- posto nisam hteo srafove da cackam sam, gledao sam samo kako on to radi i bas onako kako si opisao, poklopac je bio izmesten , vratio ga je na mesto i zasrafio, bukvalno pola minuta posla nego sam hteo da vidim kako on to radi, za slucaj da mi zatreba naredni put da to odradim sam
- takodje mi je ponovo dijagnostikom proverio parametre TNG sistema, nije nesto mnogo stelovao kao prosli put, ali je konstatovao da su parametri ok i pominjem ovo jer je sredilo stvar sa Check Engine lampicom posle duze vreme kako stoje stvari. Dakle, samo je fora bila odraditi konfiguraciju kako valja i mape i to je to
Preostala stvar koju cu pokusati da odradim je pravilno ocitavanje nivoa plina u boci. Na Tartarini prekidacu u autu imam u gornjem delu 5 dioda koje svetle zeleno kada se prebaci na plin. Dole levo je plava dioda, a dole desno je narandzasta koja oznacava benzin. Pri startovanju auta na plin, dioda za benzin svetli konstantno dok plava i zelena trepere. Kada predje na plin kao izvor goriva, prekidac prikazuje zelenu i plavu koje svetle konstantno, dok se dioda za benzin naravno gasi. Okacio sam neku sliku sa neta, cisto da zainteresovani vide kako izgleda. Prema uputstvu koje imam i koje sam citao vise puta, na sta dodatno ukazuje i simbolika na prekidacu ovih 5 zelenih dioda oznacavaju nivo plina u boci kako bi vozac okvirno znao, rezerva i potrebna dopuna sto pre, 1/4, 2/4, 3/4, 4/4. Ovo je odličan pokazatelj i mislio sam da ce potpunom konfiguracijom TNG sistema od nule ovo biti reseno, medjutim to nije resilo problem. Kod mene sve vreme rada na plinu svetli samo jedna zelena dioda bez obzira na kolicinu plina u boci. Znaci, fora je do plovka i tu nesto treba dodatno da se cacne.
Rekoh to serviseru, ali nije znao sta moze da bude problem i posto je bio u guzvi kao i obicno ostavili smo to za drugi put, ali ja hocu da sredim to. Prethodni vlasnik mi je rekao da se to tako ponasa vec nekoliko godina i da uopste nije mario sto nema na samom prekidacu lepo ocitavanje, on je odokativno trosio plin i uvek punio do kraja i to je to.
Uporan sam i probacu da resim ovo, napinjacu servisera, a poceo sam da pretrazujem i forume specijalizovane bas za TNG sisteme i koliko sam video kod brace Hrvata je Tartarini izuzetno popularan, pogotovo od kada je negde oko 2011. izasao Tartarini ECU koji se automatski podesava u voznji:
"Novi Tartarini ECU koji će biti spojen na OBD II konektor i sa njega će kupiti podatke te se automatski podešavati u vožnji, kako radi i benzinski ECU"
Gomila Hrvatskih servisera je zavrsila obuke kod svojih komsija u Italiji za Tartarini i izgleda cu morati da pocnem da komuniciram i sa njima, jer ovako neki upgrade na duze staze bi bio sjajan

Na drugoj slici je prikazano i kako sada kod mene izgleda sistem za ubrizgavanje Tartarini EVO 08, 4 cilindra + senzor za temperaturu i koliko sam video na netu jos uvek je u prodaji i ima ga za oko 100+e. Tu se lepo vide i dizne koje je serviser prosli put detaljno cistio. Naravno ako se ovo pokarabasi, bolje da se zameni kompletni sistem za Stag ili nesto drugo sto je kod nas dostupnije...

