2.2 CDI VS 2.0 TDI

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT »

U pitanju su naravno E 220 CDI (w211 ph2, verzija sa 170 konja) i Audi A6 2.0 TDI (140/170 konja). GOdiste od 2007-2010.

Ajde neka neko upucen u VW grupu pise malo o 2.0 TDI (140 konja)

O Mercedesu manje-vise sve znam, a sto se TDI-a tice bilo je raznih prica o problemima sa diznama, glavom itd... Koji su to modeli, da li su se ugradjivali u A6, koje godiste itd
Da li postoji neka bitna razlika izmedju ove dve verzije 2.0 TDI?
Kakve su cene odrzavanja, na koliko se radi veliki servis?
Koji automatik ide uz taj motor?
Quattro ne ide?
Kako je resen DPF filter?
Neke poznate boljke? Trap?

I neko generalno misljenje, da li je taj motor dovoljno izdrzljiv da parira 2.2 Mercedesu?
Iz mog iskustva je od cele E klase upravo motor najjaca karika...

edit: Potpuno zanemarite razliku u ceni registracije i to sto je Merc zadnji pogon.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Floyd »

Dilema izmedju E klase i A6ice nebi trebala da postoji...zna se ko je tata (pretpostavljam da se auto kupuje za posao).
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Uroš S. »

Mislim da je 2.0TDI BKP taj sa problematičnim Siemens diznama i ujedno blokom koji puca.
ADrei
Reactions:
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od ADrei »

ja glasam za A6 :mrgreen:
ja sam vozio taj 'problematicni' 2.0TDI 140ps(ABT chip na 170ps) -2004god... kupio sam ga sa 118kkm, vozio 4god i prodao sa 200kkm, osim redovnih servisa promenio sam klapnu na usisnoj grani(oko 350-400eura) i nesto oko jednog tocka...
kazu da su ti prvi modeli imali problema sa glavom motora,meni su svi pricali da uzmem 1.9TDI ali sreca da ih nisam poslusao... ja nikakvih problema nisam imao :)
od 2008 su poceli comon-rail motori koji su mnogo bolji od PD motora, nikakve probleme nisu imali, mnogo tise i mirnije rade... ja bi ti definitivno preporucio A6 FL 170ps... mislim da je 143 malo za toliki auto
veliki servis na 2.0TDI PD se radi valjda na 120kkm, a na comon rail na 180kkm... opet proveri nisam bas siguran :)
uz 2.0TDI ide multitronik i ne moze quattro (ovo 2 stvari vaze samo za A6)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Xepoj87 »

Prosloj seriji restilizovane E klase po meni nema konkurencije...
A motor znas i sam da je savrsen.
Udobniji je od A6 jedno 30%, kvalitetniji enterijer,bolja ergonomija...
Da ne idem u to sta je lepse,jer je to individualno,a meni je na toj E klasi sve lepse.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Heineken »

Moj glas ide za e klasu zbog motora, mislim da 2.0 TDI ne moze da parira mercedesovom 2.2 cdi motoru. Ako bas gledas audija ja bih trazio iskljucivo sa cr masinom.. 2.0 TDI je imao problema sa diznama samo kod passata sa BKP motorom ali tu je i problem sa glavom motora koja ne mora da pukne ali ume da iznenadi, imas na audi forumu srbija lika kome je zveknula na A6 2007 godiste. Uljna pumpa je pravila problem u prvim verzijama koje su bile pokretane preko lanca, kasnije su izbacili lanac i presli na pogon preko zupcanika. Problem bi trebao biti resen ali ima slucajeva na stranim forumima gde je odlazila pumpa na autima 2006-2007 godista..Poznajem lika koji ima 2.0 TDI u G V i gazi sa njim preko 200.000 km i nikakvih problema nije imao ali kaze da je video brdo 2.0 TDI motora u ovlascenom servisu koje su zahvatili navedeni problemi..
ADrei
Reactions:
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od ADrei »

meni ta e klasa izgleda bas zastarelo pored A6 FL koji ima diode i napred i pozadi :D
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Xepoj87 »

One napred diode su pijacarske,onako samo zalepljene unutar fara,realno mi je lepsi onaj koji nema te diode napred,a ima pozadi,sto je valjda islo pre restilizacije uz S-line paket ili Bi-xenone,kao na mojoj C klasi recimo,a E klasa ima diode nazad :)
Koliko mi se enterijer novog A6 svidja,toliko mi se enterijer starog ne svidja...
Svi pominju kako im plasticno deluje enterijer W204 C klase pre restilizacije,a prosli A6,kao i Q7 imaju enterijer bas plasticnog izgleda,jeftino deluje onaj deo gde je radio i iznad,pa to ti je...
Inace i pored toga sam pri kupovini kola 2009-e,dok sam mislio da mi je budzet ogranicen na 20.000e,debelo razmisljao izmedju E klase i A6...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Одг: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od sebekkg »

Tu se valja dobro diskutovati. E sad zavisi za sta auto treba. Misljenja sam bez diskusije o kvalitetu motora ipak a6 restil. lepsi. Meni je e kladu pregazilo vreme dok da je pak dilema a6 i bmw5 tu bi vec bilo povuci potegni. A e klasa sada vec cisto penzos izgled a da je kvalitetna to bez daljneg.

Send from my GT-N7000 using tapatalk 2
Slika
ftj
Reactions:
Postovi: 13929
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od ftj »

Ako je za posao mislim da tu a6 i bmw 5 ne mogu da konkurišu E klasi. Ipak je nekom ko se vozi najbitnije da bude što udobnije a priča se i da je E najpouzdaniji.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT »

Restilizovana E klasa je vrhunski auto. Sve sto nije valjalo i sto je moglo bolje na ph1 su ispravili.

Dilema se stvorila zbog mogucnosti jeftinije kupovine proverene A6ice.
S druge strane, i dosta A6ica se pojavilo medju ljudima koje poznajem, ali znam da oni nece reci da je nesto crklo ni za zivu glavu.

Samo me zanima kakav je za odrzavanje A6, kakav je trap, da li motor ima bubice...


Ono sto mi se svidelo, pre neki dan sam naleteo na listu po kojoj je restilizovani E najpouzdaniji u klasi...
nixa
Reactions:
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od nixa »

Mislim da je onda sve jasno...

Mercedes! :doubleup:
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od mr.Big »

Mečka je Mečka. Audi samo ukoliko ima quattro...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od methane.master »

Uroš S. napisao:Mislim da je 2.0TDI BKP taj sa problematičnim Siemens diznama i ujedno blokom koji puca.
Ako se ne varam, BKP serije motora su išle isključivo u Passat.
Širim haos!
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Одг: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od sebekkg »

Jesu.

@next pa pazi ako hoces pouzdan auto da bukvalno ne mislis onda samo mecka. Niko nije osporio to. Ali valjalo bi da pored vec postojecih mercedesa imate u firmi i jednu a6icu ili mozda bmw5. Jos bmw5 sa m optic paketom. Hehehe luda stvar.

Send from my GT-N7000 using tapatalk 2
Slika
Odgovori