Novi Sad
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Tu je, gledao je nevreme sa prozora, ali nije pretpostavio u kom pravcu sve ide. Realno, bilo je kiše svakakve poslednjih godina pa nije bilo problema ove vrste. U nekom momentu, kada je drugi komšija preko viber grupe alarmirao sve, već bilo kasno za pokušaj paljenja motora u njegovom slučaju. Vlasnik Porsea mu je ponudio da ga zakači za kuku i izvuče gore, ali nisu smeli zbog menjača i tako ostade dole. Golfa vozi devojka koja živi stotinak metara dalje. Cenim da nije imala koga da pošalje, a sama nije smela.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Novi Sad
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13153
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi Sad
Te podzemne garaže su postale prave klopke za aute, i leti i zimi. Ubuduće čim počne iole jača kiša isterujte odmah auta napolje... Ja sam pre par godina u jednoj takvoj imao probleme da isteram zimi napolje auto, zaledila podloga - klinci nabacali snega i valjda se klizali dole, a ulazi se strmo i još kroz kroz krivinu pod 90 stepeni... Ne smeš se ni zatrčati odozdo jer će te led odneti na zid. Komšija sa Q7 probao da me izvuče (Punta) sa sajlom ali i on pritom proklizavao i bacalo ga na zid pa smo odustali. On sam je mogao da izađe zbog 4x4 pogona. Morao sam ostaviti auto i doći drugi dan (ujutro kad je malo popustilo) sa par kila soli, posuo sve, sačekao da se malo odledi i izašao. Užas a ne garaža.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Upravo sam vozio Fiestu, super je stanje. Na dodir i jače stiskanje suvi tepisi i soferka nije bila mokra iznutra za razliku od juče. Juče su i pojasevi bili lepljivi. Sada je na suncu sa otvorenim prozorima i tako će i narednih dana. Mislim da će biti nulto stanje do vikenda.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Novi Sad
Tamo gde parkiram ulaz u garažu ima sprovedeno neko grejanje, do sada je to bilo dovoljno i nije bilo problema zimi.Saša je napisao: ↑05 Sep 2023, 08:11Te podzemne garaže su postale prave klopke za aute, i leti i zimi. Ubuduće čim počne iole jača kiša isterujte odmah auta napolje... Ja sam pre par godina u jednoj takvoj imao probleme da isteram zimi napolje auto, zaledila podloga - klinci nabacali snega i valjda se klizali dole, a ulazi se strmo i još kroz kroz krivinu pod 90 stepeni... Ne smeš se ni zatrčati odozdo jer će te led odneti na zid. Komšija sa Q7 probao da me izvuče (Punta) sa sajlom ali i on pritom proklizavao i bacalo ga na zid pa smo odustali. On sam je mogao da izađe zbog 4x4 pogona. Morao sam ostaviti auto i doći drugi dan (ujutro kad je malo popustilo) sa par kila soli, posuo sve, sačekao da se malo odledi i izašao. Užas a ne garaža.
Re: Novi Sad
Nema tu nikakve posebne štete ni za Golf ni za Audi, ako nisu palili motor dok su bili potopljeni.
Najveći problem može biti interijer.
Najveći problem može biti interijer.
- kragujevac
- Postovi: 3406
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Novi Sad
Ima, sigurno... Ako je voda došla samo do donje ivice sedišta, tu su štekeri kojima je sedište spojeno u sistem. E, onda je jaaako verovatno i da je ECU za vazdušne jastuke dobio kratak spoj, plus ako imaju grejanje/hladjenje sedišta itditd.
Pa je onda pedala gasa potenciometar koji sad pa opet visi na nekom drugom ECU.... Itditd
Auto i voda, to nikad ne izadje na dobro.
Pa je onda pedala gasa potenciometar koji sad pa opet visi na nekom drugom ECU.... Itditd
Auto i voda, to nikad ne izadje na dobro.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Saša
- Postovi: 13153
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi Sad
Sedišta na tim boljim kolima su obično puna i raznih motorića za pomeranje. Biće tu sigurno dosta problema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Jbg, do pre pola godine kola imala 350 kg instalacija, a sad nema šta da crkne.ljubitelj je napisao:Nema tu nikakve posebne štete ni za Golf ni za Audi, ako nisu palili motor dok su bili potopljeni.
Najveći problem može biti interijer.
To su kola od blizu 100k evra, mogu misliti koliko instalacija i modula za sve i svasta imaju. Druga stvar, nije nivo vode jedino bitan, vlaga se penje i širi.
Zamisli neki modul sa pedeset pinova kada krene lagano da oksidira pa za mesec-dva pokaže šta ima. To bi trebalo sve pretresti.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7107
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Novi Sad
Sloba je napisao: ↑05 Sep 2023, 08:37Upravo sam vozio Fiestu, super je stanje. Na dodir i jače stiskanje suvi tepisi i soferka nije bila mokra iznutra za razliku od juče. Juče su i pojasevi bili lepljivi. Sada je na suncu sa otvorenim prozorima i tako će i narednih dana. Mislim da će biti nulto stanje do vikenda.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Dobro je. A imaš i sreće da će ovakvo vreme biti i u narednim danima.
Re: Novi Sad
Jebeno ovo, kod nas je ionako na stotine auta poplavilo u nedavnoj katastrofi, prvo pravilo je da se auto ne pali ako je u vodi, nego da se odslepuje, mnogi su to sad saznali, i ja isto nisam to znao. Na srecu nisam imao stete tad, ali izbegavam podzemne garaze kad je jaca kisa od tada.
Sloba, ja bi mozda za vikend opet dubinski je ocistio i onda bi trebalo da je ok? U motorni prostor je usla voda?
Sloba, ja bi mozda za vikend opet dubinski je ocistio i onda bi trebalo da je ok? U motorni prostor je usla voda?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Nije, do šuspleha je došla tj. samo je on bio potopljen što se tiče motornog prostora. Fiesta je zapravo visok automobil. Nedavno sedimo na vikendici kod drugara i ja kažem da je viša od njegovog C Maxa, kaže nema šanse i ja uzmem grančicu i dokažem. I to ne malo viša. Dobila je preko praga, napunila kadice i to je to.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Novi Sad
Nije bila šala, stvarno iz iskustva ne očekujem nakon sušenja neki trajan ili poseban problem.
Slobo, pričamo o VAG autima, voda uopšte nije problem (čista voda) osim kada nije neka elektrika/elektronika stalno ili jako dugo potopljena i tako stoji. (kao na primer u Pasatu gde je glavni ECU ispod brisača/šoferke i natapa ga stalno kiša dok pada jer se zapušio odvod, redovno strada).
Pa mi smo bez posebnih problema pokrenuli Punto poplavljen u 2 metra mulja, u obrenovačkoj poplavi.
ECU je najmanje, tj nimalo stradao a najviše intrument tabla i tapaciri.
Šta bi rekao kada bi ti pokazao na šta izgleda Fordova elektrika i to bez potapanja u vodu....Mondei raznih generacija, Ka, Kuga....
samo informacija da se glavni snop kablova nalazi skroz dole (i releji) vrlo nisko ispod baterije i da nisu zaštićeno posebno a da je motorni ECU iza prednje leve maglenke (izmedju točka i branika) i da ga odozdo zasipa zasoljena voda tokom zimskog perioda.
I da su Fordovi imali zamenu elektro instalacije (delimičnu) kao recall, neki period modeli oko sredine 2000tih.
Ja sam sa nekoliko njih imao iskustva, ne može da upali. Već sam naučio šta da prespojim pa da ECU probudi motor.
Prosto mislim da su namerno tamo postavili.
Na istom mestu Pežo stavlja takodje ECU ali od ABSa, doduše ima kao i Ford nekakvu "kabanicu" ali to svakako ne sprečava vodu da pronadje put.
Kod Tojote na istoj poziciji recimo kod Land Cruisera.
Itd itd...
