Alat za skidanje točka
Re: Alat za skidanje točka
Ja sam na KP kupio odličan korišćen Hazet krtasti ključ. Par hiljada dinara je bio.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7421
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Alat za skidanje točka
VW kljucevi su najjaci/ najizdrzljiviji ubedljivo.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Alat za skidanje točka
Nisam mislio na vlasnike i one koji se profesionalno bave time. Nego one koji tu rade kao da rade protiv svoje volje...
U KG recimo poznajem dva majstora koji imaju svoje vulkanizerske radnje koji rade perfektno posao. Ali rade sami, nemaju radnike. Rade koliko zele i mogu i to je to. Nisu najjeftiniji, ali su pedantni. U radionicama im kao u apoteci. Cak i na one pistolje sam video da stavljaju neku zastitu da ne ostete srafove ili felnu ne razumem se...
Ali zato kako sam se preselio u NS, cuvam gume kod caleta u KI jer ovde nisam imao mesta... Tamo sam bio u 2 servisa.
Jedan manji servis, neka baba koja je vlasnica mu stoji non stop nad glavom. Nadrndan toliko da imam osecaj da mu fali samo malo da pukne i overi babu pajserom, pa onda i ostale koji cekaju.
Lik kao da zaboravi da promeni ventile ili sta vec... gume moram da dopumpavam non stop. Zategne srafove toliko da sa 100 kila sam 15 puta morao da skocim za svaki sraf da popustim jer nisam imao cevku da napravim polugu. 3 kljuca iskrivio.
Pre toga neki drugi servis, veci, ima ceo tim... e tamo ti zaposleni... to je cudo.
Kao po kazni da su tu, Ajd sto su nervozni, besni, to mu danas dodje normalno...
Ali kad mi upari gume sa razlicitih osovina iako su bile obelezene... pa skinu stare i ne obeleze...
Gume doduse ne ispustaju kad kod njih zamenim, ali ne znaju da izbalansiraju, tresao se auto na 130.
U NS u Kemoimpexu isao da zakrpim tu gumu koju sam skinuo. Mrzelo ga izgleda, ili se nije setio, da pogleda koliko je napumpana druga na istoj osovini pa da izjednaci. Kapiram ja da sam dosao samo da zakrpim gumu, ali mi logicno da kad vec to radis uzmes i isproveravas pritisak u ostalim gumama.
- YUgisa
- Postovi: 756
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Alat za skidanje točka
Pa dobro, ali cinjenica da li je neko radnik ili vlasnik ne garantuje kvalitet. Stvar je u pristupu, problem je samo sto je nama svima normalno da kukamo kako su male plate i da nismo zadovoljni poslom koji radimo sa minimalno truda, a sa druge strane smatramo ludog svakoga ko odgovorno i posteno radi svoj posao. I onda se cudimo sto stvari ne funkcionisu.
Being second is to be the first of the ones who loose...
- shandu90
- Postovi: 12791
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alat za skidanje točka
Ko nije zadovoljan poslom neka ode u programere, tamo kidaju sa platama. Sad svi odjednom treba da trpimo tudju glupost i nemar… Mislim da bi u Africi bolju uslugu dobio i ne bi te niko smarao za baksis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- YUgisa
- Postovi: 756
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Alat za skidanje točka
Bas to, ko zeli vecu platu nek je zasluzi. Mislis da mozes bolje, idi pa radi onda to. Ja sam odlazio sa poslova gde mi nije odgovara plata, ali sam ga radio odgovorno i posteno do poslednjeg dana.
Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Alat za skidanje točka
Moj drugar drzi vulkanizersku radnju, sam radi i jako je pedantan i pazi na sve, mada sam skoro menjao gume kod jednog drugog vulkanizera jer sam kod njega i kupio 2 gume isto su relativno podentni a one radnje gde rade po 5 auta od jednom i imaju 10 radnika izbegavam, tu se uglavnom serijski stancuje i ne pazi se mnogo, znam kad sam vise puta firmina vozila vozio tako.
