Suzuki SX4 - generalna tema

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Sh@rance
Reactions:
Postovi: 1600
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
Lokacija: Obrenovac

Re: SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD by misha

Post od Sh@rance »

Koja je razlika izmedju Suzukija SX4 i Fiat Sedici? Vidim da su vizuelno potpuno isti
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Misha »

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER »

Fiat i Suzuki udruzili su snage i napravili zajednicki automobil, predstavili su ga 2005 godine. Prave se u istoj fabrici u Madjarskoj i to u odnosu produkcije 2/3 sa Suzuki znakom a 1/3 sa Fiatovim. Unutrasnjost je u potpunosti ista, spolja se razlikuju po prednjoj masci i plastici koja kod Fiata pokriva donju trecinu vrata. U fiata se ugradjivao 1.6 Suzukijev motor od 107 konjai 1.9 MJ Fiatov od 120 konja a posle restilizacije ugradjuje se Suzukijev 1.6 od 120 i Fiatov 2.0 MJ od 135konja.
Slika

Radio CD u Fiata je Siemens-ov koji je po meni ruzniji nego sto se stavlja u Suzukija koji je Panasonic-ov
Slika

Slike Zukija necu stavljati jer ga ima gomila nas na ovom forumu :D
Slika
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10696
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba »

Macušita:

Slika

Slika
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER »

Panasonise su ocigledno poceli da stavljaju u Fiata posle restilizacije 2009 godine. :)
Slika
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10696
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba »

Prva slika je od pre restilizacije. Pogledaj tablu i znak na volanu.
Korisnikov avatar
Sh@rance
Reactions:
Postovi: 1600
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
Lokacija: Obrenovac

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sh@rance »

Ja juce slucajno naleteo na polovnim automobilima na taj Fiatov model nisam ni znao da postoji, Uzivo ga nikad nisam video.
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER »

I kada si ga odmerio, kakva su ti zapazanja? Video sam par komada u BG, jedino sto mi se ne svidja je ona plastika na vratima.
Slika
Korisnikov avatar
RobiNS
Reactions:
Postovi: 800
Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
Lokacija: Novi Sad - Rumenka

Re: SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD by misha

Post od RobiNS »

...pozdrav svima, evo jos jednog vlasnika sx4, nadam se da cu ovde s vremena na vreme moći da proćaskam i posavetujem se...
sx4.jpg
sx4.jpg (98.71 KiB) Pogledano 9998 puta
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Misha »

Robi dobrodosao ! :pivo: Mozes predstaviti SX4 u viewforum.php?f=2 :doubleup:
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od BAJKER »

RobiNS :bravo: :pivo: Dobrodosao :)
Slika
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od bane valjevo »

Uskoro ćemo da dobije Suzuki podforum... :)
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Korisnikov avatar
RINGE
Reactions:
Postovi: 382
Pridružio se: 06 Jun 2012, 08:52
Garaža: Suzuki SX4 GS

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od RINGE »

