Solenoid problem - Ford Focus 2018
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Mali servis + kočiona tečnost, 4. redovni servis za 1.0 Ecoboost 100ks - 15.900 dinara pre dve nedelje. Možda je za tebe servis koju crvenu više jer si kupio godinu dana posle mene (dobio sam nekakav popust kao da su kola starija od pet godina, iako nisu, što shvatam kao gest kojim će me odobrovoljiti da sledeći servis odradim kod njih, iako više neću biti u garanciji)... tako da ispada da je taj deo oko 150€, ako kažeš da je predračun oko 35.000.
Po meni, ne zaleći se i prvo vidi koji je to tačno deo i koja mu je cena inače kod ovlašćenih dilera. Za sada imaš samo sumnju i šta ako su u pravu, a 95% da je tako. Svađati se najlakše. Moje iskustvo sa njima nije loše, treći auto održavam kod njih i nisam imao utisak da vaćare mušterije. Ne mora da znači, naravno, ali mi i ne ide da su takvi naspram obima posla koji imaju. Dovoljno je videti kod zakazivanja servisa u kakvom su haosu. Ford i Mazda su zajedno za naše uslove imali ogromnu prodaju poslednjih godina, a servis nije velikog kapaciteta. Pričaj sa Srđanom, on je tamo dugo i korektan je. Budimo realni, ovo nije skup deo naspram godišta kola, neka je to sve... Ako misliš da si možda prevaren, vidi kako ćeš dalje. Ja lično u tvojoj situaciji ne bih pravio dramu jer nije logično da će neko zbog zarade na delu od 150€ koja je plafon 50%, par nedelja držati nečija kola u dvorištu u kom i potpuno nova kola često parkiraju na travu. Vidi kako ćeš i srećno.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Po meni, ne zaleći se i prvo vidi koji je to tačno deo i koja mu je cena inače kod ovlašćenih dilera. Za sada imaš samo sumnju i šta ako su u pravu, a 95% da je tako. Svađati se najlakše. Moje iskustvo sa njima nije loše, treći auto održavam kod njih i nisam imao utisak da vaćare mušterije. Ne mora da znači, naravno, ali mi i ne ide da su takvi naspram obima posla koji imaju. Dovoljno je videti kod zakazivanja servisa u kakvom su haosu. Ford i Mazda su zajedno za naše uslove imali ogromnu prodaju poslednjih godina, a servis nije velikog kapaciteta. Pričaj sa Srđanom, on je tamo dugo i korektan je. Budimo realni, ovo nije skup deo naspram godišta kola, neka je to sve... Ako misliš da si možda prevaren, vidi kako ćeš dalje. Ja lično u tvojoj situaciji ne bih pravio dramu jer nije logično da će neko zbog zarade na delu od 150€ koja je plafon 50%, par nedelja držati nečija kola u dvorištu u kom i potpuno nova kola često parkiraju na travu. Vidi kako ćeš i srećno.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Ovo je odgovor iz serivsa:
Poštovani,
Prilikom redovnog servisa, vizuelnom proverom, utvrđeno je prisustvo motornog ulja u konektoru VCT (Variable Camshaft Timing) solenoida (solenoid koji upravlja varijabilnim vremenom okretanja bregaste osovine).
Problem je primećen u samom nastajanju (tragovi ulja su primećeni samo u konektoru solenoida), i zato Vam je sugerisano da se vozilo ne koristi, dok se ne izvrši zamena solenoida, kako se motorno ulje ne bi proširilo kroz celu motornu instalaciju, što bi uzrokovalo potrebu za zamenu svih delova koji bi bili zahvaćeni tragovima motornog ulja (u kolu solenoida se nalaze i HO2S senzori, 2 kom., EVAP ventil, i na kraju motorni računar, PCM).
Uzrok nastanka problema je defektan solenoid, koji se menja modifikovanom verzijom, koja bi trebalo da eliminiše mogućnost ovakvog kvara u budućnosti.
Srdačan pozdrav.
MILAN ANDRIC, Rukovodilac postprodaje
Poštovani,
Prilikom redovnog servisa, vizuelnom proverom, utvrđeno je prisustvo motornog ulja u konektoru VCT (Variable Camshaft Timing) solenoida (solenoid koji upravlja varijabilnim vremenom okretanja bregaste osovine).
Problem je primećen u samom nastajanju (tragovi ulja su primećeni samo u konektoru solenoida), i zato Vam je sugerisano da se vozilo ne koristi, dok se ne izvrši zamena solenoida, kako se motorno ulje ne bi proširilo kroz celu motornu instalaciju, što bi uzrokovalo potrebu za zamenu svih delova koji bi bili zahvaćeni tragovima motornog ulja (u kolu solenoida se nalaze i HO2S senzori, 2 kom., EVAP ventil, i na kraju motorni računar, PCM).
Uzrok nastanka problema je defektan solenoid, koji se menja modifikovanom verzijom, koja bi trebalo da eliminiše mogućnost ovakvog kvara u budućnosti.
Srdačan pozdrav.
MILAN ANDRIC, Rukovodilac postprodaje
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Sad je bar jasno u čemu je problem, koji je manje više standardan u auto industriji zadnjih 15tak godina kod raznih brendova (kod Mercedesa i Pežao je recimo opšte poznat i čitavim serijama, Bošova elektrika), lako se rešava trajno (i bez zamene senzora).
Postoji čak i gotovo rešenje, zamenski set konektora sa prekidom kapilarnog toka ulja. Košta reda 10tak evra i plug&olay rešenje, za 2 minuta gotovo... a kada serviser sam odradi košta reda 2-3 evra materijal plus pola sata rada.
Ali ono što ,meni upada u oči i zbog čega ja nikada ne bi dao auto u taj servis je što šef koji se potpisao očito nema pojma da ne postoji varijabilno vreme okretanja bregaste osovine a Variable Camshaft Timing je nešto sasvim deseto od vremena, i nema baš nikakve veze sa "varijabilno vreme".
Radi se o promenljivom uglu zagretanja bregaste, promeni faze (u stepenima ugla) razvodnog mehanizma (radilice i bregastih)..
Poražavjuće da ovako nešto napiše ovlašćeni servis. (da su makar našli nekog ko razume engleski da im prevede ako već iz tehničke dokumentacije nisu do sada skapirali ...)
Napisati Fordu za ovu brljotinu servisa, vrlo verovatno je (po zakonu, pošto utiče na Euro normu i time homologaciju vozila) taj deo fabrički opozvan i menja se besplatno kroz kampanju obaveštavnja vlasnika redom tj svih kupaca.
Proveriti.
Postoji čak i gotovo rešenje, zamenski set konektora sa prekidom kapilarnog toka ulja. Košta reda 10tak evra i plug&olay rešenje, za 2 minuta gotovo... a kada serviser sam odradi košta reda 2-3 evra materijal plus pola sata rada.
Ali ono što ,meni upada u oči i zbog čega ja nikada ne bi dao auto u taj servis je što šef koji se potpisao očito nema pojma da ne postoji varijabilno vreme okretanja bregaste osovine a Variable Camshaft Timing je nešto sasvim deseto od vremena, i nema baš nikakve veze sa "varijabilno vreme".
Radi se o promenljivom uglu zagretanja bregaste, promeni faze (u stepenima ugla) razvodnog mehanizma (radilice i bregastih)..
Poražavjuće da ovako nešto napiše ovlašćeni servis. (da su makar našli nekog ko razume engleski da im prevede ako već iz tehničke dokumentacije nisu do sada skapirali ...)
Napisati Fordu za ovu brljotinu servisa, vrlo verovatno je (po zakonu, pošto utiče na Euro normu i time homologaciju vozila) taj deo fabrički opozvan i menja se besplatno kroz kampanju obaveštavnja vlasnika redom tj svih kupaca.
Proveriti.
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Ne znam kako bih to proverio. Na MyFord nema nikakvih informacija o opozivima.ljubitelj napisao: 08 Nov 2022, 18:02 Napisati Fordu za ovu brljotinu servisa, vrlo verovatno je (po zakonu, pošto utiče na Euro normu i time homologaciju vozila) taj deo fabrički opozvan i menja se besplatno kroz kampanju obaveštavnja vlasnika redom tj svih kupaca.
Namerno idem u ovlasceni servis jer kao imam poverenja da ce oni da rade svoj posao profesionalno, a i stvarno se ne razumem u automobila i ne upustam se u to. Ali ako su stvari bas ovakve onda stvarno ne znam vise.ljubitelj napisao: 08 Nov 2022, 18:02 Ali ono što ,meni upada u oči i zbog čega ja nikada ne bi dao auto u taj servis je što šef koji se potpisao očito nema pojma da ne postoji varijabilno vreme okretanja bregaste osovine a Variable Camshaft Timing je nešto sasvim deseto od vremena, i nema baš nikakve veze sa "varijabilno vreme".
Radi se o promenljivom uglu zagretanja bregaste, promeni faze (u stepenima ugla) razvodnog mehanizma (radilice i bregastih)..
Poražavjuće da ovako nešto napiše ovlašćeni servis. (da su makar našli nekog ko razume engleski da im prevede ako već iz tehničke dokumentacije nisu do sada skapirali ...)
Ovakav njihov pristup mi je kao na buvljaku.
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Po meni ovo ne bi trebalo da ti naplate pošto je očigledno konstrukcijska greška čim ga menjaju modifikovanom verzijom.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Ja bi pisao mejl centrali, da mi potvrde navode i objasne da li je to moguce da se resava na stetu kupca?
Sta te briga, malo ih protresi.
Meni je to svakako nedopustivo za nova kola, takve gluposti...
PS. tacno je i ovo sto ljubitelj pise, to nema veze sa varijabinom brzinom rotacije bregaste.
Sta te briga, malo ih protresi.
Meni je to svakako nedopustivo za nova kola, takve gluposti...
PS. tacno je i ovo sto ljubitelj pise, to nema veze sa varijabinom brzinom rotacije bregaste.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Definitivno se treba nekom zaliti kad je u pitanju fabricka greska e sad da li ce te zalbe imati svrhe ne znam ali vredi probati
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Ako toga nema na listi opoziva, vadice se na isteklu garanciju. To sto priznaju da je prvi deo bio falican, a da je novi unapredjen, ne znaci nista ako ga Ford nije menjao besplatno.
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Mogu oni da se vade kako hoce, ali postoji i nesto sto se zove goodwill, gde oni mogu da kazu, OK slezemo se niste vi krivi ,sto ste nam poklonili poverenje, daj da resimo problem na obostrano zadovoljstvo. Onda ti lepo nastavis da saradjues sa njima, i nemas razloga da budes nezadovoljan svojom kupovinom.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Škoda to ima u prvoj godini po isteku garancije. Valjda se plaća 30% cene delova i ruke, ili samo ruke.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Solenoid problem - Ford Focus 2018
Ja sam popizdeo na njih, što nema veze sa servisom, zbog tzv. bodova koji su se dobijali, počevši od kupovine kola pa na dalje, a koji se mogu koristiti kod servisiranja ili neke buduce kupovine opreme ili delova. Uspeo sam samo patosnice da kupim sa popustom da bi preko noći ugasili akciju, bez ikakvog objasnjenja.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk