Geometrija oslanjanja
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Geometrija oslanjanja
Vratio sam se posle opet kod Srdanova.
Re: Geometrija oslanjanja
Raspon letve volana se podesava na toj tzv geometriji. I nista vise, vrlo jednostavna operacija.
To radi onaj koji radi optiku, ne serviser koji ih menja.
Broj navoja je nebitan, meri se duzina, i duzina letve (leve i desne krajnje spone) je to sto se podesava. Postoji mera za svaki auto koliko treba da bude u mm, nikakva fiktivna simetrija.
Jedna krajnje prosta stvar.
Taj koji je odvalio tu "mudrost" da vrati auto radeci optiku, je blago receno zalutao u posao.
To radi onaj koji radi optiku, ne serviser koji ih menja.
Broj navoja je nebitan, meri se duzina, i duzina letve (leve i desne krajnje spone) je to sto se podesava. Postoji mera za svaki auto koliko treba da bude u mm, nikakva fiktivna simetrija.
Jedna krajnje prosta stvar.
Taj koji je odvalio tu "mudrost" da vrati auto radeci optiku, je blago receno zalutao u posao.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Geometrija oslanjanja
Sto, mozda covek samo ima OKP. Mada nije ni meni bilo svejedno kada sam video asimetriju.
Re: Geometrija oslanjanja
Da li neko ima skicu ili semu sa svim delovima prednjeg trapa za pezo 206 sa 1,1l motorom 2001 godiste, hvala na pomoci.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Geometrija oslanjanja
Uclanis se ovde za dz i pogledas sta te interesuje, treba da ima. http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Geometrija oslanjanja
Da li treba raditi geometriju nakon zamene silen blokova u prednjim viljuškama, i stabilizatora? Ne primećujem ništa neobično, auto prav ko strela kad se pusti volan...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Geometrija oslanjanja
Zavisi koji auto, ogromna većina auta uopšte nema podešavanje geometrije prednjeg trapa tako da zamena navedenih delova nema uticaja, tj ne može se podešavati.
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Geometrija oslanjanja
Pa ja sam na ovom autu par puta radio reglažu i nešto je bilo crveno i žuto pa je posle podešavanja bilo zeleno. Tako da bi trebalo da nešto može da se podešava.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Geometrija oslanjanja
Zatvorenost se podesava (toe-in). Ne moras raditi geometriju, mada u knjigama bi sigurno pisalo da treba. Uglavnom se radi kada se menjaju spone. Negde moze da se proveri podesenost trapa i to se naplacuje manje nego podesavanje.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Geometrija oslanjanja
Ja bih uradio reglažu. Prethodna je rađena sa silen blokovima koji možda nisu bili novi u tom trenutku. Samim tim su možda neki deo milimetra bili van mera ovih novih. To znači da je viljuška mogla biti malo uvučena ili izbačena u odnosu na sadašnji položaj, a onda ni kugla nije na idealnom mestu kao sada i samim tim dužina spone više nije odgovarajuća...
Re: Geometrija oslanjanja
Da, nešto može da se podešava, upravljački mehanizam ali nisi naveo da si išta radio sa tim sklopom već sa delovima trapa pa sam na tu temu odgovorio.
@dragvorl je pojasnio o čemu se radi pa da ne ponavljam.