Aktivirao kasko jer me je neko očeošao na parkingu. Sve u svemu pozitivno iskustvo sa Globosom iako sam morao da se iscimam da malo sve ubrzam. Vidi se da su poludržavna firma i da produktivnost zaposlenih nije na baš najvišem nivou. Prillikom prijave štete, svi su poluzainteresovani daju ti da popuniš papir bez da ti išta kažu šta kako, valjda se podrazumeva da imaš iskustva. Kad popuniš, kao bace pogled vrate ti papir pa te posle dva sata zovu zašto si odneo papir bez toga ne mogu da naprave izveštaj. Procenitelj jednim telefonom priča sa ženom drugim kao uslika oštećenja bez da slika kilometražu itd. Nakon nedelju i po dana ih zoveš da vidiš kada će biti izveštaj, kažu ti trebalo je već da bude sad ćemo da vidimo, posle 10 min stiže mail sa izveštajem, za koji mislim da ne treba više od tih 10 minuta

Kad je račun stigao, poučen iskustvom sa čekanjem izveštaja sam iscimao kolegu sa faxa pa su mi rešili likvidaciju štete za jedan dan.
Ceh na kraju ispao oko cca 90k dinara, ja platio svojih minimalnih 100e i to je to. Ofarban i branik koji nije bio predmet štete ali nisu pravili problem. Do 6 godina starosti Globos ne obračunava amortizaciju, kod drugih je mislim 5 tako da je i to ispalo super.
