
Ma, da sam imao dobre gume možda se to ne bi desilo.

Svakodnevno čitamo da širom zemlje ginu mladi. Može se primetiti da većinom stradavaju u jakim automobilama. Mnogo konja pod nogama, a malo mozga u glavi. Većinom su to, na oko, lepi automobili, kupljeni na zapanjačkim otpadima i uvaljivani klincima koji se pale na mašine daleko više nego na lepe žene. Ulažu u njih poslednji dinar, peru ih i paze više nego sebe, gledaju da uvek budu tip-top i opet ginu. U čemu je problem? U gumama ili nečem drugom?nidza napisao: 27 Dec 2022, 22:48 Baš si mnogo siguran u to da ljudi spremni na kompromise po pitanju svog auta spadaju u dobre vozače, a moje iskustvo je drugačije, potpuno suprotno. Poštenije je reći nemam pare, svestan sam, pazim i rizikujem svesno i sebe i druge.
Aaaa, znači kad si mlad onda odvališ gas nogom. To nisam znao. Baš sam omatorio. Gume za svako vreme, neka hvala. Bolje zimske koje se više troše nego ta čudna kombinacija gume i plastike čija se površina sija više od kliska.dag81 napisao: 27 Dec 2022, 23:08 Ne znam sto pametujes. Vozis Punta, lagan auto, imas 60+ god, verovatno vozis do 80 90 na sat. I ne treba ti 2 seta za tako lagan auto. Jedino sledeci put kupi AllSeason gumu ako vec neces menjati.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Upravo tako, vrlo tačno.Bax napisao: 27 Dec 2022, 22:14 Moj burazer je umeo da kaze ako aktiviras ABS, znaci da ne umes da vozis.... Tj. precenio si se...
Лица старија од 65 година у својству возача или путника трактора скоро четири пута чешће смртно страдају када учествују у саобраћајним незгодама, него што је то случај када страдају у својству путника и возача у путничком аутомобилу.
Izvor je Republika Srbija, Agencija za bezbednost saobraćaja.Ризик смртног страдања старијих лица је за 46% већи од просечног јавног ризика смртног страдања за целу популацију становништва Републике Србије (према процењеном броју становника за 2021. годину)
Околности (утицајни фактори) страдања старијих лица
* Најчешће евидентиран утицајни фактор настанка саобраћајних незгода са погинулим лицима старијим од 65 година је неприлагођена брзина условима саобраћаја и стању пута (35% погинулих лица старијих од 65 година), док је тај утицајни фактор забележен код 23% повређених лица од укупног броја повређених старијих лица (График 11).
* Након неприлагођене или непрописне брзине кретања возила, као најчешће евидентиран утицајни фактор настанка саобраћајних незгода са погинулим, али и повређеним старијим лицима је пропуст возача који се односи на неправилно сагледавање саобраћајне ситуације (23% погинулих и 23% повређених лица од укупног броја погинулих/повређених старијих лица)