
Pedal Box
Re: Pedal Box
Naravno da nece biti ni delic sekunde brzi 

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
Ma cuti, uzecu na 15 dana da probam pa cu da vratim a oni da mi vrate pare, to je moguce. 

Re: Pedal Box
Nekad sam se zamlacivao sa tim stopanjem vremena, pa to ziv covek ne moze da izmeri precizno, svaki put bude drugaciji rezultat 
Mada meni stoperica i ne treba, kad sam uspeo da provalim da se motori u dva Yarisa razlicite generacije, razlikuju za 5 NM.
Tj novi je oslabljen zbog ekologije...

Mada meni stoperica i ne treba, kad sam uspeo da provalim da se motori u dva Yarisa razlicite generacije, razlikuju za 5 NM.
Tj novi je oslabljen zbog ekologije...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8223
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
pa ako bolje reaguje onda mora brže da ide majkumu..
Boringly average, but also perfect for school run mums
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pedal Box
Ili, ako se izgubi turborupa, a ubrzanje ostaje isto, onda mora da se neka druga rupa negde stvorila 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Pedal Box
Brze ide je jako rastegljiv pojam. Da li ide brze za istu pritisnutost papucice, brze do 100 na sat, brze medjuubrzanje...Ji 4Tze napisao:pa ako bolje reaguje onda mora brže da ide majkumu..

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pedal Box
Dragvorl, jel moze auto da ima bolje medjuubrzanje bez povecanja obrtnog momenta? Naravno, bez promene prenosnih odnosa i sl
- Ji 4Tze
- Postovi: 8223
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
aj sad razmisli.. Ako ima bolji odziv onda može da se nađe neko međuubrzanje gde će se to pokazati.dragvorl napisao: Brze ide je jako rastegljiv pojam. Da li ide brze za istu pritisnutost papucice, brze do 100 na sat, brze medjuubrzanje...
Nešto gde ćeš to iskoristiti. Ako ne povećava KS ni Nm ni potrošnju...
Znači da je odziv u startu loš i to se odražava na konačno ubrzanje.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Pedal Box
Realno, max performanse ostaju iste i tu ovaj sistem nista ne poboljsava, tako da laze svako ko tvrdi suprotno.
Imam to fabricki na autu i znam o cemu pisem...recimo u eco modu stedi gorivo (kome je to bitno) ali auto na dodir gasa reaguje bukvalno kao da je duplo slabiji. U sport modu je previse nervozan za "stani-kreni" voznju (posebno kod jakih M modela...moj i nije mnogo jak).
Ovim sistemom se dobija iskljucivo mogucnost podesavanja osetljivosti papucice gasa (to je sad serijska oprema u nekim automobilima...mada se kod njih, promenom moda ne menja samo to) i nista vise.
Ko ocekuje da mu auto bolje ide posle ugradnje tog sistema, u velikoj je zabludi.
Imam to fabricki na autu i znam o cemu pisem...recimo u eco modu stedi gorivo (kome je to bitno) ali auto na dodir gasa reaguje bukvalno kao da je duplo slabiji. U sport modu je previse nervozan za "stani-kreni" voznju (posebno kod jakih M modela...moj i nije mnogo jak).
Ovim sistemom se dobija iskljucivo mogucnost podesavanja osetljivosti papucice gasa (to je sad serijska oprema u nekim automobilima...mada se kod njih, promenom moda ne menja samo to) i nista vise.
Ko ocekuje da mu auto bolje ide posle ugradnje tog sistema, u velikoj je zabludi.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pedal Box
Kod tebe se menja jos mnogo sta, pa nije bas za poredjenje
Ako se kaze da se izgubi turbo rupa, to znaci da auto bolje povuce od, recimo, 1200-1600rpm, nego pre Pboxa. Jer ja ne znam sta bi drugo znacilo da se izgubila turborupa osim da auto bolje ide.
Ako se to desava stvarno, onda bi to moralo da se odrazi i na ubrzanje 0-100. Ili recimo 60-100
A taj boljitak u ubrzanju ne postoji, jer se broj konja i NM ne menja. Osim ako ne postoji nesto trece sto pokrece kola, a da ja ne znam
Zato, taj dobitak koji je nastao "uklanjanjem" turbo rupe se izgleda negde izgubio. Gde?
Ako se kaze da se izgubi turbo rupa, to znaci da auto bolje povuce od, recimo, 1200-1600rpm, nego pre Pboxa. Jer ja ne znam sta bi drugo znacilo da se izgubila turborupa osim da auto bolje ide.
Ako se to desava stvarno, onda bi to moralo da se odrazi i na ubrzanje 0-100. Ili recimo 60-100
A taj boljitak u ubrzanju ne postoji, jer se broj konja i NM ne menja. Osim ako ne postoji nesto trece sto pokrece kola, a da ja ne znam
Zato, taj dobitak koji je nastao "uklanjanjem" turbo rupe se izgleda negde izgubio. Gde?
Re: Pedal Box
Da se manem objasnjavanja onoga sto se ocigledno ne da objasniti.
Ali cak i oni koji veruju u korisnost ove sprave moraju sebi da postave par pitanja.
Kako li hladnom motoru posebno pri ovakvim temperaturama prija odmah skoro pun gas?
Kako ce ovo da utice na potrosnju? Dakle zamislite kako stalno manicno stiskate papucicu gasa, potrosnja osetno raste zar ne?
I konacno, zasto bi u jedan vrlo prost ali istovremeno i bitan element kao sto je papucica gasa dodavali dodatnu komplikaciju incinili je znatno slozenijim uredjajem. Sta ce se desiti ako taj uredjaj povileni, zaglupi se pa vam zaglavi gas na 100%? Takodje sta ako crkne pa iznenada ostanete potpuno bez gasa? Obe situacije mogu biti vrlo neugodne, koriscenjem tog uredjaja znatno povecavate mogucnost za tako nesto.
@Floyd,
Mislim da je kod tebe to ipak malo bolje uradjeno i da se menja vise parsmetara. Iako ti je nacrtani simbol papucica gasa, promena se ipak odvija u ECU (koji moze sve da regulise) a ne u samoj papucici gasa.
Ali cak i oni koji veruju u korisnost ove sprave moraju sebi da postave par pitanja.
Kako li hladnom motoru posebno pri ovakvim temperaturama prija odmah skoro pun gas?
Kako ce ovo da utice na potrosnju? Dakle zamislite kako stalno manicno stiskate papucicu gasa, potrosnja osetno raste zar ne?
I konacno, zasto bi u jedan vrlo prost ali istovremeno i bitan element kao sto je papucica gasa dodavali dodatnu komplikaciju incinili je znatno slozenijim uredjajem. Sta ce se desiti ako taj uredjaj povileni, zaglupi se pa vam zaglavi gas na 100%? Takodje sta ako crkne pa iznenada ostanete potpuno bez gasa? Obe situacije mogu biti vrlo neugodne, koriscenjem tog uredjaja znatno povecavate mogucnost za tako nesto.
@Floyd,
Mislim da je kod tebe to ipak malo bolje uradjeno i da se menja vise parsmetara. Iako ti je nacrtani simbol papucica gasa, promena se ipak odvija u ECU (koji moze sve da regulise) a ne u samoj papucici gasa.
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
Stvorila se rupa u novčaniku ako ugradiš Pedal Boxdjiuliju napisao:Ili, ako se izgubi turborupa, a ubrzanje ostaje isto, onda mora da se neka druga rupa negde stvorila



