Polovnjak, 3500-4000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Darko »

@OMP :thumbup:

Da li neko ima iskustva sa MB dizel motorom od 2.0L sto je isao u A klasu?
Cuo sam razne price za a klasu, da mora da se vadi motor za neke servisne intervencije? Kako se generalno pokazao taj auto? Generacija 2010-2011 god.
Korisnikov avatar
jovanvuk
Reactions:
Postovi: 443
Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
Lokacija: SM
Kontakt:

Polovnjak, 3500-4000e

Post od jovanvuk »

To jeste bilo tako kod W168 , čak se i prevrtala na ravnom .

Kod W169 za koju pitaš je druga priča , kompletna gama motora je dobra. Imamo A150 već 8 godina, nikad problem . Al dobro to je atmo motor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Darko »

Da li je tacno da prilikom velikog servisa ili zamene kvacila mora da se vadi kompletan motor?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24640
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od dragvorl »

SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Darko »

Mother of god :o :srbin:
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9350
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP »

ne izbegavaju ih majstori dzabe :) znam ih nekoliko koji cim im pomenes A klasu isteruju iz dvorista ili spustaju slusalicu :D
A170T
Reactions:
Postovi: 2461
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od A170T »

Moj mehaničar je našao neku foru za te teže intervencije. Ne vadi se komplet, nego ga delimično izvuče iz tog svog ležišta i nagne ga pod nekim uglom.
Edit: Kažem za W168.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9350
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP »

dovoljno je i to sto moras da uradis i izgubis silno vreme sto bi kod normalnih kola resio mnogo lakse i brze a pitanje je dal mozes da naplatis taj posao zato mnogi majstori i beze od tih A klasa.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ljubitelj »

Nije samo to, nego je i konstrukcija loša u mnogim stvarima a svu tu komplikaciju prati lošiji kvalitet izrade pa kada se iskombinuje...rekot se nadje potpuno ispravna ta prva A klasa, gotovo uvek negde nešto tandrče, negde slinavi, menjač im je posebna specijalnost...uglavnom izbegava se popravka nečega sve dok još ide.

Uglavnom auto rodjen i uradjen za ovlašćeni servis uz duboki novčanik. Za ultra bogatu klijentelu koja ne prlja ruke sama i ponosno preferira ovlašćeni za intervencije.

Moj poznaznik je imao 2 komada A, i kada sam se raspitivao samo mi je predložio da preskočim kao ideju nabavke, a deluje tako zgodan kao mali i pogodan za gradske gužve.

Postoji originalni Mercedes alat za intervencije na motoru, tj za spuštanje motora samo i jedno napravljen za taj model...i košta pa kao taj auto tako da retko koji servis to ima.
Pa čak i specijalizovani za A klasu koliko znam rade klasičnim alatima, kao što je na ovom klipu prikazano spuštanje motora improvizacijom.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9350
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP »

komsija ima A klasu i skoro je menjao kompletan most napred jer je bio toliko truo da ne znam kako je stajao na autu a i ceo auto je truleks tezak
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Darko »

OMP napisao: 02 Jun 2023, 13:21 sad procitah da su one verzije 1.4 75 konja i 1.6 sa 112 ili 116 konja ok motori, to su krajslerovi (tritec) motori (nisam imao pojma da je i krajsler tu umesao prste) i navodno su izdrzljivi i najbolji izbor ali su ugradjivani samo u prve serije minia R50 i 53 to je valjda do 2007 tako da ako je godiste bitno onda u mladjim minijima nema tih motora

https://www.carthrottle.com/post/the-r5 ... ade-today/
Jel ovo taj motor koji spominjes? Vidim da ih ima i novija godista i uglavnom iz CH.


http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... -one-14-ch
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9350
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP »

Koliko znam samo taj jedan od 75 konja je bio i to je tritec ali nisam znao da je isao u novija godista tj u R56 cini mi se da sam negde procitao da su sa R56 ubacivali samo princ motore tj bmw 95 konja ali ocigledno nije tacna info
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Darko »

Sad mi jedan serviser kaze da je ovaj 1.4 75ks pezoov motor i sad mi nista nije jasno :D
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9350
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP »

Pezo 75 konja (tacnije 73 ali ga svi krste na 75) ima samo onaj sa 8v TU3 koji je i najbolji motor, ali ne verujem da je taj isao u mini a drugi sa tom snagom ne posotji kod PSA
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9350
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP »

taj 1.4 75 konja je definitivno VTI (psa i bmw varijanta) motor kao i onaj sa 95 konja samo malo slabiji u sustini nije za preporuku pa sad .....
iskreno nisam ni znao da ima vti od 75 konja jer npr. PSA je onaj cuveni TU3 motor ugradjivao i u 207 i c3 2. gen. sto su automobili generacijski kao R56 mini zato me i bunilo.
Odgovori