Onda benzinska pumpa.SrdjanN napisao:Hm ali kad palim na plin ujutru direkt upali na pola kljuca
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Onda benzinska pumpa.SrdjanN napisao:Hm ali kad palim na plin ujutru direkt upali na pola kljuca
Za prvi brzinu ventilatora u 90% slučajeva je reostat koji pokreće prvu brzinu, drugu pokreće komp.SrdjanN napisao:Da javim da je problem pregrevanja definitivno prva brzina ventilatora. Jer ga ne pali na dijagnostici, bio kod majstora da zamenim plocice pa usput i to ispitao, druga radi normalno. Vozio pre neki dan dugo po guzvi u gradu imao 4x do 112c i onda vent sam spustao na oko 96, prafio sve u real time na dijagnostici.
Mogu li nekako zameniti da mi radi prva a druga ne?
Problem dugog verglanja ujutru je i dalje tu iako sam sipao 10l benzina, cini mi se da u momentu kada nece da upali ne cujem pumpu, a kad hoce cujem i tad znam da ce upaliti...
Ponekad se javlja p0140 senzor bregaste, ali na plin radi bez problema pa ne verujem da to moze biti razlog.
E pa mislim da preko ove kineske ne moze, ovo je ona ELM327 i mislim da moze samo da cita vrednosti.Skipper napisao: 23 Sep 2022, 09:34 Možeš li preko dijagnostike da uključiš pumpu da radi i da onda probaš da startuješ? Skoro sam imao slične simptome kao i ti, takođe kombinacija benzin+plin, i bilo je do pumpe.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Naravno, bez tog senzora sekvent sistema ne može da se sinhronizuje i naravno nema paljenja dok se nakon dugog verglanja eventualno "nauči"faza tj koji klip je za paljenje/gde varnica da se baci.SrdjanN napisao: 23 Sep 2022, 09:21
Ne znam senzor bregaste da li moze tu nesto da spreci da ne prolazi paljenje?