Nissan Pulsar
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32247
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nissan Pulsar
Kod nas ga naravno nema, nadam se da će biti u ponudi uskoro.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Nissan Pulsar
Komforan je. Drugar iz Pariza je pre mesec dana bio kod mene sa njim (službeni) i spakovali su se sa dvoje dece bez većih problema.ivica122 napisao:Uzivo uopste nije los, meni izgleda prilično komotno za auto C segmenta, al to je samo odokativna procena.
Kvalitet izrade je za nijansu bolji od Megana. Ostalo onako. On lično nije preterano zadovoljan, posebno otkad su ih u Španiji poredili sa konkurencijom. Iako ih prodaje, kaže da bi za sebe pre uzeo Golfa

Re: Nissan Pulsar
Pulsar Nismo.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Nissan Pulsar
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- pedja
- član 001
- Postovi: 15382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan Pulsar
Ima li ko iskustva sa ovim vozilom (dCi), ili neko od bližnjih mu?
TapaT
TapaT
Re: Nissan Pulsar
Ima sestra moja baš taj jedno 2 godine. Ona je uzela sa malo km, tipa 50.000. Prezadovoljna. Vratila se u GR pre 4-5 dana. Ako hoćeš kada opet bude dolazila da pogledaš, provozaš nije frka.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan Pulsar
Zatekao sam se u salonu (2018. valjda), u trenutku kada su uvezli poslednju turu, solidno opremljenih Pulsara, po OK ceni. Nisu me zanimali "obični" tj niski automobili. Pulsara nije bilo puno. Računam da dileri znaju svaki prodati, po imenu i prezimenu vlasnika 
Čak sam i ja saznao detalje o nekoliko njih.
Nije atraktivan, ali je solidno prostran i opremljen, a 1.5dci/110 bi trebao biti pun pogodak.
Sada se pojavljuju po oglasima, sporadično. Za dobru cenu, možda bih privremeno probao da se vratim na nižu poziciju sedenja, koliko god mi se ne mililo.
TapaT

Čak sam i ja saznao detalje o nekoliko njih.
Nije atraktivan, ali je solidno prostran i opremljen, a 1.5dci/110 bi trebao biti pun pogodak.
Sada se pojavljuju po oglasima, sporadično. Za dobru cenu, možda bih privremeno probao da se vratim na nižu poziciju sedenja, koliko god mi se ne mililo.
TapaT
Re: Nissan Pulsar
Kod nas je prošao "ispod radara", ali prilično dobar i zahvalan auto. Što se visine tiče najbolje da se isproba ulazak-izlazak, položaj sedenja. Što se prostora tiče verovatno je najprostraniji auto tih dimenzija.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13406
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nissan Pulsar
A prtljaznik u odnosu na megana?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nissan Pulsar
Drugar koji mi održava auto ima pulsara, tj. vozi ga njegova žena. On ga i održava pa mogu da ga pitam nešto konkretnije ako te interesuje.pedja napisao:Ima li ko iskustva sa ovim vozilom (dCi), ili neko od bližnjih mu?
TapaT
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan Pulsar
Zaključio sam (do sada) da ga voze žene 
Eventualno ga pitaj ima li kakvih posebnih bitnih mana. Po netu piše svašta, a uglavnom se svodi na bagovitu klimu.
U testovima ne prolazi dobro, a razlog je manje više isti: konkurencija je lepša i modernija, nije neki vozački auto?! E, svirca mi
Ima jedan, imao je problem sa kaišem, rađen veliki servis u garanciji pre 60kkm. Računam da je to sve sređeno po PSu, u ovlašćenom. Međutim, nedugo nakon toga je prodat van BGa, novi vlasnik ga prodaje nakon pređenih 10kkm, i sada ne znam šta da mislim. Kaže da je mator i da slabo vozi u malom mestu (a prećutao je da je vozač u firmi i da povremeno preproda neki auto). Mada, deluje kao fini čikica u razgovoru. Bio je malo udaren i menjana je štopka, ali nisam siguran da je i on to znao, po reakciji u razgovoru
Nije važno kako sam to saznao.
Ili da iskukam u ovlašćenom da mi daju istoriju, po broju šašije (koji još uvek nemam), da se vidi šta je to tačno rađeno (i zašto), ili da nađem prvu vlasnicu
Naravno, cena je dobra.
TapaT

Eventualno ga pitaj ima li kakvih posebnih bitnih mana. Po netu piše svašta, a uglavnom se svodi na bagovitu klimu.
U testovima ne prolazi dobro, a razlog je manje više isti: konkurencija je lepša i modernija, nije neki vozački auto?! E, svirca mi

