Mali, a jak dizel

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
horvat
Reactions:
Postovi: 214
Pridružio se: 10 Sep 2021, 15:37
Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 jts
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Mali, a jak dizel

Post od horvat »

Mozda je 1.3 jtd? On je na lanac…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Mali, a jak dizel

Post od Bax »

Za lance, samo japanski benzinac, za ostalo su vise problem nego benefit, pa i za mjeta...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
kojot
Reactions:
Postovi: 545
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Mali, a jak dizel

Post od kojot »

Hvala. A koja je razlika između 1.3 mjet 75 i 90 ks? Jel ovaj jači ima plivajući ili su isti motori?

Koja je realna potrošnja tih motora na autoputu 120-130 kmh? Može li da prođe sa 5l?
Korisnikov avatar
pankoz
Reactions:
Postovi: 771
Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
Lokacija: Vojvodina

Re: Mali, a jak dizel

Post od pankoz »

Ovaj od 90 KS ima šest brzina i pravi je zvrk kako fino ubrzava i ide.

Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока

kojot
Reactions:
Postovi: 545
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Mali, a jak dizel

Post od kojot »

Mislim da mi je to prava mera.

Šta kažete za ovaj?

http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... t-sporting
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Mali, a jak dizel

Post od OMP »

1.3 90 konja ima dpf i plivajuci a 75 nema inace motor ko motor je isti...1.9 jtd ne postoji na lanac.

inace taj lanac kod dizela isto zamenis, malo skuplje nego veliki servis sa kaisem, problem je sto ljudi misle da se ako je motor na lanac da se to nikad ne menja pa teraju tako dok se ne istegne i pocne da zeza ili ne pukne.

sto se tice ovog sa oglasa za pocetak svetli check engine, treba videti zasto, a od sporta ima pragove i spojler na gepeku, tako da i nije pravi sport
kojot
Reactions:
Postovi: 545
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Mali, a jak dizel

Post od kojot »

Jel nekome poznato kako se pokazao golf 4 1.9 tdi sa 4x4 pogonom?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Mali, a jak dizel

Post od ljubitelj »

Nema takovg Golfa fabrički koliko ja znam, u VAG grupi jedino je Audi imao 4x4 pogon / kvatro/ ali i to je bilo generacijski pre G4 (mislim 80te i početak 90tih).
Svi ostali su imali AWD tj na prednje ili ako proklizaju oni prebacivanje onda na zadnje./ po sistemu haldex/. Pogone se 2 točka...
Ostalo verovatno kao i svaki G4 sa svojim setom očekivanih/ poznatih problema te generacije, da ne nabrajam spisak.
Poslednja izmena od ljubitelj u 19 Dec 2022, 15:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Mali, a jak dizel

Post od Day Walker »

:pop:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Mali, a jak dizel

Post od OMP »

@ljubitelj a sta je onda synco (jos iz vremena audijevih quatro pocetaka) ili 4 motion kasnije ako nije 4x4 pogon???
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Mali, a jak dizel

Post od ljubitelj »

Pogoni 2 točka jednovremeno, drugi to zovu AWD. 4motion je prednji pogon, kao i kod drugih sa uglavnom 95% obrtnog momenta motora koji se prenosi na njih.
Kada se aktivira zadnji pogon preko Haldexa prednji ostaju bez pogona i oni se blokiraju preko ABS kočnica...da bi pozadi makar nešto moglo da pokrene točkove.

4x4 istovremeno pogoni sva 4 točka i zove se 4WD.

Bilo je detaljno opisano ranije u nekoj temi, da ne ponavljam, uglavnom ne bi trebalo izjednačavati pogon na 2 i pogon na 4 točka po pitanju prenosa kretanja na podlogu.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Mali, a jak dizel

Post od OMP »

4 motion ima u varijati i sa torzen diferencijalom gde je raspodela pogona 50-50 dok haldek manje pogona prebacuje pozadi mozda 20-30% ali nisam siguran da u tom slucaju prednji ne rade...syncro je nekad koliko ja znam bio stalni 4x4 pogon
kojot
Reactions:
Postovi: 545
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Mali, a jak dizel

Post od kojot »

Da ne širimo temu sad, kolega ima pasata 5+ 4 motion. On je koliko ja znam sa haldexom, to što vi kažete da nije pravi 4x4. Taj auto šta može to je neverovatno. Pitam se šta mogu ozbiljni 4x4 kad on čuda čini. Radimo zajedno na terenu (blato, sneg, njive) pa sam se lično uverio. Neverovatno sposoban auto.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Mali, a jak dizel

Post od Day Walker »

Ma lupa bre, kako nije 4x4…
Nije permanentni ali je 4x4.
Kod novih vozila komp odredjuje raspodelu snage u odredjenom trenutku.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
NenadNR
Reactions:
Postovi: 203
Pridružio se: 06 Apr 2013, 20:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Mali, a jak dizel

Post od NenadNR »

Kod haldex sistema prednji tockovi su uvek pogonjeni , a zadnji se ukljucuju po potrebi kada prednji tockovi krenu da gube prijanjanje.
Par bitnih stvari oko diferencijala. Kad je diferencijal otvoren moment se deli 50% : 50%. Diferencijal nikada ne deli kontinualno snagu 50% : 50% i generalno deli moment, a snaga kako ispadne. Kada je diferencijal blokiran vise momenta ide ka tocku ili osovini koja ima vise prijanjanja.
Kada se ovo primeni na haldex vidi se da kad se haldex ukljuci, sto vise zadnji tockovi imaju prijanjanja u odnosu na prednje, vise momenta ce ici na zadnje tockove. Ne postoji mehanizam koji ce otkaciti prednje tockove sa pogona, nego nema prijanjanja pa nema ni momenta.
Odgovori