Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Ukoliko imas nove gume, hitno je, ukoliko nemas, nije hitno.
U principu kad je trap razdesen, pored losije upravljivosti, gume ubrzano stradaju, tipa za par 1000km.
Eto nisam strucnjak, ali to ti je odgovor.
Sta si radio na trapu?
U principu kad je trap razdesen, pored losije upravljivosti, gume ubrzano stradaju, tipa za par 1000km.
Eto nisam strucnjak, ali to ti je odgovor.
Sta si radio na trapu?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
To se menja nared u viljuskama, to ne bi trebalo da poremeti trap, osim ako isti nije stelovan po starim raspalim selenima.
Viljiska je foksirana na tri tacke, jedino ako su skinuli tvoju viljsku, a ubacili novu remontovanu, onda je mozda drigacija viljiska.
To su dve opcije koje mi padaju na pamet, prilikom zamene viljuske radi se reglaza, iz ta dva razloga gore.
Viljiska je foksirana na tri tacke, jedino ako su skinuli tvoju viljsku, a ubacili novu remontovanu, onda je mozda drigacija viljiska.
To su dve opcije koje mi padaju na pamet, prilikom zamene viljuske radi se reglaza, iz ta dva razloga gore.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
Zadnji silen blokovi su menjani...
Uglavnom,ovo se posle zamene desilo...
Uglavnom,ovo se posle zamene desilo...
Re: Servis - Razno
Znam da na obocnom Puntu se desavalo, da ukrivo usrafe zadnji most.
Svakako je moglo da dodje do pomeranja zadnje osovin, jer njemu su tacke oslanjanja u tim selenima, pa zamenom raspalih starih, dolazi do malog pomeranja mosta.
Ako se to pomeri nazad onda i prednji trap dolazi u novu ravnoteznu pozociju.
Sad to je onako naglas razmisljanje, mozda ce neko nesto pametnije da napise....
Svakako je moglo da dodje do pomeranja zadnje osovin, jer njemu su tacke oslanjanja u tim selenima, pa zamenom raspalih starih, dolazi do malog pomeranja mosta.
Ako se to pomeri nazad onda i prednji trap dolazi u novu ravnoteznu pozociju.
Sad to je onako naglas razmisljanje, mozda ce neko nesto pametnije da napise....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
Vrlo je verovatno da sada auto ide ukrivo, kao neki stari autobusi koji su se mogli videti nekad na putevima. To jest, da zadnji točkovi ne gaze po istom tragu kao prednji.
Ja bih to terao na reglažu što pre. Ne znam šta sve taj punto ima od elektronike ali pretpostavljam da senzor položaja volana sada daje signal da se auto kreće po krivini pa time zavarava servo i možda još nešto...
Ja bih to terao na reglažu što pre. Ne znam šta sve taj punto ima od elektronike ali pretpostavljam da senzor položaja volana sada daje signal da se auto kreće po krivini pa time zavarava servo i možda još nešto...
Re: Servis - Razno
kako uspeju ukrivo da usrafe most? tri srafa drze deo gde ide silent a i sam most, obicno se skida i menja jedna po jedna strana, sta tu moze da se iskrivi kad srafovi imaju svoje rupe gde upadaju, ne verujem da je tu nesto slicovano pa da imas lufta da centriras ?
Re: Servis - Razno
Pa da li se to može ispraviti optikom,tj reglažom...?
Kakve ja imam komedije sa majstorima to je nerealno
Kakve ja imam komedije sa majstorima to je nerealno

Re: Servis - Razno
Desi se da dosta stvari na trapu mora da se zavije dok je auto na dizalici, a da se doteze tek na zemlji. Kad je trap pod opterećenjem. A ovi "majstori" udare pneumatskim alatom dok je auto na dizalici. Zrk, zrk, zrk i lagano. Posle nema veze.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Ne, zadnja osovina nema reglažu obično, pogotovu kod tako prostih konstrukcija.Damjan90 napisao: 23 Feb 2023, 21:56 Pa da li se to može ispraviti optikom,tj reglažom...?
Kakve ja imam komedije sa majstorima to je nerealno![]()
Kao što je u prethodnoj poruci lepo objašnjeno, silent blok se ugradjuje u bilo kom položaju (može i dok je auto na dizalici) ali obavezno se doteže kilo ključem na propisanu meru (Nm) samo i jedino kada je auto na svojim točkovima pod normalnim opterećenjem sopstvene težine.
