7 stepeni DSG
- Gaginh0
- Postovi: 8859
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: 7 stepeni DSG
Šalio sam se.
U B7 dizela ide samo šestobrzinski DSG, što bi trebalo da je dobri stari vlažni DQ250.
U B7 dizela ide samo šestobrzinski DSG, što bi trebalo da je dobri stari vlažni DQ250.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Zavisi od motora, ne auta. Do 250Nm je suvi
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 7 stepeni DSG
Pa njemu se na 60.000 menja ulje, malo mi neverovatno da nije nikad..kojot je napisao:Vozio sam 4 osobe u autu po planinskom putu. Njih dvoje je posle pola h vožnje izašlo. Ostalo je nas dvoje u autu. Posle pola sata vožnje posle jedne veće uzbrdice kad sam vozio po ravnici u momentu prebacivanja iz 6 u 7 to se upalilo. Tj samo me upozorilo i ugasilo se, ništa meni ne sija na tabli.
Ja sam u fabričkoj knjizi našao da piše da je normalno da kompjuter ograniči obrtni moment u slučaju pregrevanja kvačila dok se ono ne ohladi.
E sad ono što mi pokazuje da nešto nije ok je to što sam prošle godine bio u tunelu kod Kotora u koloni jedno sat vremena i ceo sat je bilo stani kreni non stop. Tada je auto počeo da mi se lagano stresa pri zaustavlajnju ali nije ispisao grešku. Mislim da mu je tad ulje provrelo. Čim sam malo vozio sve je bilo ok evo do dan danas.
Prešao pravih 289 000 km iz švajcarske je. U servisnoj imaju svi servisi, ali nijedan nije od menjača. Mislim da nije falsifikovana jer da je neko hteo da falsifikuje dodao bi i servise menjača.
Pastor mi tražio danas 2500 evra. Ja mu rekao da mi menjač digao temperaturu, on kaže doteraj auto i ponesi 2500 da izmenjamo sve...
Ja bih ipak probao kod ovog koji bi menjao deo po deo. Nek zameni taj hidroblok prvo za 650, ako nije neka menja kvačila... I tako možda dođem do 2500 ali bar da me ne izlevati neko u startu
Zato uvek kad idem uzbrdo/nizbrdo vozim u manula mode.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: 7 stepeni DSG
Kako to pomaže?
Ja sam na brdsko planinskim putevima skontao da D mode nema pojma sta radi, davi ga, dok je u S mnogo bolje, otprilike kako bih saltao manuelca... mada zna i da preteruje u obrtaje..
6b, vlažni.
Vozio sam malo i BMW automatik, mnogo to bolje radi od DSGa...
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Ja sam na brdsko planinskim putevima skontao da D mode nema pojma sta radi, davi ga, dok je u S mnogo bolje, otprilike kako bih saltao manuelca... mada zna i da preteruje u obrtaje..
6b, vlažni.
Vozio sam malo i BMW automatik, mnogo to bolje radi od DSGa...
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: 7 stepeni DSG
Pa jednostavno saltam kad ja mislim da treba da ga saltam. To su neki zahtevniji rezimi i na taj nacin ga sacuvam. U S modu gurne ga u obrtaje, ticmalo usporis on salta manju u D dok ne spozna kako treba da radi, ugusi ga. I cesto na autoputu vozim u manula modu, uvek je u najvisem stepenu.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: 7 stepeni DSG
Po nekom mom iskustvu sa DSG-om, kod dizela pogotovo, najoptimalnije mi je da bude u S i kada vozim lagano.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: 7 stepeni DSG
Sa benzincem to ne može jer odmah duplira potrošnju i postane bučan. Mada ja nikad nisam imao potrebe za to. Za normalnu vožnju sasvim lepo on šalta.
Jedno što me do sada nervira jeste da neće da vrati u prvu na manjim brzimana. Na primer na raskrsnici treba da se uključim i skoro sam stao, ali on i dalje drži 2 brzinu. I onda naravno kad dam gas, a idem 2kmh naravno da u drugoj nemam dovoljno snage da uletim na put nego sve ide lagano... Ispod 5 na sat treba da vraća u prvu, a ne kad stanem. Kod dizela je to verovatno bolje jer ima veći obrtni moment na nižim obrtajima pa uvek ima snage.
Jedno što me do sada nervira jeste da neće da vrati u prvu na manjim brzimana. Na primer na raskrsnici treba da se uključim i skoro sam stao, ali on i dalje drži 2 brzinu. I onda naravno kad dam gas, a idem 2kmh naravno da u drugoj nemam dovoljno snage da uletim na put nego sve ide lagano... Ispod 5 na sat treba da vraća u prvu, a ne kad stanem. Kod dizela je to verovatno bolje jer ima veći obrtni moment na nižim obrtajima pa uvek ima snage.
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Otprilike za svaki auto je zdraviji S mod nego D.
Kod DSG dizela recimo dosta često hoće zamajac da zeza, a sve to bude danak D moda i ekonomije.
Manuelni mod za onog koji nešto zna, bude bolji od AUTO moda, koji ne može sve da zna i predvidi.
ZF8 kojeg sada imam, ne brinem toliko o njemu, u smislu da pazim jer mu smeta, dok sam DSG "čuvao".
DSG pokaže lako da mu nije dobro, zvukovi, zna da zatrese i slično.
Što se tiče brzine, možda je do auta, softvera i slično, ali ja osetim da je DSG brži i bolji za sportsku vožnju...što nije ništa novo, već opšte poznato.
Očekivao sam da je ZF8 mnogo bolji od DSGa kojeg sam imao (DL382), ali...jbg, očekivao sam mnogo izgleda.
Dobar je DSG, sada ga cenim još više.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Kod DSG dizela recimo dosta često hoće zamajac da zeza, a sve to bude danak D moda i ekonomije.
Manuelni mod za onog koji nešto zna, bude bolji od AUTO moda, koji ne može sve da zna i predvidi.
ZF8 kojeg sada imam, ne brinem toliko o njemu, u smislu da pazim jer mu smeta, dok sam DSG "čuvao".
DSG pokaže lako da mu nije dobro, zvukovi, zna da zatrese i slično.
Što se tiče brzine, možda je do auta, softvera i slično, ali ja osetim da je DSG brži i bolji za sportsku vožnju...što nije ništa novo, već opšte poznato.
Očekivao sam da je ZF8 mnogo bolji od DSGa kojeg sam imao (DL382), ali...jbg, očekivao sam mnogo izgleda.
Dobar je DSG, sada ga cenim još više.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: 7 stepeni DSG
Ja nikad nisam vozio zf, ali očekujem da nikad ništa ne trzne ni ne zatrese, što je kod dsg normalno u prve dve brzine. Druga stvar mislim da je zf dosta izdržljiviji na kidanje, nagla ubrzavanja i usporavanja...
I ono što mu je možda i najveća prednost je pouzdanost jer sam čuo da se gotovo i ne kvare...
I ono što mu je možda i najveća prednost je pouzdanost jer sam čuo da se gotovo i ne kvare...
Re: 7 stepeni DSG
Na ispravnom dsgu nista ne trzne i ne zatrese, isto vazi i za zf, tj. i zf trza kad je neispravan.
Re: 7 stepeni DSG
Za svakodnevnu voznju meni je zf bolji, dok je dsg bolji za neku ostriju voznju. Malo bolji "feeling" saltanja.
Sto se ZF-a tice, zavisi od motora. Kod 3.0 kad god da ga potopis on vuce lepo. Kod 2.0 se malo oseti, ali nije strasno.
Imao sam 116d sa 1.5dizel motorom i 3 cilindra uparen sa zf8. Njega si morao da vozis u S modu da bi to bilo ok.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sto se ZF-a tice, zavisi od motora. Kod 3.0 kad god da ga potopis on vuce lepo. Kod 2.0 se malo oseti, ali nije strasno.
Imao sam 116d sa 1.5dizel motorom i 3 cilindra uparen sa zf8. Njega si morao da vozis u S modu da bi to bilo ok.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
7 stepeni DSG
Na 1.5 ide aisin menjac ako se ne varam, mada i on sasvim ok radi.
Re: 7 stepeni DSG
Prva-druga po gradu sigurno nije uglađena kao na zf. Ni meni ne trese ništa, ali kad ga seckaš po gradu nije baš 100 posto glatko. Nevezano za moj auto, čuo sam od dosta vlasnika dsg menjača
Re: 7 stepeni DSG
Zf8, za ovaj model koji sam ja imao. 2017 godina, b37 motorftj je napisao:Na 1.5 ide aisin menjac ako se ne varam, mada i on sasvim ok radi.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: 7 stepeni DSG
Većina su neispravni onda. Moj auto sam kupio sa oko 32-3kkm, sad je na 80, nema nikakvog trzanja ni u kreni stani po gradu 1-2-1-2.kojot je napisao:Prva-druga po gradu sigurno nije uglađena kao na zf. Ni meni ne trese ništa, ali kad ga seckaš po gradu nije baš 100 posto glatko. Nevezano za moj auto, čuo sam od dosta vlasnika dsg menjača
I ja što sam se vozio u par auta, svuda su bili udarci i trzaji, ali to su sve ljudi koji su kupili auto izvan svojih mogućnosti i nemaju novca da ga održavaju kako treba i mora, ali vozi se audi. No pun intended.
Sent from my iPhone using Tapatalk