Šta posle Grande Punta...

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Zalele91
Reactions:
Postovi: 33
Pridružio se: 18 Jul 2023, 09:15

Šta posle Grande Punta...

Post od Zalele91 »

Pozdrav...
Vidim da je aktivan forum,pa bi se obratio za pomoć ;)
Prodao sam svog puntića...ali sad sam u nedoumici šta sledeće uzeti.
Modeli koji me interesuju:
C4 Picaso
Shervolet Cruze
Pežo 308
Uglavnom sam otvoren za sve predloge...
Ono što mi je potrebno je petoro vrata,malo veći gepek...
Prelazim godišnje oko 10000km...
Budžet mi je oko 4-5k.
lami
Reactions:
Postovi: 3563
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od lami »

Koji motor, koje godiste? 308 i C4 su se proizvodili dugo.
Za sevrolet nisam cuo nikad, ni jednu, jedinu dobru stvar.

Послато са SM-S918B помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
mix024
Reactions:
Postovi: 787
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od mix024 »

Nekako i ja mislim da je najbolje da zaboraviš na Chevrolet. Lepo izgleda i koliko znam to je sve što valja.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12206
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od Bax »

Honda Civic, ili ides na FIAT Bravo, ako si bio zadovoljan sa Fiatom.
Ako ti se svidja Sevrolet, onda uzmi neku Astru, mani se Sevroleta.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Zalele91
Reactions:
Postovi: 33
Pridružio se: 18 Jul 2023, 09:15

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od Zalele91 »

Imam ponudu za C4 Picaso...
Redovno održavan,ali prešao 230000...
2012 god.
Tu me brine što sada verovatno dolaze problemi sa diznama,plivajućim...
Inače je auto u ok stanju.
lami
Reactions:
Postovi: 3563
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od lami »

Nemoj da gledas kilometrazu, pitanje je sta na oglasima ima pravu. Dolaze kola iz uvoza sa 5-6 godina, pa imaju po 150 000.
Moras da povedes nekoga ko ima iskustva sa konkretnim motorom. Ja sa dizelima nemam iskustvo, ali bi trebao da napises koji tacno je motor(zapremina, snaga), mozda neko drugi moze da da savet.
I naravno, kad se ode, obavezno provera na dijagnostici da li ima neke greske.

Послато са SM-S918B помоћу Тапатока

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od ljubitelj »

NI dijagnostika (čitač kodova) nije sigurica., evo pre neki dan imao C5/ III Citroen 2,2HDi (X7) 204KS -nema po dijagnostici grešku motornog računara a ne može da upali, ne anlasuje. Samo klik i pogase se komplet lampice i displeja na tabli. Ne rade ni prozori, elektrika zakucana u Eco mode.

Prijavljena greška je BSI reinicijalizacija.

Baterija ok, na kablove sve isto.
Automatik inače.

Kvar je nastao tako što je vlasnik stao da sipa gorivo, ugasio auto i nakon toga više nije mogao da se upali.

Rešeno i auto upaljen. Kvar nikakve veze nema sa BSI tj dijagnostika da se slušala bi se potpuno na pogrešnu stranu odvelo.

Multiimetar je bio alat, uz naravno analizu korak po korak...
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15288
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od Kuzmanovic »

I sta je bio kvar?

Sent from my SM-S901B using Tapatalk

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od ljubitelj »

Anlaser blokirao.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15288
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od Kuzmanovic »

Zar anlaser ne ispusta zvuk kada zaglavi? Kad si spomenuo multimetar pomislio sam da je bio problem sa masom na anlaseru.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od ljubitelj »

Nije bilo nikakvih zvukova posebnih, ništa nije ukazivalo a najmanje dijagnostika.
Eto tako samo odjednom.
Multimetar je pomogao da se razjasni stanje sa BSIjem, i da zapravo greška koju očitava dijagnostika nema veze sa stvarnim stanjem zašto je BSI "padao".
Nijedan osigurač nigde nije pregoreo, isto zanimljivo.

Suština je da čitanje kodova uopšte ne mora da ukaže na poreklo problema, očita samo neku posledicu nečega a ne i uzrok zašto- obično nije tako ali pravilo je da nema pravila.

Slično pomalo zbunjujuće očitavanje dojagnostikle sam imao na BMW X6 sa AL (aktiv Lenkung, nekakav volan koji sam zakreće točkove) koji je poludeo i u sred vožnje okretao volan bez uticaja vozača.
A kod tog primerka BMWa dijagnostika je očitala jedno 70tak kodova greške...zaobišao rešavanje.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9594
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od OMP »

posto i ja vozim grande i gledam sta posle njega bice vrv opet fiat grupacija a u obzir dolaze bravo, djulieta i delta, od sva tri djulieta najradije naravno turbo benzinci posto je i punto sa tim motorom
Zalele91
Reactions:
Postovi: 33
Pridružio se: 18 Jul 2023, 09:15

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od Zalele91 »

Zna li neko nešto više o tom 1.6Hdi 112ks motoru?
Kakve probleme konkretno ima?
Čuo sam da ima osetljive injektore,da je osetljiv na loše gorivo...
Ako neko poseduje ,značile bi mi informacije...
Interesuju me najviše cene održavanja?
Registracija,potrošnja mi nisu toliko bitni.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32337
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od trojanac »

@cozmo

Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Šta posle Grande Punta...

Post od ljubitelj »

Lošeg goriva nema ni kod nas a ni u Evropi barem 10 godina tako da ako se planira vožnja po Evropi nebitno.
Inače, svi dizeli su osetljivi na loše gorivo, svih proizvodjača, proizvedeni zadnjih 30tak godina kada je u upotrebi direktno ubrizgavanje.

Taj 1,6HDI nema konkretne probleme, dizne kao i svake druge do 250-300,000km a onda se očekuje remont/ zamena.
Ne odmah i ne naglo ali polagano se primećuju simptomi mehaničke pohabanosti.

I problem mogu biti sistemi za obradu gasova, EGR, aditiv goriva, AdBlue zavisno od godišta/ verzije motora/ tržišta gde je prvobitno bio namenjen.

Cena održavanja zavisi od toga koliko je do sada ulagano u održavanje ili je zapušteno, nema pravila i zavisi od konkretnog primerka vozila.
Odgovori