Dakle, moraju točkovi da su na zemlji i mora da se postigne propisana visina karoserije u odnosu na tlo prilikom stezanja silenta.
U suprotnom 99,99% šansa je da je silent krivo namontiran, i da će nakon nekoliko stotina kilometara biti "potrošen" tj pohaban toliko da je za bacanje.
Identično važi i za amorizere koji su van opružne noge, dakle samostalni deo trapa.
Uostalom, to lepo piše u (svakom) servisnom uputstvu kao napomena za taj posao.
Istotako ako se silenti postavljaju pod presom onda postoji mera u mm na koju dubinu se postavljaju u viljuške.
Zamena silent je prilično komplikovan posao i zahteva namenske specijalne alate, najčešće od samog proizvodjača vozila.
Ja uvek preporučujem zamenu komplet viljuške sa već ugradjenim silentima, ako može.
Teško da položaj volana ima ikakve veze sa zamenom zadnjih silenta, položaj volana je vezan za reglažu letve volana.Zadnji silen blokovi su menjani...
Uglavnom,ovo se posle zamene desilo...
Re: Servis - Razno
ovaj ga cas zameni a ne vidim sta ovde moze krivo da legne i da se usrafi?
Re: Servis - Razno
Da li može da se desi da mi zadnji kraj ide u krivo u vožnji?ljubitelj napisao: 23 Feb 2023, 22:30Ne, zadnja osovina nema reglažu obično, pogotovu kod tako prostih konstrukcija.Damjan90 napisao: 23 Feb 2023, 21:56 Pa da li se to može ispraviti optikom,tj reglažom...?
Kakve ja imam komedije sa majstorima to je nerealno![]()
Kao što je u prethodnoj poruci lepo objašnjeno, silent blok se ugradjuje u bilo kom položaju (može i dok je auto na dizalici) ali obavezno se doteže kilo ključem na propisanu meru (Nm) samo i jedino kada je auto na svojim točkovima pod normalnim opterećenjem sopstvene težine.
Dakle, moraju točkovi da su na zemlji i mora da se postigne propisana visina karoserije u odnosu na tlo prilikom stezanja silenta.
U suprotnom 99,99% šansa je da je silent krivo namontiran, i da će nakon nekoliko stotina kilometara biti "potrošen" tj pohaban toliko da je za bacanje.
Identično važi i za amorizere koji su van opružne noge, dakle samostalni deo trapa.
Uostalom, to lepo piše u (svakom) servisnom uputstvu kao napomena za taj posao.
Istotako ako se silenti postavljaju pod presom onda postoji mera u mm na koju dubinu se postavljaju u viljuške.
Zamena silent je prilično komplikovan posao i zahteva namenske specijalne alate, najčešće od samog proizvodjača vozila.
Ja uvek preporučujem zamenu komplet viljuške sa već ugradjenim silentima, ako može.
Teško da položaj volana ima ikakve veze sa zamenom zadnjih silenta, položaj volana je vezan za reglažu letve volana.Zadnji silen blokovi su menjani...
Uglavnom,ovo se posle zamene desilo...
Da li je moguće da može toliko da se zajebe i šta raditi sad?
Da li bi osetio da mi zadnji kraj ne prati prednji?
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Moraš na reglažu da se vidi šta je i gde je problem
Re: Servis - Razno
Vrati se majstoru koji je radio da pogleda.
Ovo na klipu je laganica, nema ni presovanja, sve na šraf i teško da ima šta da se zezne.
Ovo na klipu je laganica, nema ni presovanja, sve na šraf i teško da ima šta da se zezne.
Re: Servis - Razno
zato sam ja i pitao sta ima da se zezne posto je Bax napisao da moze koso da se usrafi most ali ne vidim sta moze ovde da se pogresi a obican punto ima isti fazon mosta kao i grande.
Svakako prvo ides na reglazu da pogledaju kako stoje stvari pa ce ti reci gde je problem a onda kod majstora koji ti je to radio pa neka gleda sta je zeznuo ako je zeznuo uopste nesto.
Svakako prvo ides na reglazu da pogledaju kako stoje stvari pa ce ti reci gde je problem a onda kod majstora koji ti je to radio pa neka gleda sta je zeznuo ako je zeznuo uopste nesto.