista ne radi sem pumpi. A ja imam azijski standard.. no pumpa. Muka..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Ima li nekom sa foruma da nije crkao
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk