Ono što sam u razgovoru sa predstavnicima fabrika dobio kao mišljenje, je da je zbog ranijih jako grubih dezena u C segmentu napravljen mirniji dezen za Kampere i da je u toku eksplotacije prilagođavana smesa za dugotrajnost, dugo stajanje, problem sa "uvijanjem" jer širina kampera drugačije utiče na ponašajne gume....e sada koliko je to tačno...Dare4x4 napisao: 11 Jul 2023, 14:30 Nešto mi to zvuči kao marketinška fora da se prodaju skuplje. I kod teretnog kombija ima opterećenje i čak se dosta oštrije vozi nego kamper. Sa kamperom niko ne divlja, što se ne može reći za vozače kombija.

Zavisi od veličine i da li se radi pomeranje gume za usklađivanje sila.Darko napisao:Pošto je balansiranje na hunteru po točku?
Samo balansiranje sa opterećenjem do veličine 17 je 800 rsd/točak
balansiranje sa opterećenjem za veličinu 17 i 18 je 1,100 rsd/točak
balansiranje sa opterećenjem za veličine 19 i veće je 1,500 rsd/točak
i montaža guma po veličini ukoliko je potrebno da se demontira guma i okrene na zadatu poziciju.