Ima jedan, imao je problem sa kaišem, rađen veliki servis u garanciji pre 60kkm. Računam da je to sve sređeno po PSu, u ovlašćenom. Međutim, nedugo nakon toga je prodat van BGa, novi vlasnik ga prodaje nakon pređenih 10kkm, i sada ne znam šta da mislim. Kaže da je mator i da slabo vozi u malom mestu (a prećutao je da je vozač u firmi i da povremeno preproda neki auto). Mada, deluje kao fini čikica u razgovoru. Bio je malo udaren i menjana je štopka, ali nisam siguran da je i on to znao, po reakciji u razgovoru

Ili da iskukam u ovlašćenom da mi daju istoriju, po broju šašije (koji još uvek nemam), da se vidi šta je to tačno rađeno (i zašto), ili da nađem prvu vlasnicu

Naravno, cena je dobra.
TapaT
Re: Nissan Pulsar
Posedovao sam pulsar 1.5 dci, na cca 16÷ k km (1.5 starosti) su počeli razni problemi sa elektronikom, servom, ss sistemom, beskontaktnim startovanjem, hidroblokom itd.... 4 meseca je bio u servisu bez konkretnog resenja.
Nakon svega, vozilio sam po osnovu Zakona o zaštiti potrošača vratio prodavcu, a on meni novac.
Da ne pominjem kako su se u celoj priči ponašali RNS i ovlašćeni serviseri.
Indirektno sam kasnije saznao da je problem bio u eroziji elektro instalacije (glavni vodovi).
Navodno su u SRB detektovana jos 2 slučaja sa istim "nedeostatkom".
Možda sam ja naleteo na fabrički loš primerak, ali od mene veliki minus za ovaj model i bez preporuke
.

Nakon svega, vozilio sam po osnovu Zakona o zaštiti potrošača vratio prodavcu, a on meni novac.
Da ne pominjem kako su se u celoj priči ponašali RNS i ovlašćeni serviseri.
Indirektno sam kasnije saznao da je problem bio u eroziji elektro instalacije (glavni vodovi).
Navodno su u SRB detektovana jos 2 slučaja sa istim "nedeostatkom".
Možda sam ja naleteo na fabrički loš primerak, ali od mene veliki minus za ovaj model i bez preporuke


