pegazbre napisao: 30 Avg 2023, 10:21
Ako ja racunam da sam pre 3 godine za zamenu zamajca, seta kvacila, ulja u menjacu i za ruke na S-Maxu 2.0 TDCI dizelasu dao preko 70.000din onda ova intervencija na karikama i ne deluje skupo a resava problem na duze staze.
Po meni najveci problem je ako postoji potrosnja ulja na nekom motoru a ona NE MOZE da se resi e to je problem. A ovako cena zamene je malo visa nego set kvacila sa zamajcem na novijim dizelasima, gde je zamajac i set kvacila potrosan deo. Da ne pricam o diznama i sl skupim problemima na dizelazima pa ljudi placaju popravke koje su 50% (i vise) vrednosti auta. Pa za svaki dizel mozemo reci, ne bi ja da kupujem to kad tad ce me sacekati zamajac, dizne, turbina a to kosta mnogo vise nego resavanje potrosnje ulja i ljudi i dalje kupuju, dizu kredite i popravljaju ili voze dok se ne raspadne zmajac recimo...
Upravo tako, ljudi da li iz neobaveštenosti ili iz uverenja kupuju (polu)ispravne polovne aute koji su na kraju radnog veka i dodju do 50% i više vrednosti auta koja se dodatno ulaže.
I dalje ima takvih ljudi, ima i dalje takvih prodavaca i kupaca koji ne barataju sa novčanikom baš najracionalnije u smislu procene troškova pa upadaju u probleme kredita ili da auto dodje u nevozno stanje.
Poenta je da treba bežati od takvih rupa bez dna, nije ni Mazda ni Ford ni benzin ni dizel bitan već stvarni skupi problemi i verovatnoća rizika.
Evo taj BMW- Pežo nesretni benzinac, nije svaki neispravan koji postoji i vozi se u nekom autu ali je rizik natprosečan da uvede u citirani 50% scenario.
ps. skoro sam dobio upit da pregledam i dovedem u red jedan takav THP, koji je jedno 2 godine bio po raznim servisima i namenjalo se raznih delova. Auto inače fenomenalno očuvan i spolja i unutra pa još i kabriolet. I nisam pristao da se bakćem, tu postaviti dijagnozu gde je (sve) problem motora treba baš mnogo vremena a to znači i para