milosdoktorabs napisao:Ovo je iskustvo jednog vlasnika koje sam prekopirao:
"posle predjenih skoro 1000km pokusacu sto realnije da opisem svoja zapazanja o ovom autu
o samom automobilu je dosta receno narocito o njegovim vrlinama pa cu ja da se fokusiram na mane jer mslim da dosta ljudi prvo to procita pa onda ostalo
meni najveca mana i problem je buka od motora koja je toliko velika da sam u pocetku pomislio da nesto nije u redu sa auspuhom
ako i mogu tolerisati buku u startovanju auta, u 1. i 2. brzini, u 4. i 5. ne mogu
znaci, ako vozite u cetvrtoj 60-70 na sat sve je u redu i ako vozite 80 u petoj, auto je necujan a to je do 2000 obrtaja. cim se predje ta granica auto je preglasan, a na brzinama od 120 je nepodnosljiva buka. toliko da sam se zabrinuo kako ce biti kad budem krenuo na duze putovanje. i sta ce biti kad dodje prolece pa pocnem da vozim sa otvorenim prozorom?!
mislim da to nije zbog motora nego zbog jako lose izolacije kabine.
drugo, komfor...auto ima veoma malo (za svoju velicinu) medjuosovinsko rastojanje, ceo auto je jako tvrdo konstruisan, sto sigurno obezbedjuje dugotrajnost, ali utice na komfor. dakle, ako imate kamen ili pesak u bubregu, jedno putovanje do velike plane ce vam resiti probleme :lol:
i u kabini je sve nekako cudno. nikako da nadjem optimalan polozaj za volanom. ima podesavanje sedista i volana po visini ali nikako lepo da se smestim. pozadi ima puno mesta ali samo po duzini. po sirini tesan. ne znam kako jer je auto sirok preko 1.7m, ali mesta nema za tri osobe. za poredjenje u puntu i korsi je komotnije, o i30 i ceedu da ne pricam. zato je napred kao u atomobilima vise klase.
jos jedno zapazanje iz kabine...katasrofalan materijal od koga je napravljen volan. na ovoj zimi se toliko rashladi da ga je veoma tesko drzati a da se ruke ne smrznu. ali nije to ni po jada u odnosu na to da sa volana ruke hoce da skliznu prilikom okretanja u krivini sto moze da vas dovede u jako opasnu situaciju. zbog toga cu morati da kupim onu oblogu za volane.
mnogi se zale na izgled i kvalitet unutrasnje plastike i na izgled komandne table. meni nista ne smeta, sve mi je lepo i kvalitetno, jedino su slova i brojevi na dugmicima ili pored njih dosta sitna pa nisu vidljiva u voznji kada imate vremena samo na blic da bacite pogled. ali dobro, vrlo brzo se raspored nauci napamet pa to i nije neka mana.
ja sam jedan od retkih koji voli da podizaci stakala stoje na tabli a ne u vratima jer mi je logicno da je leva ruka na volanu a desna sluzi za menjac i rukovanje komandama na instrument tabli. ovde su u vratima i to mi smeta. ja koliko znam samo dacia i nas punto imaju na konzoli podizace i nikako mi nije jasno zasto svi tako ne rade. plus sto se tako povecava prostor jer se suzavaju vrata.
prtljaznik sam vec pomenuo, ali da podsetim da NEMA 300l, vec najvise 270l sto je preterano malo za auto duzine 4,15m. ali ajde, ima krovne sine pa se sa putnim koferom resava i taj problem. ali se i povecava trosak.
od visokih troskova morate racunati na gume jer tigar ne pravi ovu velicinu pa morate ili da idete na 195x65x15 ili da puknete minimum 100e po gumi. video sam neke primerke sa tim manjim gumama i meni je to ruzno, potpuno se izgubi taj lep x-over izgled
jos jedina velika mana je sto su vlasnici suzukija osudjeni samo na servis eurosumara, a svi znamo kako izgleda kad nema konkurencije.
eto, to je to. ako sam nesto zaboravio napisacu naknadno."
onda je nakon krace debate dodao i ovo:
"ne volim iskljucivosti kad su u pitanju automobili, a nas covek je spreman zivotom da brani svoj stav u izboru istog
znam odlicno gde je mesto ovom suzukiju a to je u vreme krize bas na nivou od 10-11000e
ni manje ni vise
u prvi mah sam pomislio kao i vecina drugih da sam dobio vise od cene kostanja, ali ne, nisam
to je lep i robusan auto, nadam se i pouzdan, sa dobrim i jakim motorom koji malo trosi i tu se zavrsavaju razlozi zasto sam ga kupio
priznajem da nisam znao da je toliko bucan, ali ni to me verovatno ne bi odvratilo od namere da ga kupim jer kad sam trazio nov auto rukovodio sam se perfomansama tj da bude snazniji od punta uz prihvatljivu potrosnju. uz budzet s kojim sam raspolagao svi putevi su vodili u suzuki.
za te pare auto i ne moze da ispuni sve sto covek zeli, ali sam se definitivno razocarao po onim tackama koje sam naveo u prethodnom postu
ako ostane samo na tome lepo cemo se druziti 6-7 godina, ali ako se problemi umnoze isi ce na oglas pre isteka garancije".
Mislim da ce ovo umnogome pomoci ovoj temi.
Klasicno proseravanje, najverovatnije nekoga iz prodaje neke konkurentske firme.
SX4 je daleko od savrsenoga auta ali neke od gore pomenutih tacaka jednostavno nisu tacne. To da je preglasan od 2000 obrataja je totalna glupost, ne moze se uzeti ni kao subjektivno misljenje vec kao klasicno preterivanje. Auto je preglasan od 4000 obrataja a tada vec prelazi dozvoljene brzine na autoputu. Pri 120kmh nije preglasan i to kazem kao neko ko je pre SX4 vozio Audi novije generacije, znaci nisam presao iz neke sklopocije.

