Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Ja bih rekao
kratak spoj = mala ili nikakva otpornost.
kratak spoj = mala ili nikakva otpornost.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Moguce da je tako jer znam da ima dva tipa senzora. Kod jednih velika otpornost=velika temp a kod drugih obrnuto.
A ovde hladnoca, skupi se metal i napravi negde spoj (zica) ili se kontakt izgubi (dzek).
A ovde hladnoca, skupi se metal i napravi negde spoj (zica) ili se kontakt izgubi (dzek).
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Evo iscitao sam temperature DPF-a senzora i napone i to mi deluje ok, nije da je jedan procitao ogromnu temperaturu.
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20220110-085928_FORScan Lite.png (129.71 KiB) Pogledano 2699 puta
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Šta primečujem-
Stanje napunjenosti baterije 78%
Napon baterije 11,90V (u BCM modulu
Ti podaci su medjusobno neodgovarajući.("implausible" u rečniku autodijagnostike/ uredjaja za očitavanje).
Stanje napunjenosti baterije 78%
Napon baterije 11,90V (u BCM modulu
Ti podaci su medjusobno neodgovarajući.("implausible" u rečniku autodijagnostike/ uredjaja za očitavanje).
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Ako je sumnja na senzor DPFa, da ga izmerite dijagnostčkim alatima i uporedite sa nominalnom krivom?
Da izmerite instalaciju?
Da zamenite senzor, originilani Ford rezervni deo?
Masa se veoma lako prekontroliše, ispitna sijalica je maltene dovoljna alatka, i razreši sumnja., Ako auto vergla sa bar 280 obrtaja u minuti mala je verovatnoća da je problem u masi, u klemama, u bateriji- problem treba tražiti u drugom smeru.
Da izmerite instalaciju?
Da zamenite senzor, originilani Ford rezervni deo?
Masa se veoma lako prekontroliše, ispitna sijalica je maltene dovoljna alatka, i razreši sumnja., Ako auto vergla sa bar 280 obrtaja u minuti mala je verovatnoća da je problem u masi, u klemama, u bateriji- problem treba tražiti u drugom smeru.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Uspeo sam da upalim auto i dodjem do NS.
Ugrejalo napolju, otapa se led, probam par puta da upalim, ma kakvi ista greska i nece da upali. Otvorim haubu, mrdnem kabal od mase na sasiji, mrdnem plus klemu, vratim se u auto i bum upali na po kljuca bez greske. Potpuno isto kao prosli put. Nije htelo dok nisam cackao masu.
Moj elektricar iz NS kaze da nema sanse da je do cackanja mase a onda jedino ostaje to sto sam digao haubu jer pre toga nije hteo da upali
Inace bio sam do nekog majstora u AP kad je upalio, on sve proverio na dijagnostici i sve deluje ok. Senzori temp inicijalno pokazuju po 100C (sto je zbunilo majstora, kaze nikad nije video da je inicijalma temp 100C) ali kad se auto malo zagreje pokazuje i temp preko 100C.
Kad smo vec kod haube, primetili smo da auto ne detektuje i ne prijavljuje da je hauba dignuta a znam da je prijavljivao. Ali majku mu ne moze hauba valda da bude problem...
Inace stavljen nov akumulator, dva elektricara proverila masu i da li nesto trosi struju sve ok. Inace onaj napon je nakon sto su grejaci zavrsili posao i sa prikljucenom dijagnostikom i led pozicijama a i ne verujem ja bas toj dijagnostici sto se tice citanja tih napona. Auto je nakon toga paljen kod ovog majstora jedno sigurno 20 puta, na po kljuca.
Auto je u dvoristu kod elektricara pa nek ga zamrzava ako treba.
Ugrejalo napolju, otapa se led, probam par puta da upalim, ma kakvi ista greska i nece da upali. Otvorim haubu, mrdnem kabal od mase na sasiji, mrdnem plus klemu, vratim se u auto i bum upali na po kljuca bez greske. Potpuno isto kao prosli put. Nije htelo dok nisam cackao masu.
Moj elektricar iz NS kaze da nema sanse da je do cackanja mase a onda jedino ostaje to sto sam digao haubu jer pre toga nije hteo da upali

Inace bio sam do nekog majstora u AP kad je upalio, on sve proverio na dijagnostici i sve deluje ok. Senzori temp inicijalno pokazuju po 100C (sto je zbunilo majstora, kaze nikad nije video da je inicijalma temp 100C) ali kad se auto malo zagreje pokazuje i temp preko 100C.
