Danas sam imao situaciju u Zrenjaninu da navigacija u autu pogreši i odvede me van Zrenjanina maltene u Klek gde postoji ulica sa istim imenom (Blagoje Parovića), iako sam lepo ukucao Zrenjanin a ne Klek. Morao sam koristiti Google Maps da me dovede (vrati) gde treba a tamo su mi rekli da su imali puno takvih slučajeva da klijente navigacija odvede tamo. Dakle definitivno trebaju obe. Ja sam opet imao suprotnu situaciju da Google Maps nije mogao da nađe ulicu u Sremskoj Kamenici i uporno me rutirao na istu u NS-u dok je navigacija u autu iz prve našla tu u Kamenici. Dakle - trebaju definitivno obe.
dragvorl napisao:Ko puno putuje trebaju 2, ako ne i 3 navigacije, pozeljno bar jedna da ima offline mape. Mene je npr Sygic spasao x puta visesatnih guzvi.
Slažem se. Takođe, na dužim rutama redovno proveravajte da li vas navigacija vodi rutom koju ste želeli jer mi se više puta desilo da na pola puta (ili posle neke pauze) prerutira bez ikakvog upozorenja i ako to ne primetiš na vreme ili nisi uopšte svestan onda bude problema. Recimo, na povratku iz Irske nedavno me navigacija (Google Maps) počela vući dole prema Sloveniji iako sam kada sam krenuo imao rutu prema Mađarskoj. Pošto sam to kasno primetio došlo je do određenog skretanja sa prvobitno zacrtane rute i vraćanja polako na staru ali šta da se radi. Da sam otišao na Sloveniju i Hrvatsku morao bih dodatno platiti njihove vinjete i putarine (plus bih verovatno imao problema i sa i overama karneta koji sam imao kod sebe) a već sam imao plaćene austrijske i mađarske vinjete kupljene za mesec dana.
Ja navigaciju koristim za kućne brojeve u nekoj ulici, ni pod razno mi nije potrebno da bi pronašao autoput ili magistralni put...u Evropi bar uopšte ne treba navigacija jer svuda ima obaveštenja i znakova na kom se putu nalazite i gde vodi put/ najbliže mesto.
Jedino korisno vidim ako navigacija ima online razmenu podataka o saobraćaju pa daje korektnu procenu vremena potrebnog za neku relaciju i kada daje glasovna upozorenja na ograničenje brzine.
Ne znam da li je danas to moda ili je zaglupljivanje dovelo do tolikog oslanjanja na razne "pomoćnike" tek ranije generacije uopšte nisu imale "navigacije" i vozilo se i bez mapa i bez karata i retko da neko izgubi orijentaciju.
ljubitelj napisao:Ja navigaciju koristim za kućne brojeve u nekoj ulici, ni pod razno mi nije potrebno da bi pronašao autoput ili magistralni put...u Evropi bar uopšte ne treba navigacija jer svuda ima obaveštenja i znakova na kom se putu nalazite i gde vodi put/ najbliže mesto.
Jedino korisno vidim ako navigacija ima online razmenu podataka o saobraćaju pa daje korektnu procenu vremena potrebnog za neku relaciju i kada daje glasovna upozorenja na ograničenje brzine.
Ne znam da li je danas to moda ili je zaglupljivanje dovelo do tolikog oslanjanja na razne "pomoćnike" tek ranije generacije uopšte nisu imale "navigacije" i vozilo se i bez mapa i bez karata i retko da neko izgubi orijentaciju.
Sloba napisao:Za duge relacije uvek je bolje parcijalno rutiranje ili zadavanje medjuodredista.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Slažem se, to sam i uradio da me opet ne bi slučajno odvuklo, zadao sam Budimpeštu kao odredište i onda više nije bilo šanse da me odvuče u Sloveniju.
Takođe, neko je pomenuo offline skidanje karata… I to je na dugim relacijama jako teško uraditi jer vam Maps daje jedan mali pravougaonik da namestite na kartu i to područje kao skida. E, sad zamislite rutu od nas do Cherbourga u Francuskoj koliko je to pravougaonika i onda sve njih (jedno 10-tak pa i više) morate skinuti duž rute i sve to uklopiti. Nimalo lako i još ne radi kako treba jer ne rutira kroz sve njih savršeno i uvek joj (Google Maps navigaciji) treba malo Net-a da bi to uradila i inicijalno krenula sa navođenjem. I onda ako nemate Net u romingu (bar minimalno) možete da se “slikate” sa tim vašim offline kartama. Zato lepo onaj “Europe” eSIM sa unlimited Net-om i udri, puno jednostavnije i bolje.