Gazu napisao: 26 Avg 2023, 16:54
Pa da, znači za to redovno "troši mi ulje" lampicu ni ne vredi gledati, već redovno samo proveravati kao i inače. A lampica se pali za ozbiljniji nedostatak ulja, i ne bi se ona ni upalila samo zato što je ulje palo malo ispod minimuma na štapu. Hvala društvo!
Za zadnju osovinu fabricki ide 245/40/17. Ali ta guma je skupa i tesko je naci AS.
Neka van fabricka alternativa je 235/45/17 koju radi veliki broj proizvodjaca. Ona je 2.4% viša.
Nisam shvatio, da li jedna guma na zadnjoj osovini ili u paru? U paru svakako ne bi trebalo da pravi problem. A ako je za prvu pomoć, ne može za toliko sjebati ni da je jedna.
P.S. Kasno videh ostale poruke, za to što ti treba svakako ne može napraviti problem.
Gazu napisao: 26 Avg 2023, 16:54
Pa da, znači za to redovno "troši mi ulje" lampicu ni ne vredi gledati, već redovno samo proveravati kao i inače. A lampica se pali za ozbiljniji nedostatak ulja, i ne bi se ona ni upalila samo zato što je ulje palo malo ispod minimuma na štapu. Hvala društvo!
Danas radio Jeep Patriot Pumpe Duse 2,0 VWdizel. P0086 očitana greška izmedju ostalih.
Kada se desi pri čitanju kodova, računajte na remont kablovske instalacije.
Vrlo raširena greška a razlog je idiotski položaj kutije releja i pratećih radosti koje donose so, sneg, voda, blato i ostalo....uz lošiji kvalitet isame izrade.
Odnosi se i na Krajslere i Dodžove.
Godišta od 2008-2017. dakle solidan asortiman modela. 2007. godište ima nešto drugačije, robusnije, releje i manje je izraženo mada se i tamo javlja problem.
Kvar nije skup u delovima ali ima puno rada, tj posla i vremena da se sanira kako treba.
Simptomi su teško paljenje motora ili seckanje u vožnji ili često gašenje tokom vožnje...sve nekontrolisano u smislu intervala ili trenutka kada će se dogoditi.
Imam pitanje nevezano za mene. Koleginici na Mercedes A170 cdi duva mlak vazduh, nekad hladan, a nekad vruć vazduh iz klime kabine. Sve zavisi, kako mu padne da radi. Temperatura motora je ok, normalno dostiže radnu temperaturu. Mehaničar, koji je radio popravku drugog problema, pipao creva i kaže da su topla. Šta bi moglo biti?
Klima je analogna, a zima ide i grejanje treba.
Creva treba da su vruca da bi auto grejao, sto ce reci preko 90stepeni rashladna. Vec na 70 nema od grejanja nista....
Gornje crevo mora da bude ladno do dostozanja radne temperature, to je lako proveriti.
Ako nije to, onda zapusen mali hladnjak.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
To je meni prvo palo na pamet, jer da je bušan vlažilo bi u kabini. E, sad postoji li neka varijanta bez skidanja, da se odčepi sa nekom hemikalijom ili mora da se ipak skine?
Pa jedino da se nađu creva koja vode antifriz iz motora na mali hladnjak. Da se odvoje od motora i povežu na vodovod. Pustiš vodu na najjače i vidiš kako će teći i šta će isterati.
Hvala, preneću joj da napomene čoveku koji joj održava mehaniku, da proba da odradi to. Inače bi morala da tera kod električara, a oni ponekad umeju da budu bezobrazni i unapred ti kaže da mora sve novo iako ima mogućnost reparacije. Lakše mu da montira novo, nego da očisti staro.
Prvo treba da joj proveri termostat. A za mali hladnjak moze da proba sa necim sto razbija kamenac, neka hemija, kiselina ce to da razjede, pa posle ispiranje. Bar sirce.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.