Never Say Never Again
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Pedal Box
Mali off
Ko hoce bolji odziv na stiskanje papucice gasa može da proba sa čišćenjem usisne grane, egr ventila, krilaca turbine, leptira-klapni, uopšte svega iz tog sistema. Naravno, i sa boljim, cistijim i kvalitetnijim gorivom.
Drugari imaju Stila Jtd i Fiestu 1.4 benzin. Pošto se vozim često sa njima, moj utisak je da "idu duplo bolje" posle tog čišćenja, dok oni kažu da je pomak za 20-30%. Ono što ističu je lakše paljenje, naročito zimi, i manja potrošnja za oko 0.5L.
Za Stila čišćenje usisne grane i egr ventila košta 35€. Samo čišćenje turbine oko 70€.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Ko hoce bolji odziv na stiskanje papucice gasa može da proba sa čišćenjem usisne grane, egr ventila, krilaca turbine, leptira-klapni, uopšte svega iz tog sistema. Naravno, i sa boljim, cistijim i kvalitetnijim gorivom.
Drugari imaju Stila Jtd i Fiestu 1.4 benzin. Pošto se vozim često sa njima, moj utisak je da "idu duplo bolje" posle tog čišćenja, dok oni kažu da je pomak za 20-30%. Ono što ističu je lakše paljenje, naročito zimi, i manja potrošnja za oko 0.5L.
Za Stila čišćenje usisne grane i egr ventila košta 35€. Samo čišćenje turbine oko 70€.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Pedal Box
Nemas ti turbo rupu pri punom gasu,jer nikada se obrtaji ne spustaju ispod 2000...djiuliju napisao:Kod tebe se menja jos mnogo sta, pa nije bas za poredjenje
Ako se kaze da se izgubi turbo rupa, to znaci da auto bolje povuce od, recimo, 1200-1600rpm, nego pre Pboxa. Jer ja ne znam sta bi drugo znacilo da se izgubila turborupa osim da auto bolje ide.
Ako se to desava stvarno, onda bi to moralo da se odrazi i na ubrzanje 0-100. Ili recimo 60-100
A taj boljitak u ubrzanju ne postoji, jer se broj konja i NM ne menja. Osim ako ne postoji nesto trece sto pokrece kola, a da ja ne znam
Zato, taj dobitak koji je nastao "uklanjanjem" turbo rupe se izgleda negde izgubio. Gde?
Pri maximalnom gasu,ovaj uredjaj ne menja nista...
Jednostavno,daje mogucnost da sa malo pritisnutom papucicom,auto brze reaguje,a sa 3 razlicita moda mozes da biras koliko...
Realno,ako se gleda vreme utroseno u razvijanje istog uredjaja,proizvodnja,distribucija i prodaja,ne moze ni da se ocekuje da kosta manje...
Treba takodje da razumete da tamo gde je uredjaj nastao,cipovanje ne kosta 300e kao kod nas,neko kosta 600-1000e...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pedal Box
Ja sam se samo osvrnuo na Zaxove reci da na Cromi vise nema turbo rupu
Ili ok, moze ovako, izmeriti ubrzanje trecim stepenom prenosa, od 1000 do 3000 obrtaja, sa i bez uredjaja, pa uporediti. Nedostatak turborupe bi uticao na bolje ubrzanje, zar ne?
Ili ok, moze ovako, izmeriti ubrzanje trecim stepenom prenosa, od 1000 do 3000 obrtaja, sa i bez uredjaja, pa uporediti. Nedostatak turborupe bi uticao na bolje ubrzanje, zar ne?