2300km D A HU, A 140, Hu 150, Nemacka ugl 150 sa izletima oko 200. Druga slika je potrosnja zadnjh par hiljada ugl AP 140 150, i magistrlaa jedno 20%. Seat Leon 1.5 TSI 150 DSG
Prikačeni fajlovi
Screenshot_2022-10-09-23-14-54-922_com.miui.gallery.png (221 KiB) Pogledano 1759 puta
Screenshot_2022-10-09-23-15-02-074_com.miui.gallery.png (144.21 KiB) Pogledano 1759 puta
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Moj auto se trudi, da ispoštuje preporuke Evropske komisije
Ovo je dugoročna potrošnja sa 80% otvorenog (skoro sve autoput 140km/h) i 20% grad (e tu ne zarezuje Ursulu von der Leyen i ide oko 9-10L/100km na bas kratkim relacijama)
Zadnja potrosnja, metodom od cepa do cepa (uvek na istom mestu sipam):
626,4km predjena, sipano 30,2 L
4,8L na 100 km, board pokazuje 4,9-5,0 (varira). Uvek pokazuje tako malo vise sam board.
Od tih 626, oko 50km je gradska voznja (NS), ostalo je NS-Sarajevo-NS (u odlasku malo duza km zbog prevrnute cisterne na Iriskom).
Na spustanju sa Romanije, tojest dole ka Zvorniku bilo je 1000km domet sa predjenih, do tada, oko 480 km recimo. Sa nekom laganijom voznjom u takvim uslovima je bilo 3,5-3,8 L na boardu. Uspon na Romaniju nije kostao vise od 5,2 L (po bordu). Merio sam bordom etapno, a od cepa do cepa kompletnu km.
Ciscenje DPFa i novi EGR se definitivno pokazalo kao odlicno, jer su regeneracije razredjene a potrosnja i po gradu je pala.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Čist grad,Bg petak,bez metra autoputa,muvao se ceo dan od 9-17h,guzva naravno gde god kreneš,mada je prosek brzine solidan.Bord laže za 0.2-0.3,testira se vec 5 godina i ogroman broj sipanja
Danas sam isao do Palica i iako nemam zabelezenu tacnu potrosnju, izneo bih jedno zapazanje. Na putu do tamo mi je pri brzini od 120 km/h trenutna potrosnja konstantno bila ispod 8 litara, a na jednoj deonici cak 6,7. Pomislio sam da moze biti u pitanju vetar ili nagib, asfalt ili nesto trece, da bi u povratku trenutna potrosnja nastavila da bude ispod tih 8 - uglavnom se kretala oko 7,7-7,8. Zasto ovo pisem? Iz razloga sto pokusavam da dokucim sta bi osim asfalta toliko moglo da utice na razliku u potrosnji kada je poredim sa deonicom NS-Bg. Naime, pri identicnoj brzini od 120 km/h mi potrosnja nikad nije isla ispod 8,8, a cesce i preko 9. Jos nas je danas bilo dvoje odraslih i dvoje dece, dok za Bg skoro uvek idem sâm…