Kad smo vec kod haube, primetili smo da auto ne detektuje i ne prijavljuje da je hauba dignuta a znam da je prijavljivao. Ali majku mu ne moze hauba valda da bude problem...
Inace stavljen nov akumulator, dva elektricara proverila masu i da li nesto trosi struju sve ok. Inace onaj napon je nakon sto su grejaci zavrsili posao i sa prikljucenom dijagnostikom i led pozicijama a i ne verujem ja bas toj dijagnostici sto se tice citanja tih napona. Auto je nakon toga paljen kod ovog majstora jedno sigurno 20 puta, na po kljuca.
Auto je u dvoristu kod elektricara pa nek ga zamrzava ako treba.
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Što ne bi moglo da bude problem, i pitanje je da li ne detektuje kako treba usled senzora ili je oštećena (ko zna koliko i šta još od žica i konektora) sama instalacija.Kad smo vec kod haube, primetili smo da auto ne detektuje i ne prijavljuje da je hauba dignuta a znam da je prijavljivao. Ali majku mu ne moze hauba valda da bude problem....
Današnji kompjuter auto MORA da ima sve ispravno što je ugradjeno da bi radio, jelte pouzdano uvek.
Na BMWu ako se dogodi kvar grejanja kvake na vratima ne može da se upali motor, npr.
Preporučljivo je uraditi komplet sve dijagnostičke postupke na autu kada postoji problem paljenja, ne samo očitavanje kodova greške (a što je stinica u odnosu na ukupno moguće greške, ta tzv. dijagnostika je tek pomoćna alatka majstoru da se postavi diojagnoza. Kao što doktoru snimak ultrazvukom je tek pomoćni alat da psotavi dijagnozu zašto se nešto desilo u organizmu).
Nedavno praktični primer, Pežo na dijagnostici prijavljena greška ABS/ESP itj. senzora obrtaja a uzrok je šraf na kočionim klještima koji je početni uzrok problema. Znači dijagnostika je uputila na pogrešni trag jedino je "pogodila" koji točak treba dalje dijagnostikovati a što je učinjeno vizuelnim opažanjem i konstatacijom kvara.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Za haubu cu reci majstoru da pogleda. Takodje da skine fizicki senzore sa DPF-a i proveri njihove otpornosti na unimeru dok ih zagreva da se uverimo da su sigurno dobri.
Majstor planira da proveri celu magistralu od DPF senzora do racunara mada on sumlja da racunar brljavi na niskoj temp. Inace prethodni vlasnik je menjao ECU i jedan od temperaturnih senzora na DPF-u, navodno imao slican problem ali nije imao problema sa paljenjem zbog njega. Naravno precutao mi je ovo a auto kupljen i sred leta kad sve radi.
Majstor planira da proveri celu magistralu od DPF senzora do racunara mada on sumlja da racunar brljavi na niskoj temp. Inace prethodni vlasnik je menjao ECU i jedan od temperaturnih senzora na DPF-u, navodno imao slican problem ali nije imao problema sa paljenjem zbog njega. Naravno precutao mi je ovo a auto kupljen i sred leta kad sve radi.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Cuo sam se sa majstorom danas, kaze da je parkirao napolju ispod drveta u hlad i ovih dana je probavao ujutru i uvece i uvek je palio bez problema, kao za inat...
Mora da popravi mikroprekidac na haubi, verovatno je crko posto auto ne prijavljuje vise da je hauba otvorena i da fizicki pregleda senzore temperature na DPF-u mada on veruje da je tu sve ok jer senzor ne moze sam od sebe da se popravi i sem ako su zice ogoljene, nije sigurno do njega.
Oni sto mi on savetuje je da proverim verziju SW-a (softvera) na racunaru i vidim da li ima novija verzija koja dozvoljava da se auto upali kad se javi ova greska jer zna da na drugim Fordovima (i kod drugih proizvodjaca) moze auto da se upali eventualno ode u limp mode ili ne pokrece regeneraciju do daljnjeg ali bar mozes da odvezes auto do majstora a ne ostanes zaglavljen na putu.
Ovo nije resenje mog problema ali cu bar moci da upalim auto a i od rada on ce da se ugreje pa ce greska sama mozda i nestati. Da li ima neko upucen u problematiku sa SW verzijama na SMaxu i da li ima uopste verzija koja dozvoljava paljenje auta ako je podignuta P244D greska? Da li auto moze da se upali ili meni nesto drugo sprecava paljenje auta?
