Pa svaki ce ti pri takvoj vožnji posrkati ulje, ukoliko ono nije u stanju da istrpi takvu vožnju.igorche20 napisao:Motor po difoltu srce ulje, posebno na otvorenom kada se nategne jace. Po povratku iz grcke mi se upalila lampica za ulje nakon duza voznje od 180-200km/h.
2.2 CDI VS 2.0 TDI
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
TermostatXepoj87 napisao:Ja nisam cuo za neke fabricke boljke CDI motora...

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Pa jeste asocijacija jer su mnogobrojni i svuda oko nas ali, VW redni 5cilindara atmo i turbo, redni 6 cilindara atmo i turbo, 6 cilindara V koji su tipicno ugradjivani u kategoriju limuzina te klase koja se moze porediti sa E klasom su se tokom decenija pokazali kao cudljivi, neke serije i neke verzije nekih godista su bile nivou proseka slicnih motora a mnogo cesce su se pokazali kao problematicni i veoma skupi sa popravkama.Kuzmanovic napisao:Molim te, pojasni mi ovo, zanima me tvoje misljenje. Ozbiljno pitam posto je meni prva asocijacija na VW upravo TDI.ljubitelj napisao:Ja VW i dizel nikako ne vidim kao dobitnu kombinaciju u istoj recenici.
Problemi sa glavama motora kod VWa su stanje 30godina, cak su zamenske glave motora i ponuda aftermarket trzista jer su dosta trazene.
Od tih motora jedino se redni 5cilindara turbo od 2461ccm pokazao kao izvanredan, pouzdan i bez iznenadjenja dostize tipicne kilomeraze jednog takvog dizela (500.000km je nesto sto bez problema konkurencija VWa omogucava).
Sa 4 i 3 cilindra dizelima je bolja siutacija, narocito su neki modeli 4 cilindrasa ocisceni od gresaka dok se 3 cilindra turbo nije bas pokazao.
Za auto kategorije E klase ja VW dizel ne vidim kao dobitnu kombinaciju iz navedenih razloga a mislim da je 2 litra i mogucih 105KS premalo za auto koji je sredstvo rada puno sati dnevno.
2,5 V6 ili 3.0 V6 su vise primereni ali mislim da cena popravki i odrzavanja nije ono sto ih preporucuje.
Za novi 2.0 redni 4 koji se pravi tek nekoliko godina (otkada se i VW prikljucio upotrebi CR sistema) mislim da je jos prerano utvrditi koliko je robustan, pouzdan, ekonomican u odrzavanju pri prelazenju nesto vecih kilometraza.
Pri tome poredim VW dizele sa MB, sa BMW sa Nissanovim, sa Tojotinim, sa Pezoovim kroz duzi niza godina, vise decenija i miliona komada koji su bili ili jos su u upotrebi.
Znam za VW dizele sa mnogo kilometara, i blizu 1 milion km ali je u odnosu na ukupan broj komada to prakticno zanemariva kolicina.
Ja imam takvo misljenje i pri izboru VW ili Mercedes dizel motora opredeljujem se za Mercedes.
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Trebalo bi te problematične motore prikazati i kao procenat u odnosu na ukupnu produkciju istog...