- pedja
- član 001
- Postovi: 15382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan Pulsar
Hvala za info.
Pakao za kupca novog vozila ( a kasnije i polovnog, ako ga dalje uvaljaju).
TapaT
Pakao za kupca novog vozila ( a kasnije i polovnog, ako ga dalje uvaljaju).
TapaT
Re: Nissan Pulsar
Evo šta kaže drugar
Pa pazi, za mane je još rano da se bilo šta priča jer je onaj ženin prešao samo 120-130 hiljada. Na njemu je na toj km već menjan plivajući zamajac i menjač, ali tu se postavlja pitanje da li je to od cepanja ili neko muljanje servisa.
Veliki servis se radi na svakih 90-100 hiljada km, to je nešto kraće od standarda. Filter goriva je skup i on takođe treba da se menja na 30-60 hiljada zavisno od uslova vožnje. Skup je jer samo za pulsar dizel paše (oko 5-6 hiljada košta aftermarket ali isti proizvođač kao original, dok je original u ovlašćenom oko 8-9 hiljada). Ceo mali servis nije skup, ulje ELF za njega 4800din, filter ulja mann oko 700, filter vazduha Hengst isto oko 700, filter klime sa aktivnim ugljem oko 1100din. Pk kaiš oko 1200 continental, zatezač pk INA oko 3-4 hiljade.
Za vožnju je prijatan, po meni fino udoban, najduže međuosovinsko u klasi 270cm (kao Akord). Zato je i udoban i dosta stabilan, može veoma lepo da se potera po krivinama ako treba. Na nekom testu severnog jelena u Švedskoj gde auto opterete sa 4 putnika i prtljagom je uspeo da izvuče preko 80kmh, dok recimo ceed, mercedes c klasa hibrid, superb hibrid i slični na istom testu gube kontrolu na 65-70. (Teknikens varld moose test ako ga interesuje, pa neka ukuca imena kola nakon toga).
Da nastavim, kabina veoma veoma prostrana, više mesta nazad za noge ima nego u E klasi, dobra zvučna izolacija, pristojna oprema.
Dizel na autoputu kada se vozi po ograničenju troši 4.3-4.5. na 100kmh troši 3.5. Vrti se na 2700 obrtaja na 160kmh.
Halogeni farovi, srednja svetla su ili baš bezveze ili sam ja navikao na one led/xenon automobile jer je ovo jedini sa halogenim koji vozim. Duga su odlična.
Ovaj ženin nema one asistencije za automatsko kočenje ali je dobro da nema jer sam čitao po internetu da ljudi imaju ogromne probleme sa tim sistemom, odvali kočnicu u gomili situacija bez potrebe tako da ga većina gasi.
Od mana recimo ima i to da je to ipak auto niže klase tako da recimo zvuk zatvaranja vrata i neki detalji nisu po mom ukusu, ali ništa strašno. Motor 1.5dci ide ok, veoma lepo poteže u normalnoj vožnji, ali ako jurcaš nije to to, nekako pravi knedlice ako želiš da brzo menjaš brzine, ali ne munjevito brzo. Tako da kada ga razvaljuješ od cepanja nema taj problem, ali ako želiš malo brže da ga voziš, a pritom paziš na menjač onda zna da smeta ta turbo knedlica.
Ne znam šta još da kažem, ali u globalu prijatan auto, udoban, komotan, ekonomičan, nije skup za održavanje, lepo se ponaša na putu, što bi se reklo pravi porodični auto.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Pa pazi, za mane je još rano da se bilo šta priča jer je onaj ženin prešao samo 120-130 hiljada. Na njemu je na toj km već menjan plivajući zamajac i menjač, ali tu se postavlja pitanje da li je to od cepanja ili neko muljanje servisa.
Veliki servis se radi na svakih 90-100 hiljada km, to je nešto kraće od standarda. Filter goriva je skup i on takođe treba da se menja na 30-60 hiljada zavisno od uslova vožnje. Skup je jer samo za pulsar dizel paše (oko 5-6 hiljada košta aftermarket ali isti proizvođač kao original, dok je original u ovlašćenom oko 8-9 hiljada). Ceo mali servis nije skup, ulje ELF za njega 4800din, filter ulja mann oko 700, filter vazduha Hengst isto oko 700, filter klime sa aktivnim ugljem oko 1100din. Pk kaiš oko 1200 continental, zatezač pk INA oko 3-4 hiljade.
Za vožnju je prijatan, po meni fino udoban, najduže međuosovinsko u klasi 270cm (kao Akord). Zato je i udoban i dosta stabilan, može veoma lepo da se potera po krivinama ako treba. Na nekom testu severnog jelena u Švedskoj gde auto opterete sa 4 putnika i prtljagom je uspeo da izvuče preko 80kmh, dok recimo ceed, mercedes c klasa hibrid, superb hibrid i slični na istom testu gube kontrolu na 65-70. (Teknikens varld moose test ako ga interesuje, pa neka ukuca imena kola nakon toga).
Da nastavim, kabina veoma veoma prostrana, više mesta nazad za noge ima nego u E klasi, dobra zvučna izolacija, pristojna oprema.
Dizel na autoputu kada se vozi po ograničenju troši 4.3-4.5. na 100kmh troši 3.5. Vrti se na 2700 obrtaja na 160kmh.
Halogeni farovi, srednja svetla su ili baš bezveze ili sam ja navikao na one led/xenon automobile jer je ovo jedini sa halogenim koji vozim. Duga su odlična.
Ovaj ženin nema one asistencije za automatsko kočenje ali je dobro da nema jer sam čitao po internetu da ljudi imaju ogromne probleme sa tim sistemom, odvali kočnicu u gomili situacija bez potrebe tako da ga većina gasi.
Od mana recimo ima i to da je to ipak auto niže klase tako da recimo zvuk zatvaranja vrata i neki detalji nisu po mom ukusu, ali ništa strašno. Motor 1.5dci ide ok, veoma lepo poteže u normalnoj vožnji, ali ako jurcaš nije to to, nekako pravi knedlice ako želiš da brzo menjaš brzine, ali ne munjevito brzo. Tako da kada ga razvaljuješ od cepanja nema taj problem, ali ako želiš malo brže da ga voziš, a pritom paziš na menjač onda zna da smeta ta turbo knedlica.
Ne znam šta još da kažem, ali u globalu prijatan auto, udoban, komotan, ekonomičan, nije skup za održavanje, lepo se ponaša na putu, što bi se reklo pravi porodični auto.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15382
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan Pulsar
Hvala! 
Inače, u ovlašćenim su mi rekli da je "uljni" mali servis (ulje sa filterom i filter motora) oko 19k, naredni sa filterima kabine i nafte preko 30...
TapaT

Inače, u ovlašćenim su mi rekli da je "uljni" mali servis (ulje sa filterom i filter motora) oko 19k, naredni sa filterima kabine i nafte preko 30...
TapaT