Kod Mercedesa ulje kapilarno "napada" ECU i to bez ikakve vode, dolazi do havarije i ne može da se vozi.
Mercedes izbacio kit za popravak kablovske instalacije upravo tog problema.
Itd...raznih razloga koji ne izgledaju vizuelno tako strašno kao slika iz garaže mogu nastati problemi.
Iz iskustva sam napisao, ako nije paljeno dok je bilo pod vodom, posle ostavljeno na provetrenom da se osuši ne očekujem nikakav posebna problem ako je nivo bio kao na tvojoj slici.
Frka je ako voda udje u usis, pokrene se motor i nastane hidro udar.
Tada je kraj za motor.
BMW dizeli na primer ponekada i po običnoj malo jačoj kiši mogu da usisaju vodu... bilo slučajeva.
Kroz vodu BMW ne terati, nikakvu niti baricu...
Uzgred, Airbag konektori su pozlaćeni, posebno zaštićeni i specijalno izradjeni, tek tu ne treba očekivati problem.
Slobo, pričamo o VAG autima, voda uopšte nije problem (čista voda) osim kada nije neka elektrika/elektronika stalno ili jako dugo potopljena i tako stoji. (kao na primer u Pasatu gde je glavni ECU ispod brisača/šoferke i natapa ga stalno kiša dok pada jer se zapušio odvod, redovno strada).
Pa mi smo bez posebnih problema pokrenuli Punto poplavljen u 2 metra mulja, u obrenovačkoj poplavi.
ECU je najmanje, tj nimalo stradao a najviše intrument tabla i tapaciri.
Šta bi rekao kada bi ti pokazao na šta izgleda Fordova elektrika i to bez potapanja u vodu....Mondei raznih generacija, Ka, Kuga....
samo informacija da se glavni snop kablova nalazi skroz dole (i releji) vrlo nisko ispod baterije i da nisu zaštićeno posebno a da je motorni ECU iza prednje leve maglenke (izmedju točka i branika) i da ga odozdo zasipa zasoljena voda tokom zimskog perioda.
I da su Fordovi imali zamenu elektro instalacije (delimičnu) kao recall, neki period modeli oko sredine 2000tih.
Ja sam sa nekoliko njih imao iskustva, ne može da upali. Već sam naučio šta da prespojim pa da ECU probudi motor.
Prosto mislim da su namerno tamo postavili.
Na istom mestu Pežo stavlja takodje ECU ali od ABSa, doduše ima kao i Ford nekakvu "kabanicu" ali to svakako ne sprečava vodu da pronadje put.
Kod Tojote na istoj poziciji recimo kod Land Cruisera.
Itd itd...
Kod Mercedesa ulje kapilarno "napada" ECU i to bez ikakve vode, dolazi do havarije i ne može da se vozi.
Mercedes izbacio kit za popravak kablovske instalacije upravo tog problema.
Itd...raznih razloga koji ne izgledaju vizuelno tako strašno kao slika iz garaže mogu nastati problemi.
Iz iskustva sam napisao, ako nije paljeno dok je bilo pod vodom, posle ostavljeno na provetrenom da se osuši ne očekujem nikakav posebna problem ako je nivo bio kao na tvojoj slici.
Frka je ako voda udje u usis, pokrene se motor i nastane hidro udar.
Tada je kraj za motor.
BMW dizeli na primer ponekada i po običnoj malo jačoj kiši mogu da usisaju vodu... bilo slučajeva.
Kroz vodu BMW ne terati, nikakvu niti baricu...
Uzgred, Airbag konektori su pozlaćeni, posebno zaštićeni i specijalno izradjeni, tek tu ne treba očekivati problem.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Updejt za Audi - nema struju, sam je podigao spojler i pomerio vozačevo sedište unazad. Vlasnik je pričao sa servisom i nisu optimistične prognoze. Naravno, ima dosta svega u podu, ali ne smeju ništa da diraju pre izlaska procenitelja, a to je sutra.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Novi Sad
Najbolje proglasiti totalku. Ne daj boze tog brljavljenja u voznji.
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk