Tsi check engine lampica
Re: Tsi check engine lampica
pa sta je masjtor uradio, obrisao gresku i to je to, vozi do sledece?
Re: Tsi check engine lampica
Da, pogledao je smesu i rekao da je nesto na - 7. Resetovao pa ako se bude ponavljalo da odem, i savetuje da se proba sa lambda sondom
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
EOBD II Error Code: P2188
Fault Location:
System too Rich at Idle, Bank 1 - No Signal/Communication
Possible Cause:
Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active.
Fuel pressure.
Injectors.
Air intake restricted.
Re: Tsi check engine lampica
Mislis ovako?
Pumpa za gorivo
Dizne
Usis vazduha
Negde sam nasao i prljav ili neispravan MAF senzor
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Pumpa za gorivo
Dizne
Usis vazduha
Negde sam nasao i prljav ili neispravan MAF senzor
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
Misli se na pritisak goriva generalno a to moze biti i pumpa niskog i pumpa visokog pritiska i dizne. Ako ti se bude palilo ponovo, to je nesto sto majstor treba da zna kako da proveri.
Re: Tsi check engine lampica
Ok hvala.
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
koliko auto ima km?
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
215000
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
Lambda sonda 2
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
Ponoviće se -7 ili drugi broj za ofset trimovanja, što je i normalno a što je samo podatak o posledici. ( i rešava se samo od sebe kada se otkloni uzrok problema)
A uzrok je bogata smesa, znači zalivanje gorivom, dati su tipični razlozi.
Dakle, treba uraditi dijagnostiku sada nakon što su očitani kodovi tj upućeno gde dalje usmeriti postalvljanje dijagnoze i merenja.
A uzrok je bogata smesa, znači zalivanje gorivom, dati su tipični razlozi.
Dakle, treba uraditi dijagnostiku sada nakon što su očitani kodovi tj upućeno gde dalje usmeriti postalvljanje dijagnoze i merenja.
Re: Tsi check engine lampica
Naravno, ali treba naci sta je problem
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
Zato i dijagnostika, korak po korak proces merenja parametara i provere izmerenog u odnosu na očekivano / reperno stanje.
Čitanjem kodova započet dijagnostički problem traženja uzroka treba nastaviti, npr premeriti protokomer, premeriti lambda sonud, premeriti pritisak goriva na diznama, premeriti vreme dizni, premeriti vakume i padove pritiska, premeriti PCV sistem.....prosto treba uraditi dijagnostiku do kraja svakog mogućeg faktora uticaja na sagorevanje.
Uključivo i auspuh.
Čitanjem kodova započet dijagnostički problem traženja uzroka treba nastaviti, npr premeriti protokomer, premeriti lambda sonud, premeriti pritisak goriva na diznama, premeriti vreme dizni, premeriti vakume i padove pritiska, premeriti PCV sistem.....prosto treba uraditi dijagnostiku do kraja svakog mogućeg faktora uticaja na sagorevanje.
Uključivo i auspuh.
Re: Tsi check engine lampica
Da ne otvaram novu temu... Da nije mozda neko imao susreta i sa ovom greskom i sta bi mogao biti uzrok pored loseg goriva i kako je sanirati? 
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Re: Tsi check engine lampica
ono sto pise na netu a sto se najvise ponavlja je da izduv negde pusta, da je katalizator kaput ili da je sonda kaput
Re: Tsi check engine lampica
Copy/paste sa neta:
The possible causes for the error code P2097 could includes:
Burnt, damaged, disconnected, or corroded wiring and/or connectors
Damaged mass air flow or manifold air pressure sensor
Defective oxygen sensor
Failure of the catalytic converter
Exhaust leak near the downstream oxygen sensor
Fuel contamination
Instalacija se proverava na različitim mestima, zavisno od vozila, možeš sam, može servis.
MAF ili MAP mogu da se očiste, preptostavljam da može biti lakše ili teže doći do istih zavisno od modela. Ako čišćenje pomogne, utoliko bolje.
Lambda sonda se lako proverava, skine se sa izduvne cevi (prethodno se otkači), izmeri se otpor multimetrom, mislim da je normalni opseg 8 do 50 oma, u svakom slučaju ako ima merljivog otpora ako je ispravna, ako je INF ili OPEN, onda je crkla. Samo treba voditi računa na koje konektore se kači multimetar. Često crkne grejač lambda sonde, to se tretira kao da je i sama sonda otišla. Od čišćenja uglavnom nema koristi, mada ko insistira može da je potopi preko noći u benzin, ali ako je toliko zaprljana da treba da se ćisti upućuje na neki drugi problem sa sagorevanjem.
Katalizator ne znam kako se proverava, znam da se meri pritisak pre i posle katalizatora da se proveri da li je zapušen, ali za ostale probleme ne znam kako se dijagnostikuju. Preptostavljam da mora servis.
Ako ima rupa na auspuhu, to se čuje/vidi/oseća miris.
Prljavo gorivo je malo verovatno, ali ako se resetuje greška i više se ne pojavi, moguće je da je gorivo.
The possible causes for the error code P2097 could includes:
Burnt, damaged, disconnected, or corroded wiring and/or connectors
Damaged mass air flow or manifold air pressure sensor
Defective oxygen sensor
Failure of the catalytic converter
Exhaust leak near the downstream oxygen sensor
Fuel contamination
Instalacija se proverava na različitim mestima, zavisno od vozila, možeš sam, može servis.
MAF ili MAP mogu da se očiste, preptostavljam da može biti lakše ili teže doći do istih zavisno od modela. Ako čišćenje pomogne, utoliko bolje.
Lambda sonda se lako proverava, skine se sa izduvne cevi (prethodno se otkači), izmeri se otpor multimetrom, mislim da je normalni opseg 8 do 50 oma, u svakom slučaju ako ima merljivog otpora ako je ispravna, ako je INF ili OPEN, onda je crkla. Samo treba voditi računa na koje konektore se kači multimetar. Često crkne grejač lambda sonde, to se tretira kao da je i sama sonda otišla. Od čišćenja uglavnom nema koristi, mada ko insistira može da je potopi preko noći u benzin, ali ako je toliko zaprljana da treba da se ćisti upućuje na neki drugi problem sa sagorevanjem.
Katalizator ne znam kako se proverava, znam da se meri pritisak pre i posle katalizatora da se proveri da li je zapušen, ali za ostale probleme ne znam kako se dijagnostikuju. Preptostavljam da mora servis.
Ako ima rupa na auspuhu, to se čuje/vidi/oseća miris.
Prljavo gorivo je malo verovatno, ali ako se resetuje greška i više se ne pojavi, moguće je da je gorivo.