Kod mene samo ako imas perfektan sluh da cujes kad klikne relej grejaca retrovizora i zadnjeg stakla
Ili ako bas stalno buljis u board komp da vidis povecanu trenutnu potrosnju na par minuta... drugacije nema sanse da provalis, auto se identicno ponasa.
Eventualno u gradu kad je radi pa ti otvoren prozor zimi naprimer i cujes da pali ventilator hladnjaka i te releje da caknu...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Jbg imas više načina. Ja moj čujem da počne da bruji ventilator hladnjaka i digne obrtaje na 1000, to mi je osnovno. Sad ima jos nekih sitnica, na primer start/stop ne radi za vreme regeneracije, itd..
Znaci nikako. Od tog osluskivanja nista, to meni ne znaci jer sluh mi i nije bas jaca strana. Mozda i do toga sto vozim najvise na otvorenom i retko kad grad. Kazem sebi nemoguce da mi za 5-6k km ni jednom nije radio regeneraciju.
Tako nekako. Ja ulovim samo ako mi je utisana muzika pa cujem da cakne taj relej... ili ako ubodem da vidim po trenutnoj potrosnji ako sam na otvorenom putu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Gagi, saosecam sa tobom. Kod mene je isto
Užasno nervira. I nema šanse da bilo koji EURO 6 TDI završi regeneraciju za 5 min dok su stariji EURO 5 su mogli.
123456 napisao: 14 Nov 2022, 09:53
Uvek se iz početka divim "genijalnom" rešenju VAG koncerna za sistem regeneracije. Pre 10tak dana po povratku iz Italije i predjenih 1.600km na autoputu, on mi krene sa regeneracijom sutradan u gradu
Inace auto je stvarno super - tih, udoban, komforan, dugoročna potrošnja ispod 5l...ali zbog ovoga sledeći auto nikako neće biti audi. Čak ni benzinac jer su i u njih počeči da ugraduju GPF.
Jedini covek koga znam da ima potrosnju 5 ili cak ispod 5 na tom audiju. Divim ti se
Nisam razumeo, jel ne veruješ za potrošnju ili misliš da je to uzrok da radi regeneracije na 500km?
Meni je velika većina vožnje na otvorenom i tu menjač sam salta, nemam ja tu puno uticaja.
Inače ne smatram da je bolji onaj auto koji manje trosi. Potrošnja mi je skroz nebitna. Samo iznosim zapažanja iz mog ugla. Kako dobre tako i lose stvari. Barem se trudim, da sam realan.
Mislim da je vise bilo u smislu - manji broj obrtaja, manje opterecenje, slabiji uslovi za pasivnu regeneraciju. Moze donekle biti tacno da takva voznja dovodi do cescih aktivnih regeneracija.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Cosmo, nije to češće. 500km je skroz u redu za ovaj motor.
Kao sto sam napisao, menjač sam odredjuje na kojim će obrtajima biti na odredjenoj brzini. Na 2.000 rpm je na 160km/h. Ne mogu voziti 200km/h konstantno, da bi on mozda odradio pasivnu regeneraciju. Mislim, da je neko kačio dijagnostiku, da tek na 170-180km/h počinje sa pasivnom regeneracijom.
Ali nije ovde problem učestalost regeneracija. Nego njihov trigger, to najviše smeta. Recimo možeš da predjes 500km na autoputu in sutradan krene sa regeneracijom u gradu.
ljubitelj napisao: 16 Nov 2022, 18:18
Super da je tako rešeno. Deluje mi logično objašnjenje, samo ostaje odakle tj kako se to zapušilo samo od sebe.
Kako god, lepo da si preneo iskustvo...nekome će zatrebati pre ili kasnije to saznanje.
Pre 17000 km je promenjna pumpa ( u prethodnom autoservisu) i onda su iz stare presuli eolys i navodno dolili još litar , a auto je pre toga bio na placu par meseci .Možda se nataložio eolys , šta li .ne znam da li je to moguće.U sadašnjem servisu mi ne naplatiše ništa za sve ovo akanje oko pumpe.Zato i mislim da su kese bolje , menjaš sve komplet.
123456 napisao: 18 Nov 2022, 11:35
Ali nije ovde problem učestalost regeneracija. Nego njihov trigger, to najviše smeta. Recimo možeš da predjes 500km na autoputu in sutradan krene sa regeneracijom u gradu.
Bukvalno. Nažalost, nijedan taj sistem nije dovoljno pametan da se to optimizuje i da uradi regeneraciju dok vozi otvoreno.
Meni se ovo rešenje sa Eolys fluidom čini dobro, jer spušta temperaturu za 150 stepeni ili tako nešto, i efikasnija je i brža regeneracija.
Pa ne bih bio kategoričan ali većina proizvodjača ima to bolje rešeno od VAG.
Jer ovo je čist mazohizam, auti koji su pravljeni za autoput, krenu sa regeneracijom kada stignes u grad, nigde logike ni zdrave pameti.