Re: Alat za skidanje točka
Po meni ta primedba na rad ne stoji.Ceman je napisao: ↑17 Feb 2023, 12:26
U NS u Kemoimpexu isao da zakrpim tu gumu koju sam skinuo. Mrzelo ga izgleda, ili se nije setio, da pogleda koliko je napumpana druga na istoj osovini pa da izjednaci. Kapiram ja da sam dosao samo da zakrpim gumu, ali mi logicno da kad vec to radis uzmes i isproveravas pritisak u ostalim gumama.
Ne znam odakle to očekivanje, nikada nigde mi niko nije radio nešto slično sam od sebe, a niti bih ja radio nekome. Logično je da se uradi posao za koji postoji nalog, dakle samo kažeš da se želi i ta dodatna usluga i verujem da bi onda svako ili većina majstora uradila i to proveravanje pritiska u ostalim gumama.
Logična pretpostavka je da sam vlasnik auta redovno sam proverava pritisak, to mu dodje kao neka obaveza u rangu sipanja tečnosti za stakla i prover nivoa (ako nema signalizaciju na tabli).
Kao da je teško proveriti pritisak u gumama, na skoro svakoj pumpi ima kalibrisan merač.
A danas auti već imaju i ugradjeno merenje pritiska, tzv TPMS pa samo treba povremeno očitati stanje.
- Gaginh0
- Postovi: 9085
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Alat za skidanje točka
Razmišljam da kupim akku pištolj za odvrtanje šrafova koji drže felne, ali se ne razumem u te jačine. Jel može neko da mi kaže kolika jačina u nm mi je dovoljna? Napominjem da bih ga koristio svega par puta godišnje, tako da mi me treba neka pro varijanta.
Re: Alat za skidanje točka
100-120 Nm
- Kuzmanovic
- Postovi: 15187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Alat za skidanje točka
Odvijac iz lidla meni zavrsava posao, nece da odvrne srafove kad ga majstor zategne pneumatskim pistoljem ali odvrce bez problema kad je sraf stegnut kilo kljucem na 120 Nm.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Alat za skidanje točka
Ja imam isto iz Lidla ali onaj na struju i cepa kako radi. A i deluje mi da je nekako jaci od ovog na baterije.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Alat za skidanje točka
Preporučio bih 300+Nm (radi odvrtanja) kao minimum, zbog alufelni.
Ako se koriste samo čeličane može i slabiji, tipa 200Nm.
Uvek je bolje jači jer se on može regulacijom smanjiti a slabijim se slikaš ako je iole jače ušrafio vulkanizer.
Imam ovaj iz Lidla i baterijski i pneumatski, ipak je slabiji baterijski i nekad baš teško odvrne a nominalno je 400Nm. Pneutmatski ne znamu Nm, ima samo 1-6 regulaciju a jačinu ja regulišem reglerom za pritisak vazduha.
Ako se koriste samo čeličane može i slabiji, tipa 200Nm.
Uvek je bolje jači jer se on može regulacijom smanjiti a slabijim se slikaš ako je iole jače ušrafio vulkanizer.
Imam ovaj iz Lidla i baterijski i pneumatski, ipak je slabiji baterijski i nekad baš teško odvrne a nominalno je 400Nm. Pneutmatski ne znamu Nm, ima samo 1-6 regulaciju a jačinu ja regulišem reglerom za pritisak vazduha.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10648
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Alat za skidanje točka
220V kad god može. Zezam se sa jednim molerom kada su radili gips u firmi, radi sa srafilicom sa kablom... Rekoh, kad je gazdi rodjendan da mu kupimo akumulatorsku... Kaže on imamo ih deset, ali ova je zakon. 1.500 šrafova sam potrošio od jutros, a ova laksa pola kile.
Druga stvar koja generalno nervira kod takvih naprava... baterija. Kakva ide, kakve ce karakteristike imati posle par godina, postoji li zamenska, koja je cena... 220V alat bukvalno može sa kolena na koleno da ide, a da radi kao prvog dana.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Druga stvar koja generalno nervira kod takvih naprava... baterija. Kakva ide, kakve ce karakteristike imati posle par godina, postoji li zamenska, koja je cena... 220V alat bukvalno može sa kolena na koleno da ide, a da radi kao prvog dana.
Sent from my MI 9 using Tapatalk