Drugo, auto nema prekratko medjuosovinsko rastojanje za svoju velicinu. SX4 je klasican b Segment koji samo vizuelno deluje veliko zbog svog dizajna.

Zatim dolazimo do najvece provale (po cemu sam i zakljucio da je pisao neko ko ne poseduje auto zapravo) to je polozaj za volanom. Upravo polozaj za volanom i nacin sedenja u autu su najveca prednost SX4. Sve je nekako optimalno napravljeno i potrebno je jako malo prilagodjavanja. Ovo najbolje dokazuje to sto mnogi losiji vozaci (neke zene) su izjavile da se u SX4 osecaju kao da su ga vozile pre. U tom istom delu je ubacio i30 i ceed sto me je navelo da pomislim da je neko od njihovih predstavnika pisao ovaj tekst.

Zatim je naveo kao manu to sto su vozaci osudjeni na EuroSumar. ES je retka kuca koja je ovlasceni zastupnik i servis a da je korektna sa cenama i poslovnoscu. Doduse priznajem da sam se sa njima vidjao samo za redovne servise.

Ono sto je zanimljivo je to da nije pomenuo plastiku na vratima,koja je meni najveca mana SX4, jednostavno je prelosa u onoj sivoj boji :thumbdown: to me je takodje navelo da nije zapravo vlasnik auta. Nije pomenuo ni A stub koji je takodje mana opste poznata, nije pomenuo zazor na kaseti sto je opet opste poznato.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10696
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Sloba »

Slažem se da SX4 jeste bučniji od očekivanog i to ne samo na višim, već u celom rasponu obrtaja. Motor ima malo grublji rad za jednog benzinca i hoće da prenese sitne vibracije u određenim uslovima, ali ništa tragično i ništa što se ne može oprostiti kolima tog cenovnog ranga. Ne mislim da je tekst iznad napisao neko ko nije vlasnik, već neko ko je možda imao prevelika očekivanja.

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Post od Misha »

