Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Ako se sećam dobro Q2 je nešto bolja po snegu, a u svemu ostalom slabija u odnosu na Q3 (informacije sa drugih foruma). Ali ne bih ti rekao da uzimaš 2 generaciju zato što se ljudi žale da problema sa kidanjem lamelica na toj gumi... ALI pošto će ići nazad verovatno nećeš imati tih problema, jer se to dešava napred na pogonskim točkovima.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3815
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Njemu su nazad pogonski tockovi
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Možda i nije baš to u pitanju, pretpostavljam da više doprinosi i težina samog motora.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Darko
- Postovi: 9097
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
A170T je napisao: ↑05 Nov 2023, 12:57Ako se sećam dobro Q2 je nešto bolja po snegu, a u svemu ostalom slabija u odnosu na Q3 (informacije sa drugih foruma). Ali ne bih ti rekao da uzimaš 2 generaciju zato što se ljudi žale da problema sa kidanjem lamelica na toj gumi... ALI pošto će ići nazad verovatno nećeš imati tih problema, jer se to dešava napred na pogonskim točkovima.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Hvala.
Uspeo sam ipak da nadjem QR3 u dimenziji 235/45/17, pa sam kompletirao set.
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Uvek je najbolje kada su sve 4 iste.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- Darko
- Postovi: 9097
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Lepo izgleda šara
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
A kako izgleda "ruzna" sara?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Rađena po uzoru na Crossclimate, na testovima su uvek pratile u stopu Michelin. Šara jeste po meni u top 3 najlepših trenutno dostupnih AS guma, pogotovu kad su noveDarko je napisao:Lepo izgleda šara
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Sve gume iz Michelin grupacije su copy-paste.
Lako ih uklopiti, šara 99% ista.
Meni Hankook i Pirelli baš odudaraju. Ružno, ali budžet za ovu godinu ograničen.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Lako ih uklopiti, šara 99% ista.
Meni Hankook i Pirelli baš odudaraju. Ružno, ali budžet za ovu godinu ograničen.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Meni je najbitnije da guma radi svoj posao, ali sam za varijantu kompletan set, nego dva para sa različitim osobinama prijanjanja.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Nekoliko reci o gumi Hankook oprimo 4s2 u dimenziji 175/65 R14. Prvi utisci su da je guma vrlo tiha sto je za pohvalu.Sledece zapazanje je da je i vrlo mekana odnosno udobna prilikom prelaska preko ulicnih sahtova i lezecih prepreka.
Po suvoj podlozi vrlo fino koci ali sam ja iskreno ocekivao puno bolje prianjanje na kocenju shodno svim tim nekim testovima gde je grdno nahvaljena u kocenju po suvoj podlozi.
Velika vecina tih testova da ne kazem svi testovi, radjeni su po principu ko plati vise , njegov pneumatik bude ili najbolji ili u vrhu.Elelm da se vratim prvim utiscima za ove gume i prvo iznenadjenje je da je prilikom vrlo brzog ulaska u krivinu po suvoj podlozi, doslo do manjeg podupravljanja lako kontrolisanog ali to nisam ocekivao.Uzgred, isti je auto, iste ulice i krivine gde se probaju gume u razlicim uslovima i brzinama , a isti je vozac.
Kada se tice mokrih puteva odnosno mokre podloge, guma drzi fenomenalno i vrlo ocekivano, tako da mogu da kazem da je pri istoj brzini sigurniji prolaz bio na mokrom nego na suvom kolovozu,.Nema iznenadjenja ni sa preupravljanjem niti sa podupravljanjem odnosno sa proklizavanjem auta ni kroz brze niti kroz vrlo ostre krivine.Ono sto je dodatni plus jeste i kocenje po mokroj podlozi gde gume izuzetno i vrlo sigurno odradjuju svoj posao uz kratak zaustavni put.
Snega i leda nije bilo ali je moj prvi utisak za sada jeste da je H750 4S2, veoma dobra i vrlo sigurna guma koja nece izdati ni jednog prosecnog vozaca u bilo kojoj situaciji na suvim i mokrim podlogama.
Nisam nesto puno prosao sa njima pa su ovo za sada neki skromni prvi utisci u uslovima redovnog saobracaja i uz malo vise rizika, no nema drugacijeg nacina da na neki svoj nacin saznam cime raspolazem u voznji.
Na kraju, za sada mi je i dalje utisak da je prva hankokova guma optimo 4s H730, rekao bih potpuno jednaka ovoj gumi s tim sto je ta prva u namerno teskom preterivanju kroz ostru krivinu i sa dodatnim i namernim ostrim trzanjem volana u pola krivine ka unutrasnjoj ivici puta iskljucivo u zelji da je namerno izbacim iz putanje, podvijala bok guma ali se drzala kao zalepljena za suvi put ( pritisci u gumama su kod mene uvek isti ).Ova 4s2 ne uvija bok ali mi je jednom otkacila zadnji kraj malo popreko, naravno nista opasno i vrlo bezbedno je i vracen manjom korekcijom volana na svoju putanju..Ne znam, to "gradivo" ce se tek utvrdjivati .
To je otprilike to za sada,.Svakako, maltretiracu ih jos malo zbog mene i moje sigurnosti jer ja ne volim iznenadjenja u voznji, pa cu i te utiske ovde preneti.Da , daleko je bolja od save all veather koje su mi skoro nove i upravo su bile na zadnjem trapu, tako da je ta razlika prilicno velika.Jos nesto, sve ovo je probano na celicnim felnama i imam nameru da to premontiram na alu, felne, no to mi nije hitno a i mi se ne bacaju pare obzirom da mi je set na alu felnama vrlo malo presao.Videcu.
Zao mi je sto ne znam ponasanje u istim uslovima voznje G.Y. gen3 ili crossclimate 2 gume, narocito dunlopa i firestone, ali sam nekako misljenja da je sve to nekako izvikana stvar da se kroz reklamu i placene testove pridobiju kupci, jer mi je jak utisak da je i posle 11 godna najnoviji model gume istog proizvodjaca , skoro pa jednak prvoj generaciji celosezonskih guma??? Cini se da je sve to samo stvar kolicine para kojima se neki proizvodjac "otvori" prema ekipi koja radi testiranje razlicitih vrsta guma.
Po suvoj podlozi vrlo fino koci ali sam ja iskreno ocekivao puno bolje prianjanje na kocenju shodno svim tim nekim testovima gde je grdno nahvaljena u kocenju po suvoj podlozi.
Velika vecina tih testova da ne kazem svi testovi, radjeni su po principu ko plati vise , njegov pneumatik bude ili najbolji ili u vrhu.Elelm da se vratim prvim utiscima za ove gume i prvo iznenadjenje je da je prilikom vrlo brzog ulaska u krivinu po suvoj podlozi, doslo do manjeg podupravljanja lako kontrolisanog ali to nisam ocekivao.Uzgred, isti je auto, iste ulice i krivine gde se probaju gume u razlicim uslovima i brzinama , a isti je vozac.
Kada se tice mokrih puteva odnosno mokre podloge, guma drzi fenomenalno i vrlo ocekivano, tako da mogu da kazem da je pri istoj brzini sigurniji prolaz bio na mokrom nego na suvom kolovozu,.Nema iznenadjenja ni sa preupravljanjem niti sa podupravljanjem odnosno sa proklizavanjem auta ni kroz brze niti kroz vrlo ostre krivine.Ono sto je dodatni plus jeste i kocenje po mokroj podlozi gde gume izuzetno i vrlo sigurno odradjuju svoj posao uz kratak zaustavni put.
Snega i leda nije bilo ali je moj prvi utisak za sada jeste da je H750 4S2, veoma dobra i vrlo sigurna guma koja nece izdati ni jednog prosecnog vozaca u bilo kojoj situaciji na suvim i mokrim podlogama.
Nisam nesto puno prosao sa njima pa su ovo za sada neki skromni prvi utisci u uslovima redovnog saobracaja i uz malo vise rizika, no nema drugacijeg nacina da na neki svoj nacin saznam cime raspolazem u voznji.
Na kraju, za sada mi je i dalje utisak da je prva hankokova guma optimo 4s H730, rekao bih potpuno jednaka ovoj gumi s tim sto je ta prva u namerno teskom preterivanju kroz ostru krivinu i sa dodatnim i namernim ostrim trzanjem volana u pola krivine ka unutrasnjoj ivici puta iskljucivo u zelji da je namerno izbacim iz putanje, podvijala bok guma ali se drzala kao zalepljena za suvi put ( pritisci u gumama su kod mene uvek isti ).Ova 4s2 ne uvija bok ali mi je jednom otkacila zadnji kraj malo popreko, naravno nista opasno i vrlo bezbedno je i vracen manjom korekcijom volana na svoju putanju..Ne znam, to "gradivo" ce se tek utvrdjivati .
To je otprilike to za sada,.Svakako, maltretiracu ih jos malo zbog mene i moje sigurnosti jer ja ne volim iznenadjenja u voznji, pa cu i te utiske ovde preneti.Da , daleko je bolja od save all veather koje su mi skoro nove i upravo su bile na zadnjem trapu, tako da je ta razlika prilicno velika.Jos nesto, sve ovo je probano na celicnim felnama i imam nameru da to premontiram na alu, felne, no to mi nije hitno a i mi se ne bacaju pare obzirom da mi je set na alu felnama vrlo malo presao.Videcu.
Zao mi je sto ne znam ponasanje u istim uslovima voznje G.Y. gen3 ili crossclimate 2 gume, narocito dunlopa i firestone, ali sam nekako misljenja da je sve to nekako izvikana stvar da se kroz reklamu i placene testove pridobiju kupci, jer mi je jak utisak da je i posle 11 godna najnoviji model gume istog proizvodjaca , skoro pa jednak prvoj generaciji celosezonskih guma??? Cini se da je sve to samo stvar kolicine para kojima se neki proizvodjac "otvori" prema ekipi koja radi testiranje razlicitih vrsta guma.
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Citam jutros na Consumer report:Delija je napisao: ↑01 Nov 2023, 15:12700 evra nije neka cifra, ali tako gledano - mogu da se menjaju i na 20k km - jer su sigurno bolje nove od onih koje su presle 20k km.
Sara je solidna, nisu bucne, nema nikakvih ostecenja, "smesa" deluje kao nova.
A sledece godine mozda dodje i "refresh" auta - pa ne moram bas svaki put da uz auto poklanjam nove gume...
https://jalopnik.com/these-are-the-best ... 2/slides/6
With superior handling and braking over a standard all-season tire, a performance-focused tire makes sense for anyone who still wants to have a little fun even when it’s cold out. And the best one Consumer Reports tested was unquestionably the Michelin CrossClimate2. Like most Michelins, they’re pricey, but treadwear testing suggests they’ll likely last 85,000 miles.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.