Motori male kubikaže
Motori male kubikaže
Pošto su već nekoliko godina u trendu motori 1.0 sa tri cilindra zanima me kako su se pokazali do sada, koliko mogu da pređu.
Činjenica je da su dosta isforsirani (pogotovo turbo varijante) za razliku od nekadašnjih 1.4 1.6.... sa četiri cilindra
Konkretno pikiram Stepveja u nekoj budućnosti ali svakako kod svih proizvođača je isti trend pa me zanima šta mogu da očekujem od takvih motora, Da li je sada veći rizik uzeti polovni nego nekad kada su motori bili rasterećeniji
Činjenica je da su dosta isforsirani (pogotovo turbo varijante) za razliku od nekadašnjih 1.4 1.6.... sa četiri cilindra
Konkretno pikiram Stepveja u nekoj budućnosti ali svakako kod svih proizvođača je isti trend pa me zanima šta mogu da očekujem od takvih motora, Da li je sada veći rizik uzeti polovni nego nekad kada su motori bili rasterećeniji
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32104
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Motori male kubikaže
Više to nije bauk i imaju ih gotovo svi proizvođači. Ja lično nemam problem da vozim 1.0 turbo u bilo kojoj varijanti. Što se tiče konkretno Renaultovog motora imao sam prilike da ga vozim u više modela. Sasvim je to korektno za svakodnevnu upotrebu ali ne treba očekivati čuda.
E sad kad je kupovina polovnjaka u pitanju to je, po meni, mačka u džaku i manje ne bitno da li je ispod haube 1.0 ili 2.0 koliko je bitno da je auto pravilno održavan. Smatram da i ti motori mogu bez problema izgurati veće kilometraže uz pravilno održavanje.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
E sad kad je kupovina polovnjaka u pitanju to je, po meni, mačka u džaku i manje ne bitno da li je ispod haube 1.0 ili 2.0 koliko je bitno da je auto pravilno održavan. Smatram da i ti motori mogu bez problema izgurati veće kilometraže uz pravilno održavanje.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- mix024
- Postovi: 749
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: Motori male kubikaže
Imamo u porodici Golf 7.5 1.0 TSI 115 KS i Golf 8 1.0 TSI 110 KS.
Nisam 100% siguran za kilometraže, ali jedan je na oko 20000 km, drugi na manje od 10000 km.
Što se tiče izdržljivosti na ova naša dva, prerano je za takve zaključke. Oba idu fino, tiho, bez nekih vibracija, troše stvarno malo.
Jedina razlika je da se ovaj od 115 KS u Golfu 7.5 baš znatno bolje ponaša nego u Golfu 8, koji je i noviji.
Golf 8 ima ono poskakivanje pri startu, kao da nije dobro uparen sa menjačem. Ne uvek i ne može da se predvidi kada će to poskakivanje da se desi. Nije to nešto strašno, ali mene baš nervira.
Sve na njemu provereno i ispravno, kažu tako je kod svih i ne mogu ništa oko toga.
Sve u svemu za neku normalnu vožnju i normalnu godišnju kilometražu smatram da su sasvim OK izbor, iako sam u startu bio baš skeptičan.
Ipak, ne bih menjao moj 2.0 TDI 150 KS ni za jedan od ovih.
Nisam 100% siguran za kilometraže, ali jedan je na oko 20000 km, drugi na manje od 10000 km.
Što se tiče izdržljivosti na ova naša dva, prerano je za takve zaključke. Oba idu fino, tiho, bez nekih vibracija, troše stvarno malo.
Jedina razlika je da se ovaj od 115 KS u Golfu 7.5 baš znatno bolje ponaša nego u Golfu 8, koji je i noviji.
Golf 8 ima ono poskakivanje pri startu, kao da nije dobro uparen sa menjačem. Ne uvek i ne može da se predvidi kada će to poskakivanje da se desi. Nije to nešto strašno, ali mene baš nervira.
Sve na njemu provereno i ispravno, kažu tako je kod svih i ne mogu ništa oko toga.

Sve u svemu za neku normalnu vožnju i normalnu godišnju kilometražu smatram da su sasvim OK izbor, iako sam u startu bio baš skeptičan.