RINGE napisao:Ovo je iskustvo jednog vlasnika koje sam prekopirao:
"posle predjenih skoro 1000km pokusacu sto realnije da opisem svoja zapazanja o ovom autu
o samom automobilu je dosta receno narocito o njegovim vrlinama pa cu ja da se fokusiram na mane jer mslim da dosta ljudi prvo to procita pa onda ostalo
meni najveca mana i problem je buka od motora koja je toliko velika da sam u pocetku pomislio da nesto nije u redu sa auspuhom
ako i mogu tolerisati buku u startovanju auta, u 1. i 2. brzini, u 4. i 5. ne mogu
znaci, ako vozite u cetvrtoj 60-70 na sat sve je u redu i ako vozite 80 u petoj, auto je necujan a to je do 2000 obrtaja. cim se predje ta granica auto je preglasan, a na brzinama od 120 je nepodnosljiva buka. toliko da sam se zabrinuo kako ce biti kad budem krenuo na duze putovanje. i sta ce biti kad dodje prolece pa pocnem da vozim sa otvorenim prozorom?!
mislim da to nije zbog motora nego zbog jako lose izolacije kabine.
drugo, komfor...auto ima veoma malo (za svoju velicinu) medjuosovinsko rastojanje, ceo auto je jako tvrdo konstruisan, sto sigurno obezbedjuje dugotrajnost, ali utice na komfor. dakle, ako imate kamen ili pesak u bubregu, jedno putovanje do velike plane ce vam resiti probleme :lol:
i u kabini je sve nekako cudno. nikako da nadjem optimalan polozaj za volanom. ima podesavanje sedista i volana po visini ali nikako lepo da se smestim. pozadi ima puno mesta ali samo po duzini. po sirini tesan. ne znam kako jer je auto sirok preko 1.7m, ali mesta nema za tri osobe. za poredjenje u puntu i korsi je komotnije, o i30 i ceedu da ne pricam. zato je napred kao u atomobilima vise klase.
jos jedno zapazanje iz kabine...katasrofalan materijal od koga je napravljen volan. na ovoj zimi se toliko rashladi da ga je veoma tesko drzati a da se ruke ne smrznu. ali nije to ni po jada u odnosu na to da sa volana ruke hoce da skliznu prilikom okretanja u krivini sto moze da vas dovede u jako opasnu situaciju. zbog toga cu morati da kupim onu oblogu za volane.
mnogi se zale na izgled i kvalitet unutrasnje plastike i na izgled komandne table. meni nista ne smeta, sve mi je lepo i kvalitetno, jedino su slova i brojevi na dugmicima ili pored njih dosta sitna pa nisu vidljiva u voznji kada imate vremena samo na blic da bacite pogled. ali dobro, vrlo brzo se raspored nauci napamet pa to i nije neka mana.
ja sam jedan od retkih koji voli da podizaci stakala stoje na tabli a ne u vratima jer mi je logicno da je leva ruka na volanu a desna sluzi za menjac i rukovanje komandama na instrument tabli. ovde su u vratima i to mi smeta. ja koliko znam samo dacia i nas punto imaju na konzoli podizace i nikako mi nije jasno zasto svi tako ne rade. plus sto se tako povecava prostor jer se suzavaju vrata.
prtljaznik sam vec pomenuo, ali da podsetim da NEMA 300l, vec najvise 270l sto je preterano malo za auto duzine 4,15m. ali ajde, ima krovne sine pa se sa putnim koferom resava i taj problem. ali se i povecava trosak.
od visokih troskova morate racunati na gume jer tigar ne pravi ovu velicinu pa morate ili da idete na 195x65x15 ili da puknete minimum 100e po gumi. video sam neke primerke sa tim manjim gumama i meni je to ruzno, potpuno se izgubi taj lep x-over izgled
jos jedina velika mana je sto su vlasnici suzukija osudjeni samo na servis eurosumara, a svi znamo kako izgleda kad nema konkurencije.
eto, to je to. ako sam nesto zaboravio napisacu naknadno."
onda je nakon krace debate dodao i ovo:
"ne volim iskljucivosti kad su u pitanju automobili, a nas covek je spreman zivotom da brani svoj stav u izboru istog
znam odlicno gde je mesto ovom suzukiju a to je u vreme krize bas na nivou od 10-11000e
ni manje ni vise
u prvi mah sam pomislio kao i vecina drugih da sam dobio vise od cene kostanja, ali ne, nisam
to je lep i robusan auto, nadam se i pouzdan, sa dobrim i jakim motorom koji malo trosi i tu se zavrsavaju razlozi zasto sam ga kupio
priznajem da nisam znao da je toliko bucan, ali ni to me verovatno ne bi odvratilo od namere da ga kupim jer kad sam trazio nov auto rukovodio sam se perfomansama tj da bude snazniji od punta uz prihvatljivu potrosnju. uz budzet s kojim sam raspolagao svi putevi su vodili u suzuki.
za te pare auto i ne moze da ispuni sve sto covek zeli, ali sam se definitivno razocarao po onim tackama koje sam naveo u prethodnom postu
ako ostane samo na tome lepo cemo se druziti 6-7 godina, ali ako se problemi umnoze isi ce na oglas pre isteka garancije".
Mislim da ce ovo umnogome pomoci ovoj temi.
Ovo je napisao nas clan Crni posle predjenih 1000km na VG (tamo mu je nick crni crnja). ;) viewtopic.php?f=2&t=1459
Sloba napisao:Ne mislim da je tekst iznad napisao neko ko nije vlasnik, već neko ko je možda imao prevelika očekivanja.
:plusone:
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Odgovori