Uninuni napisao: 11 Avg 2023, 06:35
Nisam se puno sretao sa ovakvim satorima na obicnim autima (vidjao sam slicno na kombijima i dzipovima kao specijalna oprema). Zar tu nema ogranicenje za nosivost krova kao sto vazi za postavku krovnog kofera?
Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
Ogranicenje je da ne bi jako podigao teziste. Ovo koliko ja vidim jenajvise optereceno dok se auto ne krece.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
U vožnji hečbek/limuzina obično 50kg (do 75kg neki), karavani 75-150kg, barem nekada tako bilo, (mada praksa pokazuje i 200kg nije nikakav problem).
Ovi šatori šti idu na krov imaju dodatne noseće šipke koje se pobodu na tlo, kao i zatege sa kočićima (protiv vetra da ne sklizne). Bočno se na vrata kače merdevine za penjanje.
Takve sam vidjao po kampovima.
Uninuni napisao:Nisam se puno sretao sa ovakvim satorima na obicnim autima (vidjao sam slicno na kombijima i dzipovima kao specijalna oprema). Zar tu nema ogranicenje za nosivost krova kao sto vazi za postavku krovnog kofera?
Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
Ujak ima ovaj fazon za Skodu Yeti. Nisam video uzivo kako to izgleda.