Mora da popravi mikroprekidac na haubi, verovatno je crko posto auto ne prijavljuje vise da je hauba otvorena i da fizicki pregleda senzore temperature na DPF-u mada on veruje da je tu sve ok jer senzor ne moze sam od sebe da se popravi i sem ako su zice ogoljene, nije sigurno do njega.
Oni sto mi on savetuje je da proverim verziju SW-a (softvera) na racunaru i vidim da li ima novija verzija koja dozvoljava da se auto upali kad se javi ova greska jer zna da na drugim Fordovima (i kod drugih proizvodjaca) moze auto da se upali eventualno ode u limp mode ili ne pokrece regeneraciju do daljnjeg ali bar mozes da odvezes auto do majstora a ne ostanes zaglavljen na putu.
Ovo nije resenje mog problema ali cu bar moci da upalim auto a i od rada on ce da se ugreje pa ce greska sama mozda i nestati. Da li ima neko upucen u problematiku sa SW verzijama na SMaxu i da li ima uopste verzija koja dozvoljava paljenje auta ako je podignuta P244D greska? Da li auto moze da se upali ili meni nesto drugo sprecava paljenje auta?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
To bolje pokusaj da nadjes na nekom stranom Ford forumu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Pisem ovde zato sto uvek na forumu ima ljudi koji rade sa ECU racunarima ili ih popravljaju ili rade tuning pa su upuceni i u verzije SW-a na njima.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Preuzeo sam auto od elektricara. Svi senzori na DPF-u ( ima ih 3) su ok fizicki, nema nikakvih ostecenja instalacije. Pregledani kablovi kod mase, ociscen dzek i njegovi konektori za svaki slucaj (mislim da tu idu kablovi od senzora polozaja volana, izmedjuostalog). Jedino nije menjan mikroprekidac haube, on je integrisan u bravu i rece majstor da bi se morala menjati cela brava sto nema smisla raditi zbog mikroprekidaca.
Inace auto je palio bez problema i na -7 napolju, od ponedeljka majstor probava na raznim temperaturama, ujutru i uvece pali nebi li izazvao gresku, tako da ono potrefilo me da se greska ne pojavi sve ove dane dok je kod majstora. A kad se budem najmanje nadao ima da me usere...
Ostaje mi da posetim lika u NS (Vlado se isto zove) da pregleda ECU i SW na njemu, kaze mi majstor da je jedan od najboljih u NS sto se tice ECU, mnogi elektricari salju kod njega racunare kad su za popravku ili neku SW intervenciju. Jedino jos na to sumljamo, jer je ECU i SW na autu cackan kod prethodnog vlasnika.
Inace auto je palio bez problema i na -7 napolju, od ponedeljka majstor probava na raznim temperaturama, ujutru i uvece pali nebi li izazvao gresku, tako da ono potrefilo me da se greska ne pojavi sve ove dane dok je kod majstora. A kad se budem najmanje nadao ima da me usere...
Ostaje mi da posetim lika u NS (Vlado se isto zove) da pregleda ECU i SW na njemu, kaze mi majstor da je jedan od najboljih u NS sto se tice ECU, mnogi elektricari salju kod njega racunare kad su za popravku ili neku SW intervenciju. Jedino jos na to sumljamo, jer je ECU i SW na autu cackan kod prethodnog vlasnika.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Mali update.
Na kraju sam zavrsio kod jednog automehanicara koji je opet orginalnom Ford dijagnostikom potvrdio da su senzori temperature ok, provozao je auto u svim rezimima i sve deluje ok sa senzorima temperature.
Medjutim kopkalo ga je sto svaki put kad ugreje, cackanje/mrdanje zica na + klemi i mrdanje mase ka minus klemi ozivi auto i on nakon toga radi ok. Slucajnost moze biti prvi put ali svakog puta da uspe to vec nije slucajnost. Covek je raskopao sve oko akumulatora, skinuo zastitnu plastiku oko brisaca, brisace, ocistio odvode za vodu, skinu akumulator, kutiju akumulatora i ispod nosaca te kutije, zatekao je dva kabla koja su ispala iz vodjica i koji su prikljesteni sa tim nosacem. Takodje bilo je tu dosta prljavstine ali ne prasine nego kao da je bilo prljave vode pa kad voda ispari ostane prljavstina. Deluje kao da je odnekud ulazila voda pa je zato cistio oduske koji doduse nisu bili toliko prljavi. Ne znam od cega drugo moze da bude prljavo jer se kablovi nalaze iznad zastitne grede/lima ili sta je vec a ispod motora je suspleh. Kaze da je sve ocistio i kablove je vratio u prvobitan oblike da nisu spljeskani i vratio ih u lezista tj vodjice. Nije hteo da skida izolaciju, jer ista nije nigde ostecena samo su bili spljeskani.
