Mali, a jak dizel
-
- Postovi: 214
- Pridružio se: 10 Sep 2021, 15:37
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 jts
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Mozda je 1.3 jtd? On je na lanac…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
Za lance, samo japanski benzinac, za ostalo su vise problem nego benefit, pa i za mjeta...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Mali, a jak dizel
Hvala. A koja je razlika između 1.3 mjet 75 i 90 ks? Jel ovaj jači ima plivajući ili su isti motori?
Koja je realna potrošnja tih motora na autoputu 120-130 kmh? Može li da prođe sa 5l?
Koja je realna potrošnja tih motora na autoputu 120-130 kmh? Može li da prođe sa 5l?
- pankoz
- Postovi: 771
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Mali, a jak dizel
Ovaj od 90 KS ima šest brzina i pravi je zvrk kako fino ubrzava i ide.
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
Re: Mali, a jak dizel
Mislim da mi je to prava mera.
Šta kažete za ovaj?
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... t-sporting
Šta kažete za ovaj?
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... t-sporting
Re: Mali, a jak dizel
1.3 90 konja ima dpf i plivajuci a 75 nema inace motor ko motor je isti...1.9 jtd ne postoji na lanac.
inace taj lanac kod dizela isto zamenis, malo skuplje nego veliki servis sa kaisem, problem je sto ljudi misle da se ako je motor na lanac da se to nikad ne menja pa teraju tako dok se ne istegne i pocne da zeza ili ne pukne.
sto se tice ovog sa oglasa za pocetak svetli check engine, treba videti zasto, a od sporta ima pragove i spojler na gepeku, tako da i nije pravi sport
inace taj lanac kod dizela isto zamenis, malo skuplje nego veliki servis sa kaisem, problem je sto ljudi misle da se ako je motor na lanac da se to nikad ne menja pa teraju tako dok se ne istegne i pocne da zeza ili ne pukne.
sto se tice ovog sa oglasa za pocetak svetli check engine, treba videti zasto, a od sporta ima pragove i spojler na gepeku, tako da i nije pravi sport
Re: Mali, a jak dizel
Jel nekome poznato kako se pokazao golf 4 1.9 tdi sa 4x4 pogonom?
Re: Mali, a jak dizel
Nema takovg Golfa fabrički koliko ja znam, u VAG grupi jedino je Audi imao 4x4 pogon / kvatro/ ali i to je bilo generacijski pre G4 (mislim 80te i početak 90tih).
Svi ostali su imali AWD tj na prednje ili ako proklizaju oni prebacivanje onda na zadnje./ po sistemu haldex/. Pogone se 2 točka...
Ostalo verovatno kao i svaki G4 sa svojim setom očekivanih/ poznatih problema te generacije, da ne nabrajam spisak.
Svi ostali su imali AWD tj na prednje ili ako proklizaju oni prebacivanje onda na zadnje./ po sistemu haldex/. Pogone se 2 točka...
Ostalo verovatno kao i svaki G4 sa svojim setom očekivanih/ poznatih problema te generacije, da ne nabrajam spisak.
Poslednja izmena od ljubitelj u 19 Dec 2022, 15:58, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Mali, a jak dizel
@ljubitelj a sta je onda synco (jos iz vremena audijevih quatro pocetaka) ili 4 motion kasnije ako nije 4x4 pogon???
Re: Mali, a jak dizel
Pogoni 2 točka jednovremeno, drugi to zovu AWD. 4motion je prednji pogon, kao i kod drugih sa uglavnom 95% obrtnog momenta motora koji se prenosi na njih.
Kada se aktivira zadnji pogon preko Haldexa prednji ostaju bez pogona i oni se blokiraju preko ABS kočnica...da bi pozadi makar nešto moglo da pokrene točkove.
4x4 istovremeno pogoni sva 4 točka i zove se 4WD.
Bilo je detaljno opisano ranije u nekoj temi, da ne ponavljam, uglavnom ne bi trebalo izjednačavati pogon na 2 i pogon na 4 točka po pitanju prenosa kretanja na podlogu.
Kada se aktivira zadnji pogon preko Haldexa prednji ostaju bez pogona i oni se blokiraju preko ABS kočnica...da bi pozadi makar nešto moglo da pokrene točkove.
4x4 istovremeno pogoni sva 4 točka i zove se 4WD.
Bilo je detaljno opisano ranije u nekoj temi, da ne ponavljam, uglavnom ne bi trebalo izjednačavati pogon na 2 i pogon na 4 točka po pitanju prenosa kretanja na podlogu.
Re: Mali, a jak dizel
4 motion ima u varijati i sa torzen diferencijalom gde je raspodela pogona 50-50 dok haldek manje pogona prebacuje pozadi mozda 20-30% ali nisam siguran da u tom slucaju prednji ne rade...syncro je nekad koliko ja znam bio stalni 4x4 pogon
Re: Mali, a jak dizel
Da ne širimo temu sad, kolega ima pasata 5+ 4 motion. On je koliko ja znam sa haldexom, to što vi kažete da nije pravi 4x4. Taj auto šta može to je neverovatno. Pitam se šta mogu ozbiljni 4x4 kad on čuda čini. Radimo zajedno na terenu (blato, sneg, njive) pa sam se lično uverio. Neverovatno sposoban auto.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Mali, a jak dizel
Ma lupa bre, kako nije 4x4…
Nije permanentni ali je 4x4.
Kod novih vozila komp odredjuje raspodelu snage u odredjenom trenutku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nije permanentni ali je 4x4.
Kod novih vozila komp odredjuje raspodelu snage u odredjenom trenutku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Mali, a jak dizel
Kod haldex sistema prednji tockovi su uvek pogonjeni , a zadnji se ukljucuju po potrebi kada prednji tockovi krenu da gube prijanjanje.
Par bitnih stvari oko diferencijala. Kad je diferencijal otvoren moment se deli 50% : 50%. Diferencijal nikada ne deli kontinualno snagu 50% : 50% i generalno deli moment, a snaga kako ispadne. Kada je diferencijal blokiran vise momenta ide ka tocku ili osovini koja ima vise prijanjanja.
Kada se ovo primeni na haldex vidi se da kad se haldex ukljuci, sto vise zadnji tockovi imaju prijanjanja u odnosu na prednje, vise momenta ce ici na zadnje tockove. Ne postoji mehanizam koji ce otkaciti prednje tockove sa pogona, nego nema prijanjanja pa nema ni momenta.
Par bitnih stvari oko diferencijala. Kad je diferencijal otvoren moment se deli 50% : 50%. Diferencijal nikada ne deli kontinualno snagu 50% : 50% i generalno deli moment, a snaga kako ispadne. Kada je diferencijal blokiran vise momenta ide ka tocku ili osovini koja ima vise prijanjanja.
Kada se ovo primeni na haldex vidi se da kad se haldex ukljuci, sto vise zadnji tockovi imaju prijanjanja u odnosu na prednje, vise momenta ce ici na zadnje tockove. Ne postoji mehanizam koji ce otkaciti prednje tockove sa pogona, nego nema prijanjanja pa nema ni momenta.