DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Kod mene samo ako imas perfektan sluh da cujes kad klikne relej grejaca retrovizora i zadnjeg stakla :mrgreen:

Ili ako bas stalno buljis u board komp da vidis povecanu trenutnu potrosnju na par minuta... drugacije nema sanse da provalis, auto se identicno ponasa.

Eventualno u gradu kad je radi pa ti otvoren prozor zimi naprimer i cujes da pali ventilator hladnjaka i te releje da caknu...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9554
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: DPF i regeneracija

Post od Gaginh0 »

Haha :kezo:

Jbg imas više načina. Ja moj čujem da počne da bruji ventilator hladnjaka i digne obrtaje na 1000, to mi je osnovno. Sad ima jos nekih sitnica, na primer start/stop ne radi za vreme regeneracije, itd..
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Zato kod PSA najjaca fora, zbog paljenja grejaca retrovizora (vec smo pominjali), ugradis malu led diodu u retrovizor pa znas kad sljaka regenereaciju :mrgreen:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: DPF i regeneracija

Post od Ralee »

Znaci nikako. :) Od tog osluskivanja nista, to meni ne znaci jer sluh mi i nije bas jaca strana. :) Mozda i do toga sto vozim najvise na otvorenom i retko kad grad. Kazem sebi nemoguce da mi za 5-6k km ni jednom nije radio regeneraciju.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Tako nekako. Ja ulovim samo ako mi je utisana muzika pa cujem da cakne taj relej... ili ako ubodem da vidim po trenutnoj potrosnji ako sam na otvorenom putu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2328
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 »

Gagi, saosecam sa tobom. Kod mene je isto :glavomuzid:
Užasno nervira. I nema šanse da bilo koji EURO 6 TDI završi regeneraciju za 5 min dok su stariji EURO 5 su mogli.

Gagi, ni kod tebe ne može da završi u leru?
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od maniaxxx »

123456 napisao: 14 Nov 2022, 09:53 Uvek se iz početka divim "genijalnom" rešenju VAG koncerna za sistem regeneracije. Pre 10tak dana po povratku iz Italije i predjenih 1.600km na autoputu, on mi krene sa regeneracijom sutradan u gradu :glavomuzid:

Inace auto je stvarno super - tih, udoban, komforan, dugoročna potrošnja ispod 5l...ali zbog ovoga sledeći auto nikako neće biti audi. Čak ni benzinac jer su i u njih počeči da ugraduju GPF.
Jedini covek koga znam da ima potrosnju 5 ili cak ispod 5 na tom audiju. Divim ti se :oops:
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2328
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 »

Nisam razumeo, jel ne veruješ za potrošnju ili misliš da je to uzrok da radi regeneracije na 500km?
Meni je velika većina vožnje na otvorenom i tu menjač sam salta, nemam ja tu puno uticaja.

Inače ne smatram da je bolji onaj auto koji manje trosi. Potrošnja mi je skroz nebitna. Samo iznosim zapažanja iz mog ugla. Kako dobre tako i lose stvari. Barem se trudim, da sam realan.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Mislim da je vise bilo u smislu - manji broj obrtaja, manje opterecenje, slabiji uslovi za pasivnu regeneraciju. Moze donekle biti tacno da takva voznja dovodi do cescih aktivnih regeneracija.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2328
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 »

Cosmo, nije to češće. 500km je skroz u redu za ovaj motor.

Kao sto sam napisao, menjač sam odredjuje na kojim će obrtajima biti na odredjenoj brzini. Na 2.000 rpm je na 160km/h. Ne mogu voziti 200km/h konstantno, da bi on mozda odradio pasivnu regeneraciju. Mislim, da je neko kačio dijagnostiku, da tek na 170-180km/h počinje sa pasivnom regeneracijom.

Ali nije ovde problem učestalost regeneracija. Nego njihov trigger, to najviše smeta. Recimo možeš da predjes 500km na autoputu in sutradan krene sa regeneracijom u gradu.
Luka's
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 17 Jan 2022, 08:57
Garaža: 3008 1.6 bluehdi 2017
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Luka's »

ljubitelj napisao: 16 Nov 2022, 18:18 Super da je tako rešeno. Deluje mi logično objašnjenje, samo ostaje odakle tj kako se to zapušilo samo od sebe.
Kako god, lepo da si preneo iskustvo...nekome će zatrebati pre ili kasnije to saznanje.
Pre 17000 km je promenjna pumpa ( u prethodnom autoservisu) i onda su iz stare presuli eolys i navodno dolili još litar , a auto je pre toga bio na placu par meseci .Možda se nataložio eolys , šta li .ne znam da li je to moguće.U sadašnjem servisu mi ne naplatiše ništa za sve ovo akanje oko pumpe.Zato i mislim da su kese bolje , menjaš sve komplet.
Korisnikov avatar
milosg
Reactions:
Postovi: 1823
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90 D5
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od milosg »

123456 napisao: 18 Nov 2022, 11:35
Ali nije ovde problem učestalost regeneracija. Nego njihov trigger, to najviše smeta. Recimo možeš da predjes 500km na autoputu in sutradan krene sa regeneracijom u gradu.

Bukvalno. Nažalost, nijedan taj sistem nije dovoljno pametan da se to optimizuje i da uradi regeneraciju dok vozi otvoreno.

Meni se ovo rešenje sa Eolys fluidom čini dobro, jer spušta temperaturu za 150 stepeni ili tako nešto, i efikasnija je i brža regeneracija.
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2328
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 »

Koliko ja znam...BMW, Merc pa možda čak i noviji Volvo imaju daleko bolje rešen sistem od VAG-a.
I naravno, Francuzi.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13371
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od shandu90 »

Sto znaci, svi. Azijati vise i nemaju dizele.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2328
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: DPF i regeneracija

Post od 123456 »

Pa ne bih bio kategoričan ali većina proizvodjača ima to bolje rešeno od VAG.
Jer ovo je čist mazohizam, auti koji su pravljeni za autoput, krenu sa regeneracijom kada stignes u grad, nigde logike ni zdrave pameti.
Odgovori