Necu da se previse radujem ali za sad sve radi i cekam hladno vreme da proverim. Po majstoru ovo obecava. Problem se uvek desavao kada napolju padne kisa ili se otopi sneg pa onda naglo zahladi i ceo auto zaledi. Kad je suvo pa zhladi sve je radilo ok (vise majstora proverilo, neki palili i na -7, valda me nisu slagali). Odmah sam sumljao da negde mozda udje voda pa zaledi.
Onda cinjenica da kad ugreje i dalje nece da upali i skloni gresku dok god ne prodrmam kablove sa plus/minus kleme a pritom pomerim i sam akumulator malo, koji mozda pomeri malo te prikljestene kablove i auto ozivi.
Ovo je za sad samo teorija, nekako deluje da se sve poklapa ali necu uopste da se radujem dok ne potvrdim.
Na kraju sam zavrsio kod jednog automehanicara koji je opet orginalnom Ford dijagnostikom potvrdio da su senzori temperature ok, provozao je auto u svim rezimima i sve deluje ok sa senzorima temperature.
Medjutim kopkalo ga je sto svaki put kad ugreje, cackanje/mrdanje zica na + klemi i mrdanje mase ka minus klemi ozivi auto i on nakon toga radi ok. Slucajnost moze biti prvi put ali svakog puta da uspe to vec nije slucajnost. Covek je raskopao sve oko akumulatora, skinuo zastitnu plastiku oko brisaca, brisace, ocistio odvode za vodu, skinu akumulator, kutiju akumulatora i ispod nosaca te kutije, zatekao je dva kabla koja su ispala iz vodjica i koji su prikljesteni sa tim nosacem. Takodje bilo je tu dosta prljavstine ali ne prasine nego kao da je bilo prljave vode pa kad voda ispari ostane prljavstina. Deluje kao da je odnekud ulazila voda pa je zato cistio oduske koji doduse nisu bili toliko prljavi. Ne znam od cega drugo moze da bude prljavo jer se kablovi nalaze iznad zastitne grede/lima ili sta je vec a ispod motora je suspleh. Kaze da je sve ocistio i kablove je vratio u prvobitan oblike da nisu spljeskani i vratio ih u lezista tj vodjice. Nije hteo da skida izolaciju, jer ista nije nigde ostecena samo su bili spljeskani.
Necu da se previse radujem ali za sad sve radi i cekam hladno vreme da proverim. Po majstoru ovo obecava. Problem se uvek desavao kada napolju padne kisa ili se otopi sneg pa onda naglo zahladi i ceo auto zaledi. Kad je suvo pa zhladi sve je radilo ok (vise majstora proverilo, neki palili i na -7, valda me nisu slagali). Odmah sam sumljao da negde mozda udje voda pa zaledi.
Onda cinjenica da kad ugreje i dalje nece da upali i skloni gresku dok god ne prodrmam kablove sa plus/minus kleme a pritom pomerim i sam akumulator malo, koji mozda pomeri malo te prikljestene kablove i auto ozivi.
Ovo je za sad samo teorija, nekako deluje da se sve poklapa ali necu uopste da se radujem dok ne potvrdim.
- pegazbre
- Postovi: 1149
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max (2014, 2.0 TDCI) P244D greska
Da javim da je ovo prva zima koja je prosla bez ovog problema. Jeste da je bila nesto blaza nego prethodne ali se auto dosta cesce palio i kad je bio zaledjen na -4, -5 i po kisi a napolju hladno i nije bilo problema.
Izgleda da je majstor koji je nasao prikljestene zice ipak resio problem, samo smo morali da cekamo skoro godinu dana da bi videli da li je stvarno resen.
Izgleda da je majstor koji je nasao prikljestene zice ipak resio problem, samo smo morali da cekamo skoro godinu dana da bi videli da li je stvarno resen.