Terenci
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Terenci - moda ili potreba ?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Terenci - moda ili potreba ?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Postovi: 445
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Naravno, visoka pozicija sedenja ima svojih prednosti, to niko ne spori, zatim, dokazano je da su suv vozila bezbednija prilikom sudara (ali bih ja dodao i manje upravljiva za njihovo izbegavanje), ali kad mene inercija izbacuje iz sedišta prilikom normalnog isključenja sa ap, da moram da se držim za upravljač, a pri tom sam dobro spustio brzinu, onda se tu priča za završava.
Takođe, vožnja ap u uslovima pojačanog vetra može da bude problematična.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Takođe, vožnja ap u uslovima pojačanog vetra može da bude problematična.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Ja bih prvi uzeo suv da probam. Jer sa 190 mi je cimanje ulazak i izlazak iz nizih auta.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
- AleksandarAca
- Postovi: 1095
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Ja imam 196cm i secam se da sam jedva seo prvi put u B8, davno kad se pojavio. Doduse, posle malo probe pronadjes optimalnu poziciju sedista i volana za voznju, kao i za ulazak i izlazak. Kapiram da bi novi Alltrack bio prava mera
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Kod drugara u zafiru ulazak i izlazak od sale. Ali se bas uspravno sedim
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
- AleksandarAca
- Postovi: 1095
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Ja sam vozio Picasso 2016. Bukvalno sedenje kao u autobusu
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Ja sam par godina bio u SUV modu, a sad me radi ponovo niska pozicija i karting osecaj, citaj tvrdja auta.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: VW Passat Variant B8 Highline
SUV je multipraktik, izgleda moćno, lako se vozi po gradu (preglednost), super je za porodice, super je za porodice koje su aktivnije (izlasci u prirodu)... Sve u svemu dobar izbor za jedino vozilo u porodici 

- carov2
- Postovi: 4941
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Kako je meni dobra ta klasa automobila, A5, BMW 4...neki dobar Audi S5 je po meni idealan auto za vožnju.dag81 napisao:Ja sam par godina bio u SUV modu, a sad me radi ponovo niska pozicija i karting osecaj, citaj tvrdja auta.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Taj Audi A5/S5 je super auto, onom mom je najviše falila snaga/tj jači motor.
Inače sam skoro gledao cene u Nemačkoj i nisam mogao da verujem koliko je S5 2017+ poskupeo.
Izvinjavam se na offtopic-u, samo hteodoh i ja da se upišem na spisak onih koji vole normalan auto i sportsko vešanje.

Sent from my LE2121 using Tapatalk
-
- Postovi: 445
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Ljudi kad se naviknu na višu poziciju sedenja obično kažu da se ne bi vraćali na standardne automobile. Kako je kod tebe, da li ti je falio suv, bar u početku?dag81 napisao:Ja sam par godina bio u SUV modu, a sad me radi ponovo niska pozicija i karting osecaj, citaj tvrdja auta.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Ja sam isto menjao (Q5, XTrail) i ono šta je prednost istog u odnosu na trenutni A6 jeste:
* lakše se ulazi/izlazi iz automobila
* zbog same organizacije prostora imaš osećaj prostranosti i lakše je za decu (naročito XTrail koji ima uzdignutu zadnju klupu i vrata se otvaraju skoro pod 90 stepeni)
* mnogo je lakše manervisati po gradu i lakše se vozi
* odlaziš do vikendice, jezera, grčkih plaža, Kopaonika dosta laganije
Mane:
* udobnost - ono šta A6 pegla, u Q5 a i u Nissan-u osetiš lagano.
* vožnja - na autoputi u limuzini se osećaj bas spokojno i voziš opušteno i jednom rukom korz zavoje - dok kod SUV-a (bar ovih narodnih) nije baš tako.
* sve ovo utiče da isti put u A6-ci prođem tako da uopšte nisam umoran, dok sam se u nabrojanim SUV modelima osećao dosta umornije. Ali zato mi nadoknadi taj stres gradska vožnja
Tako da, itekako razumem ljude koji voze SUV vozila, ali ako se pravi dosta km na otvorenom putu za mene su ta vozila itekako inferiornija. I to i neke obične limuzine iz nižeg segmenta tipa Talisman (jer sam se u njemu skoro vozio kod ženinog brata) zadaju domaći zadatak za vozila tipa Q5 (doduše prethodne generacije kod tasta trenutno)
* lakše se ulazi/izlazi iz automobila
* zbog same organizacije prostora imaš osećaj prostranosti i lakše je za decu (naročito XTrail koji ima uzdignutu zadnju klupu i vrata se otvaraju skoro pod 90 stepeni)
* mnogo je lakše manervisati po gradu i lakše se vozi
* odlaziš do vikendice, jezera, grčkih plaža, Kopaonika dosta laganije
Mane:
* udobnost - ono šta A6 pegla, u Q5 a i u Nissan-u osetiš lagano.
* vožnja - na autoputi u limuzini se osećaj bas spokojno i voziš opušteno i jednom rukom korz zavoje - dok kod SUV-a (bar ovih narodnih) nije baš tako.
* sve ovo utiče da isti put u A6-ci prođem tako da uopšte nisam umoran, dok sam se u nabrojanim SUV modelima osećao dosta umornije. Ali zato mi nadoknadi taj stres gradska vožnja

