Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
member
Reactions:
Postovi: 3732
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od member »

Jel kod tebe RHR motor?
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Ma samo da saznam sta je problem...mada finansijski mogu da odrzavam auto kako dolikuje samo da mi neko nadje sta je problem...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bax »

Ti kod kojih ides nemaju pojma, oni su ti vec rekli da turbina tada ne radi, i to svi do jednoga, ako se dobro secam?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Jesu, moj majstor i dalje sumnja da je to turbina, kaze da turbina uopste ne zvuci tako kad ode i kad je slusa stetoskopom cak i ne zvuci kao taj zvuk koji se cuje tj ne uji zato se i cudi sto se tako cuje u karteru i na Galaxy-ju kome je otisla turbina.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od cozmo »

Kod tog motora ne postoji sansa da te turbina ostavi na putu, a nece ni da crkne tako lako - gotovo nikako ako odrzavas na vreme.

Dakle, samo pun gas. Ljudi voze po 100.000km sa turbinom koja zvizdi i niti ih ostavi na putu niti bilo sta - mozda ce da udje u safe mode ili izgubi snagu, ali tesko da ce se na takvom motoru raspasti da ostanes na putu.

Moguce i da je to sasvim normalan zvuk turbine posle odredjenih predjenih km. Nista ja tu ne bi cackao, ni dirao, a to sam ti i pre vec rekao.

Taj motor te nece ostaviti na putu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Nije meni problem da popravim turbinu ili bilo sta na autu, najveci je problem je da saznam sta je pravi problem a kao sto vidite taj problem prilicno buni majstore a nisam isao kod nekog svastara vec kod najboljih u NS.

Ja na autu ne volim da imam nikakav problem a pogotovo nepoznat. Ne popravljam svaku sitnicu ali mehanicki gledam da bude u potpunosti ispravan, pogotovo kriticni delovi zato kod mene ne prolazi "pojacaj muziku i vozi", "vozi to jos 10.000km pa menjamo" i sl.

Ovu temu i nisam otvorio da bih saznao sta je problem pa onda kad saznam da vidim koliko to jos moze da izdrzi i koliko mogu da prolongiram popravku. Ne, hocu da saznam sta je problem i da ga otklonim odmah ako je moguce.
Korisnikov avatar
member
Reactions:
Postovi: 3732
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od member »

Lud si za trojicu :)
Doduše, i ja imam specifičan kvar na autu, i promenio sam 3 majstora. Razlika izmedju tebe i mene tj.svih ostalih je što ti pišeš sve javno pa onda ljudi imaju materijala za sprdanje :)
Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Reactions:
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan »

Covek je pedantan sto se tice auta i sto se tice svake sitnice na autu, i ja to vrlo postujem, nema razloga niko da se sprda na njegov racun, ali aj... Svako ima pravo da kaze sta zeli...

Ford S-Max 2,5t

Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

member napisao: 11 Mar 2023, 15:24 Jel kod tebe RHR motor?
Sad videh tvoje pitanje. Ako mislis na HDI motor, da u osnovi ovo je 2.0 HDI motor sa izmenjenim diznama, pumpom visokog pritiska, menjacem, turbinom i verovatno jos par stvari.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bax »

Bogdan napisao: 11 Mar 2023, 22:00 Covek je pedantan sto se tice auta i sto se tice svake sitnice na autu, i ja to vrlo postujem, nema razloga niko da se sprda na njegov racun, ali aj... Svako ima pravo da kaze sta zeli...

Ford S-Max 2,5t
Ja se ne sprdam, kazem da treba da vozi nov auto, sa tako visokim standardima, ne postoji alternativa....

Majstori to ne mogu da dovedu u stanje koje on ocekuje, ko zna sta je sve tu naceto kad kupis polovan auto....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Druze o kakvim visokim standardima ti pricas? O tome da zelim da imam ispravan auto? Da li smo toliko nisko pali da voziti polovan auto znaci da on mora biti poluispravan a da za potpuno ispravan auto moras nov da kupujes (sto nije nikakva garancija u zadnje vreme)?