Ipak, ne bih menjao moj 2.0 TDI 150 KS ni za jedan od ovih.
- Uroš S.
- Postovi: 10984
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Motori male kubikaže
Imali smo zloglasni 1.2TSI sa kojim smo prešli 140.000km do prodaje, bez bitnijih problema, a taj motor je bio poznat i po progorevanju karika, pucanju klipova, blokova, istezanju lanca itd. Ništa od toga uprvih 140kkm.
Sada vozim 1.0TSI 110KS već skoro 40kkm (kupljen sa 35kkm), da ne čuje đavo.
Ćale je kupio nov 1.0TSI 110ks, i on ima oko 80kkm na satu, takođe bez ikakvih problema, čak ni bubica i bagova.
Redovni servis je u ovlašćenom oko 18-19k dinara, u sopstvenoj režiji može za upola manje.
Što se polovnjaka tiče ja bih smeo da kupim 1.0TSI, za ostale ne znam. To je uzduž i popreko ispeglan i dokazan motor bez serijskih mana (za razliku od prvih 1.2TSI)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sada vozim 1.0TSI 110KS već skoro 40kkm (kupljen sa 35kkm), da ne čuje đavo.
Ćale je kupio nov 1.0TSI 110ks, i on ima oko 80kkm na satu, takođe bez ikakvih problema, čak ni bubica i bagova.
Redovni servis je u ovlašćenom oko 18-19k dinara, u sopstvenoj režiji može za upola manje.
Što se polovnjaka tiče ja bih smeo da kupim 1.0TSI, za ostale ne znam. To je uzduž i popreko ispeglan i dokazan motor bez serijskih mana (za razliku od prvih 1.2TSI)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motori male kubikaže
Mislio sam na veće kilometraže od onih koje ste naveli ali izlgeda da je još rano za to
(80 hiljada bez problema što kaže kolega iznad je super)
Imam i ja u firmi gomilu takvih vozila ali sva su relativno nova tako da ne bih da ih uzimam u obzir

Imam i ja u firmi gomilu takvih vozila ali sva su relativno nova tako da ne bih da ih uzimam u obzir
Re: Motori male kubikaže
Pričao sam baš nedavno sa dečkom koji radi kao mehaničar u servisu "opšte prakse" i reče mi da su generalno za izbegavanje malolitražni turbaci iz psa,reno dacia,ford,pug kuhinje ako su na + 200.000km. Prenosim njegov komentar,ne kažem da je pravilo.
Re: Motori male kubikaže
pa da, tako sam i ja mislio
znači u suštini što manja km pogotovo ako je turbo
još bolje ako je atmosferac, vozio sam fabiu 1.0 bez turba i sasvim se ok ponaša. Sad za neki veći auto (kao što je stepvej koji pikiram) ne bih bio siguran u preticanje. Nije mi ni jasno da u takve automobila pa čak i u dastera stavljaju te motore
znači u suštini što manja km pogotovo ako je turbo
još bolje ako je atmosferac, vozio sam fabiu 1.0 bez turba i sasvim se ok ponaša. Sad za neki veći auto (kao što je stepvej koji pikiram) ne bih bio siguran u preticanje. Nije mi ni jasno da u takve automobila pa čak i u dastera stavljaju te motore
- pedja
- član 001
- Postovi: 15296
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Motori male kubikaže
Reklo bi se da je Stepway ozbiljno veći od Fabije, po ovom pisanju.
TapaT
TapaT
- Uroš S.
- Postovi: 10984
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Motori male kubikaže
Mene je takođe iznenadio taj 1.0 70ks atmosferac u Fabiji. Bio sam baš skeptičan ali je to više nego upotrebljivo, doduše samo sam je vozio po gradu nekoliko dana. Lepo uhvati 100-110kmh ali nisam probao preko.dj90 napisao:pa da, tako sam i ja mislio
znači u suštini što manja km pogotovo ako je turbo
još bolje ako je atmosferac, vozio sam fabiu 1.0 bez turba i sasvim se ok ponaša. Sad za neki veći auto (kao što je stepvej koji pikiram) ne bih bio siguran u preticanje. Nije mi ni jasno da u takve automobila pa čak i u dastera stavljaju te motore
Sent from my iPhone using Tapatalk