Zamena na fiksni zamajac

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
vanja_zivkovic
Reactions:
Postovi: 1
Pridružio se: 16 Dec 2022, 00:09

Zamena na fiksni zamajac

Post od vanja_zivkovic »

Pozdrav, planiram da zamenim na fiksni zamajac. U pitanju je audi a4 b5 1.9tdi 116ks. Intresuju me licna iskustva i kako taj motor podrzava to. Hvala.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Zamena na fiksni zamajac

Post od nidza »

Ne možeš da zameniš samo zamajac, postoji zamenski ceo set: korpa, lamela, zamajac, moguće i poseban potisni ležaj, ali u načelu je konverzija moguća kod mnogih automobila.

Uglavnom - ne može samo da se stavi fiksni zamajac na postojeći ostatak delova, čak i ako bi radilo neko vreme, pitanje dugoročno šta bi se desilo sa menjačem.
Korisnikov avatar
gavran
Reactions:
Postovi: 364
Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
Garaža: Službeno vozilo
Lokacija: Novi Sad

Re: Zamena na fiksni zamajac

Post od gavran »

Bila je tema o ovome. viewtopic.php?f=15&t=627&p=941262&hilit=zamajac

Ovde se pored pitanja koja si postavio postavlja i pitanje isplativosti. Tj. zaključak te teme je da se konverzija isplati samo ako će auto kod tebe ostati toliko da ti očekuješ da ćeš na tom auto dok je kod tebe ponovo menjati set kvačila kada ga sada zameniš.

Prednost fiksnog zamajca kada ga već imaš na autu je pretpostavka da on na sebi nema šta što bi se pokvarilo pa se ne menja prilikom izmene seta kvačila i tu se pravi ušteda. Ali ako radiš konverziju ti moraš umesto plivajućeg da kupiš fiksni zamajac, tako da opet kupuješ i zamajac sa setom kvačila i to isto košta. E tek na narednoj izmeni onda menjaš samo set. Ako ne planiraš da ga voziš do ponovne izmene seta kvačila onda ti je bolje da ostaviš sada sve kako je fabrički.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Odgovori