Ja na autu ne popravljam svaku sitnicu pogotovo na karoseriji ali mehanicki gledam da sve bude ispravano pogotovo kad imam finansijskih mogucnosti da odrzavam auto. Znas ja nisam od onih koji kazu "ma auto je super, sipam i vozim" a kad sednes u taj auto ono pola stvari ne radi, dimi, turbina urla ali bitno da auto ide "kao nevreme". I polovan auto moze biti potpunosti ispravan, bez tackice na karoseriji, fabricke unutrasnjosti, gde je meni najbitnija prva nabrojana stvar a neko gleda da je sve cakum pakum (pogledajte polovne besne BMW, Audi azdaje...).

Jos jednom, ovo nije problem gde ti moras da ugasis muziku, naslonis uvo i osluskujes pa jos i stetoskop da upotrebis ako ima okolne buke...jasno i glasno se cuje i unutra i izvan auta. Svaki majstorr je problem cuo bez problema, problem je sto ne mogu da odrede sta je problem.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ljubitelj »

Znam da će ti delovati glupo ali ako stetoskop nije pomogao da se locira poreklo/uzrok možda da se proba sa endoskop- kamericom da se pogleda u unutrašnjost turbine?

Ako je turbina onda bi trebalo da se vidi, valjda...
E sad da li si spreman da se rastura okolo i pridje turbini, jer i to košta a nije garancija da će se išta novo saznati, možda i to pomogne.
Ne znam koliko je dostupno ili se treba vaditi motor, kod tih HDI je turbina ka požarnom zidu i nije predvidjeno da se dira dok traje auto ( a obično i nije potrebno, traju te turbine i do pola miliona ako se iole redovno menjalo ulje i pazilo na pravila hladan/vreo motor rukovanja autom.)

Kako god, probaj da nadješ još nekoga sa tom kombinacijom karoserije i motora pa da poslušaš kako zvuči neki drugi primerak, ako je to moguće, radi poredjenja intenziteta buke.
Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Moze se skinuti turbina odozdo, nije lako i dostupno ali moze.

Sad je kod majstora Ford Galaxy sa istim motorom i turbinom koja se skida za remont koji ima poptuno isti zvuk u karteru. Ceka se da vlasnik vrati turbinu sa repearacije pa kad je namontiraju da provere da li ce se zvuk u karteru promenuti. On i dalje ne zna kako turbina moze da stvara takav zvuk u karteru ili je samo slucajnost sto i taj Galaxy ima isti zvuk u karteru.
Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Reactions:
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan »

Polovan bio godinu ili sta znam 10 godina, auto mora tehnički da bude ispravan za svakoga ko vozi auto, bar bi tako trebalo da svaki vlasnik odrzava svoj auto zbog sigurnosti itd itd...
Ja coveka razumem skroz, i to je jako iritirajuce, pisao sam vec ovde kakve sam probleme imao sa Galaxy, ja samo vise zivaca nisam imao i nisam hteo dalje da trazim majstore koji ce da pregledaju sve od pocetka itd... Prodao ga na kraju tako...
Razumem ja da sad vise i nije fora da ga proda, jer je vec toliko stvari zamenuo itd itd... Stvarno negodno...

Ford S-Max 2,5t

Korisnikov avatar
pegazbre
Reactions:
Postovi: 1149
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre »

Ja sem ovog problema i da se ponekad cuje lanac na bregastim osovinama (sto je cest problem na ovom motoru - cuvena zamena ulja na 30k dovodi do propadanja uljnog zatezaca) nemam vise ninjedan problem na autu.

Mnogi mi kazu, prodaj to pa uzmi novi. Za ovaj mogu da dobijem 9k max mozda 10k. Koliko kosta nov auto koji nudi ovoliko unutrasnjeg komfora u odnosu na velicinu? Da napomenem da ja imam 2m, zana 1.8m i nazad su dva klinca u sedistima.

Za tu razliku mozda mogu jos dva ovakva da uzmem a da ne pricam sta mogu sve da izmenim na ovom autu. Polovnjak bi uzimao iskljucivo benzinac i to po mogucnosti ungaranciji (ili da je tek izasao iz iste). I dalje sa danasnjim cenama puno para za dodati...
Odgovori