ljubitelj napisao:Pošto je priča o A W168 Mercedesu to za 10 minuta i samo odvrneš -zavrneš imbus bi pre u viceve...ja bih procenio pre na 2-3 sata posla a i to ne znam da li je dovoljno i koliko od auta treba rasklopiti da bi se uopšte prišlo tim šrafovima i samom menjaču.
Ili se kao za većinu stvari vadi motor kao sklop pa je to onda pa skoro ceo dan posla.
Da je to tako lako do sada bi se odavno već sredilo to curenje ulja, zamenilo to uloje jednom i završila priča a ovako vidimo da se svake godine ponavlja "drama" dolivanja.
Nisam radio na tim Mercedesima a i ne nameravam ali sve što sam video da se na njima radi ispod haube je barem nekoliko puta komplikovanije uraditi nego na bilo kom autu.
Izvinjavam se na kašnjenju. Evo klipa gde se vidi koliko je vremena potrebno za to.
Ono što mi je promaklo a setio sam se maločas jeste da li kilometraža utiče na izbor/gradaciju ulja? Fabrički stoji 75w80, ja na autu imam 210.000 km, realno da je bar duplo veća kilometraža što mu dođe nekih 350-400.000km.
Imam već manual, ali nema ničega u vezi toga.
Edit: Bio sam do mehaničara, ne moram ništa da kupujem sve već imaju. Tako da rešavam i to kad dobiju vremena.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Astra H 1.9d
Koliko je štetno ako ubaciš ključ i odma pun krug, bez da sačekaš da se pogase one lampice nakon kontakta?
Imamo osobu u familiji koja ne može da se navikne na to, u njenom slučaju auto samo malo duže vergla, ne znam je l ima neke dodatne posledice?
Nikad ja to nisam cekao na iole modernijim dizelima a iskreno i ne znam nekog ko to radi, to je nekad vazilo za starije dizele da treba da se ugasi lampica za grejace jedino ona je imala smisla da se saceka dok grejaci ne zagreju naftu ali kod novijih grejaci su brzi i lampica se gasi jako brzo cca 2-3 sec posle kontakta, ostale lampice nisu bitne tako da nema problema