Vazduhoplovi
-
- Postovi: 143
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Svaki put ponovo pogledam, a polako postaju kultne replike iz razgovora pilota.
Inače čitam da je Air Serbia prodala još jedan B737, YU-ANI, ne znam samo da li i ovaj ide kod Kineza. Ono što me zanima koliko košta da se avion koji je bio prizemljen pa biće skoro 2 godine, da se vrati u plovidbeno stanje, a pretpostavljam da ga ne prodaju za neke velike pare.
Inače čitam da je Air Serbia prodala još jedan B737, YU-ANI, ne znam samo da li i ovaj ide kod Kineza. Ono što me zanima koliko košta da se avion koji je bio prizemljen pa biće skoro 2 godine, da se vrati u plovidbeno stanje, a pretpostavljam da ga ne prodaju za neke velike pare.
-
- Postovi: 143
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Turkish dobro pocepao gume.
Turkish Airlines THY Boeing 737-800 (TC-JVN, built 2016) suffered multiple tire bursts during landing runway 04 at Antakya-Hatay Airport (LTDA), Turkey. An emergency evacuation was carried out. There were 104 pax+6 crew on board flight #TK2256 from Istanbul.
Re: Vazduhoplovi
Verujem da nije radio anti skid, pa onda ne moze da radi ni auto brake.
Vreme je, cudno za Hataj, bilo bez vetra. Pista dovoljno dugacka. Suva.
Po sletanju je legao na kocnice. Manuelno kocenje daje veci pritisak nego MAX kocenje.
U THY instruktori ne dozvoljavaju da se koci bez auto brake tako da mnogi f/o nikada ne ukoce avion, a i sami cpt retko kada. Tako se prave mentoli.
Vreme je, cudno za Hataj, bilo bez vetra. Pista dovoljno dugacka. Suva.
Po sletanju je legao na kocnice. Manuelno kocenje daje veci pritisak nego MAX kocenje.
U THY instruktori ne dozvoljavaju da se koci bez auto brake tako da mnogi f/o nikada ne ukoce avion, a i sami cpt retko kada. Tako se prave mentoli.
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
787 nema tailskid?
Re: Vazduhoplovi
Nema. Nije mu potreban, mada svi ovi "produzeni" avioni u odnosu na originaknu zamisao, a ovo je -900, imaju problem sa ground clearance.
Uz to je, 787 najnizi od svih sirokotrupaca.
Mislim da 737-900 tokom pravilne rotacije ima klirens 10cm. Malo mu fali.
Uz to je, 787 najnizi od svih sirokotrupaca.
Mislim da 737-900 tokom pravilne rotacije ima klirens 10cm. Malo mu fali.
Re: Vazduhoplovi
Neverovatno mi je da izlaže strukturu čitavog aviona takvom potencijalnom stresu. Kad se gleda profil letelice, izgleda kao kandidat za lupanje, a nema skid.
Re: Vazduhoplovi
Gledao sam fotku, a nisam citao tekst.
Tacno po duzini ostecenja moze da se vidi da li je tail strike bio u poletanju ili sletanju.
Isto smo imali u mojoj bivsoj kompaniji.
Da je bio u poletanju, nastradao bi samo vrh repa.
Ovo je bio hard landing. Sabili su se amortizeri, a pilot flying nije popustio nos da smanji pitch nego je navukao volan na sebe.
Tako ga je skenjao od polovine duzine od izlazne ivice do repa.
Avion ce dugo na radove...
Tacno po duzini ostecenja moze da se vidi da li je tail strike bio u poletanju ili sletanju.
Isto smo imali u mojoj bivsoj kompaniji.
Da je bio u poletanju, nastradao bi samo vrh repa.
Ovo je bio hard landing. Sabili su se amortizeri, a pilot flying nije popustio nos da smanji pitch nego je navukao volan na sebe.
Tako ga je skenjao od polovine duzine od izlazne ivice do repa.
Avion ce dugo na radove...
-
- Postovi: 143
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Da li je moguce da je nemoguce u Srbiji naci ovaj profil radnika
Re: Vazduhoplovi
Verovatno ne za platu koju će dati indusima.
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Koliko ovakvo ostecenje utice na sam avion i strukturu aviona? Deluje uglavnom povrsinski, osim na par mesta.zuzazu je napisao: ↑12 Okt 2022, 19:01Gledao sam fotku, a nisam citao tekst.
Tacno po duzini ostecenja moze da se vidi da li je tail strike bio u poletanju ili sletanju.
Isto smo imali u mojoj bivsoj kompaniji.
Da je bio u poletanju, nastradao bi samo vrh repa.
Ovo je bio hard landing. Sabili su se amortizeri, a pilot flying nije popustio nos da smanji pitch nego je navukao volan na sebe.
Tako ga je skenjao od polovine duzine od izlazne ivice do repa.
Avion ce dugo na radove...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14279
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Koji pritom znaju kako raditi pri povećanoj vlažnosti.dispy je napisao:Verovatno ne za platu koju će dati indusima.
Nije lako raditi u kuhinji, ili magacinu, dok stojiš u vodi, a još i kaplje sa plafona.
TapaT
Re: Vazduhoplovi
H4wkeye, ono sto znam je da je za identican tail strike nas 738 dugo bio grundiran.
Radila se detaljna provera strukture, ali su se jos duze cekali strucnjaci iz Boeing-a da rilizuju avion. Iz nekog razloga, ovo mora da proveri proizvodjac.
Desavaju se ovakve stvari, grese ljudi. Na zalost, mislim, da avijacija strmoglavo ide na dole i gledacemo svasta u buducnosti. Low cost ce doci glave bezbednosti.
Radila se detaljna provera strukture, ali su se jos duze cekali strucnjaci iz Boeing-a da rilizuju avion. Iz nekog razloga, ovo mora da proveri proizvodjac.
Desavaju se ovakve stvari, grese ljudi. Na zalost, mislim, da avijacija strmoglavo ide na dole i gledacemo svasta u buducnosti. Low cost ce doci glave bezbednosti.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Vazduhoplovi
Fala Zu. Citam u Amsterdamu na aerodromu neke ogromne guzve, ceka se, duge kolone.
https://edition.cnn.com/travel/amp/amst ... index.html
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://edition.cnn.com/travel/amp/amst ... index.html
Sent from my iPhone using Tapatalk