Tako da, itekako razumem ljude koji voze SUV vozila, ali ako se pravi dosta km na otvorenom putu za mene su ta vozila itekako inferiornija. I to i neke obične limuzine iz nižeg segmenta tipa Talisman (jer sam se u njemu skoro vozio kod ženinog brata) zadaju domaći zadatak za vozila tipa Q5 (doduše prethodne generacije kod tasta trenutno)
- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Sa obzirom da veći deo vremena provodim po gradu, sa ograničenim mogućnostima parkiranja, rupama, ivičnjacima i sl, kraći i viši auto je izmišljen.
MPV izumire, ostaje SUV.
Kod posla mi je sve teže da nađem mesto i za 4.14m SX4, a ne za nekih 4,7 i sl.
Garaža u zgradi, u kojoj trenutno živim, je takva da Turana (4,4m) jedva okrenem da uparkiram. Stao bi i duži auto, ali je to baš dosta manevrisanja.
Prednosti limuzina, u BGu, za mene, u većini slučajeva nisu dovoljne da tas prevagne u njihovu korist.
Dodatno, mrsko mi je da ulazim i izlazim.
Skoro sam vozio službenog Golfa V, dok je Suzuki bio na servisu. Žena redovno mlatne glavom kada ulazi. Ja sam sve jednom ili dva puta. Navika uskakanja u SX4.
-
Ono što najčešće vozim, na duže, to je BG-UE ili CG, službenim (nemačko-češkim voznim parkom), ili Suzukijem. Zanimljivo je da me u Suzukiju nikada nisu zabolela leđa, iako nije baš sinonim za udobnost, kratko međuosovinsko, sedišta... Kod ostalih me zabole na istom mestu, samo je pitanje momenta, što zavisi od vozila.
Valjda mi paše položaj sedenja, a i utabao sam sedište kako mi odgovara :
Dakle, ja spadam u grupu onih koji su navikli i ne vraćaju se nazad, osim možda na kratko, ukoliko me nešto baš čudno zadesi.
TapaT
MPV izumire, ostaje SUV.
Kod posla mi je sve teže da nađem mesto i za 4.14m SX4, a ne za nekih 4,7 i sl.
Garaža u zgradi, u kojoj trenutno živim, je takva da Turana (4,4m) jedva okrenem da uparkiram. Stao bi i duži auto, ali je to baš dosta manevrisanja.
Prednosti limuzina, u BGu, za mene, u većini slučajeva nisu dovoljne da tas prevagne u njihovu korist.
Dodatno, mrsko mi je da ulazim i izlazim.
Skoro sam vozio službenog Golfa V, dok je Suzuki bio na servisu. Žena redovno mlatne glavom kada ulazi. Ja sam sve jednom ili dva puta. Navika uskakanja u SX4.
-
Ono što najčešće vozim, na duže, to je BG-UE ili CG, službenim (nemačko-češkim voznim parkom), ili Suzukijem. Zanimljivo je da me u Suzukiju nikada nisu zabolela leđa, iako nije baš sinonim za udobnost, kratko međuosovinsko, sedišta... Kod ostalih me zabole na istom mestu, samo je pitanje momenta, što zavisi od vozila.
Valjda mi paše položaj sedenja, a i utabao sam sedište kako mi odgovara :
Dakle, ja spadam u grupu onih koji su navikli i ne vraćaju se nazad, osim možda na kratko, ukoliko me nešto baš čudno zadesi.
TapaT
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: VW Passat Variant B8 Highline
Valjda je sve u glavi. Bas mi nije falilo, nekako me BMW 4ka tad bas odvukla lagano od SUVa. Presao tad iz X5 F15 40d u 420d. Sad mi svaki SUV ljulja, ne odgovara mi trenutno. Ne kazem da me nece ponovo proraditi.milekmilek napisao:Ljudi kad se naviknu na višu poziciju sedenja obično kažu da se ne bi vraćali na standardne automobile. Kako je kod tebe, da li ti je falio suv, bar u početku?dag81 napisao:Ja sam par godina bio u SUV modu, a sad me radi ponovo niska pozicija i karting osecaj, citaj tvrdja auta.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока