Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
radi se tzv diamond cut tj obrada povrsine felne da izgleda kao polirano
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
A onda na to bi trebao da ide lak.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Lak ili mozda plastifikacija?
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Objasnio omp, to sjajno je cnc obrada.
Posle ide lak, a najbolje plastifikacija ona je najpostojanija, najcvrsca a i najskuplja.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Posle ide lak, a najbolje plastifikacija ona je najpostojanija, najcvrsca a i najskuplja.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
@dag81 može li plastifikacija da postigne isti efekat sjaja kao lak? Konkretno na brušenom delu a i generalno kod farbanja felni?
Имам једно потпитање...
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Ne znam iskreno, nemam preko koga plastifikaciju.
Plastifikacija ima jednu veliku manu, ako se zadere ponovo i hoces da se sredi felna, skupo je skidanje plastifikacije
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Plastifikacija ima jednu veliku manu, ako se zadere ponovo i hoces da se sredi felna, skupo je skidanje plastifikacije
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Plastifikacija i nije bas najbolje resenje, jeste ona jaca od laka ali sto rece dag ako krene da se ostecuje zeznuto je za sanaciju, sto se sjaja tice lak je malo bolji po tom pitanju bar po onom sto sam ja vidjao od plastifikacija. Ja bih svakako lakirao felnu uvek pre nego plastificirao a sto se tice ove cnc obrade ne znam jel uopste potreban lak preko, moje felne su taj fazon i zagrebane su na par mesta ali nisam primetio da postoji ikakva zastita u vidu laka ili plastifikacije jer se ne vidi ostecenje istog, mislim da je alu trajan po tom pitanju kad se ispolira jer sam gledao na netu mnogo njih koji su polirali felne do visokog sjaja i nisu radili posle toga nikakvu zastitu.
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Zar aluminijum nije jako osetljiv na koroziju u kontaktu sa soli i drugim hemikalijama koje se mogu naći na putu, posebno zimi?
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Sad nesto citam posle diamond cut-a se radi lak a ne plastifikacija, medjutim i taj lak nije resenje jer se posle ostecenja lako siri vlaga ispod laka i time muti izgled felne gde je brusena, bas malo pre na parkingu videh jedan novi tucson sa fabrickim diamont cut felnama, na jednoj felni na vise mesta popustio lak, vrv usled cesanja nekog o ivicnjak i sl. i poceo da muti sjaj a i da se ljuska bas bode oci.
Sto se tice poliranih felni koje znam da su ljudi radili niko ih posle toga nije stitio lakom, sad nadjoh temu na drugom forumu gde je lik sam ispolirao felne i polir pasta mu je bila zavrsna nista posle nje, isto sam gledao neke alu detalje na motociklima kad ispoliraju do hrom sjaja nicim ne stite, vrv bi lak zamutio taj hrom sjaj.
Sto se tice poliranih felni koje znam da su ljudi radili niko ih posle toga nije stitio lakom, sad nadjoh temu na drugom forumu gde je lik sam ispolirao felne i polir pasta mu je bila zavrsna nista posle nje, isto sam gledao neke alu detalje na motociklima kad ispoliraju do hrom sjaja nicim ne stite, vrv bi lak zamutio taj hrom sjaj.
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
a i jedan logican odgovor za polirane felne je da lak i ne moze da se uhvati za njih posto je povsina suvise glatka a da bi lakirao povrsina treba biti matirana, ono moglo bi ali pitanje koliko bi trajao taj lak dok se ne oljusti, vrv do prvog pranja puskom a kod cnc obrade povrsina nije tako glatka jer noz ostavlja neki trag pa moze lak ali opet mislim da to nije tako postojano kao kod klasicnog farbanja i lakiranja aluminijumskih felni.
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
I fabricki cnc/lak popuste posle 3 godine. Nista nije vecno.
Svaka fabricka je izlakirana. Ako bi se odradio samo CNC posle par meseci oksidira aluminijum.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Svaka fabricka je izlakirana. Ako bi se odradio samo CNC posle par meseci oksidira aluminijum.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Moje felne Dezent su fabricki cnc, cisto sumnjam da ih je neko sredjivao a stare su bar 5-6 god da ja znam a sigurno i vise a nigde nisu popsustile, kao nove su, sem par sitnih fizickih ostecenja
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Farbanje u tamno sivu, CNC obrada i lakiranje.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Je l' će i moje biti objavljene?
Pre i posle?
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Pre i posle?
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne-farbanje i ostale estetske korekcije
Ne slikam ni 10%, ali objavicemo.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока