Kako glupa ideja da se zamene mesta levoj i desnoj grupi tastera na volanu. Godinama su na istom mestu kod svih Hyundai i Kia vozila i sad su kontra. Svako ko pređe na novu generaciju moraće da se privikava opet. Skroz nepotrebno, a ako neko vozi novi i stari model istovremeno taj će stalno da greši.
Ovi dupli tasterti na MF komandama su sada pametnije izvedeni nego pre. Sada su ona dva centralna tastera više medjusobno odmaknuta, a i onaj distancer izmedju njih je širi. I manja je šansa za grešku vozača.
Ono pre je bilo potencijalno zazenuto sa desne strane duplih centralnih tastera (borda i tempomata), pošto su bili jako blizu i uz mali distancer izmedju njih, pa si mogao da kreneš da npr. menjaš prikaze borda, a da omaškom usput krajem prsta dotakneš i komandu tempomata (komandu "Resume") i da ga nehotično reaktiviraš.
Nisu oni bez razloga sada stavili onako širok distancer izmedju duplih tastera. Da bi unapredili bezbednost.
Ma to je u redu nego zašto su tempomat i board prebacili levo, a telefon i radio desno? To nije trebalo da rade jer svi koji su do sad imali bilo koji noviji Hyundai moraće da menjaju navike. Po mom mišljenju, sasvim nepotrebna promena.
Pa, ne mora svaki model u gami da ima copy-paste rešenje za istovrsne funkcije.
Sada da sedneš u pet aktuelnih modela BMW-a, videćeš više različitih rešenja za promene režima vozila (kod nekih tasteri, kod nekih taktilne komande).
Ili za podešavanje "Folloving Distance" kod radarskog tampometa (kod nekih se to podešava na MF komandama na volanu, a kod nekih taktilno u infotainmantu). Ili sam infotainmanet ( čak ni isti operativni sistem kod svih čini mi se )
Ne mora sve da bude isto (ni istovrsno) kod svih u okviru istog brenda.
Gledam ove fotografije sa oglasa, prednji i zadnji branik i ćoškove. I čini mi se kod ove nove Kone su i prednje i zadnje svetlosne grupe tako pozicionirane da koji god ćošak branika da očešeš (ili ti ga drugi očešu ili sa na njega samo naslone), imaš odmah lom svetlosne grupe. Ili se meni to samo čini ?
Neobično rešenje.