Vidim da nema neke koristi od pisanja, pošto ni ne čitaš šta sam pisao, ali dobro...za sada mi nije dosadnoPa, upravo to što oni sada rade ti je najbolji dokaz koliko su loše prošli sa kabrioletima proteklih 5-6-7 godina. To što danas čitaš da gase skoro sve kabriolete nije zato što su dobro prošli proteklih godina, nego zato što su loše prošli sa njima.
To što se smanjuje ponuda kola, pa i kabrioleta nije zbog njihove prodaje. Gase se podklase, uspešni modeli, dizel motori..i to nijezbog prodaje.
2015 je trebalo, sad naravno ne..sve sam to već napisao.Ali, eto...ti kažeš da je i Alfa trebala da napravi Giuliu kabriolet, pa da i ona loše prođe. Sva sreća pa u FCA nije bilo likova da zagovaraju Giuliu kabriolet. Nažalost, nije bilo ni onih koji bi gurali Giuliu karavan.
Pričati o kabrioletu kao neophodnoj ulaznici za USA tržište, nebitno da li 2015. ili 2020. ili 2025. godine je totalna budalaština. Dokaz za to je da svi oni koji su ih imali redom odustaju od njih.
Stavljaš mi u usta nešto što nisam rekao, pa sa tim polemišeš. Ako si tako siguran da pričam gluposti onda nemoj ostavljati prostor da možda ipak nije bila tržišno neuspešna. Stani muški iza stava da nije bila uspešna kad se već toliko protivš tome što sma rekao.Izvoli, nastavi da ubeđuješ ljude (koji nalete na ovu temu) da je Giulietta ispunila Alfine planove, i da je bila tržišno uspešan model. Ti sigurno bolje znaš šta su im bili planovi za Giuliettu nego što je to znao i govorio tadašnji Alfa Romeo CEO.
Da li su zaradili pare na njoj iako je nisu prodali u očekivanim brojevima? Ne znamo, zavisi od paketa/motora/opcija u kojima su je najviše prodavali.
Onda znači karavani cvetaju, Passat limuzina u poslednjim godinama se prodavao slabije od karavana, Passat nije ugašen?Pa, sve... ali bukvalno sve što si ovde napisao nema veze sa realnošću. Realnost je za 180 stepeni drugačija od toga što si napisao:
I šta si me sad demantovaao?https://www.motor1.com/news/559465/volk ... tion-ends/Volkswagen has hammered the final nail on the coffin of the Passat sedan. The German marque has ended the production of the four-door sedan in Europe. The reasons for this decision include the stronger sales of the Passat estate and the arrival of the similarly positioned Arteon.
News of VW killing the Passat sedan in Europe has been out since 2020. It's expected to bow out in 2023, but it seems like the automaker has pulled up the timeline. VW has announced the end of the Passat in the US as well.
A, ono potpuno električno što će da nasledi Passata će imati limuzinsku i (gle čuda) karavan verziju takođe:
https://insideevs.com/news/573905/vw-ae ... odel-2023/
- Passat limuzina se bolje prodavala pri kraju produkcije Passata što se nije desilo još od 80-ih godina jer je omer bio uglavnom 70-80:30-20% za karavan. To što su ugasili svoj uspešan model nema toliko veze sa prodajom i taj primer ide u moju korist...zato sma ga iu upotrebio, To što će nastaviti u nasledniku i karavan i limuzinu opet neme vaze sa prodajnim učinkom Passata.Ti si sada došao dotle da pričaš čak i ovakve stvari:
- da se Passat limuzina bolje prodavala od Passat karavana (a realnost je da su ugasili limuzinu i ostavili karavan),
- da je Giulietta ispunila Alfine planove i bila tržišno uspešan model (a realnost je da nisu došli ni blizu proklamovanih njenih prodajnih ciljeva),
- Kao što rekoh bila je tržišno uspešan model...bilo je uspešnijih, ali niej bila promašaj kao što je ovde siroti horvat rekao. Ostlao je tvoja intepretacija da tvrdim d aje ispunila planove i uporno vezivanje planova i prodaje sa uspehom na tržištu što jeste mnogo bitno, ali nije dovoljno.
- ovo sam više puta objasnio...ponavljaš se.
Idemo dalje....