Komentar je bio su smislu cudjenja sa toliko iskustva sa tim motorom a onda po kratkoj naznaci sta se desavalo da se zavrsilo popravkama motora sa prilicno visokom cifrom.
A sada je jasnije, zapravo sa motorom i nije bilo nikakvog problema vec sa elektrikom tj magistralom (podataka) sudeci po opisu simptoma i sta se palilo od upozorenja.
Ti motori su prilicno pouzdani i dobri (ta novija godišta) otuda i dodatno cudjenje sa moje strane za taj primerak šta je moglo toliko da kosta.
Steta sto se pre zamene delova, a koji nisu resili kvar, nije uradila prvo dijagnostika kvara i nasao uzrok gasenja prvo pa tek krenulo u popravku. Pri tome ne mislim na čitanje kodova greške kao "dijagnostiku" jer je to samo jedna od alatki za proces nalaženja razloga problema.
No šta je bilo sada je istorija, da ne davim dalje.
Što se teme tiče, stanje primerka je najvažnije kod kupovine polovnjaka, ako se sazna istorija održavnaja to je veliki bonus a ako ne uvek može nešto da iskrsne, da se previdi pri prvom pregledu.
U pregled ovlašćenog se ne bih previše uzdao, tamo uglavnom nemaju dodira sa vozilima koja se popravljaju / da rešavaju neki kvar popravkom a ne zamenom kompleta nečega/ i većinom rade sa vozilima u garanciji gde su proste monter/demonter radnje i propisano redovno održavanje.