Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7095
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Još malo pa televizori od 42 inča…
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Auto je nestvarno prostran, idealan porodicni, ima i ID4 i Enyak kod mene u komsiluku u salonu, isao sam da ga razgledam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30194
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
U glavnom proizvodnom pogonu ŠKODA AUTO u Mlada Boleslav započela je serijska proizvodnja novog ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV. Poput uspešnog, potpuno električnog ENYAQ iV, temelji se na MEB platformi Volkswagen grupe. Više od 120 primeraka elegantnog coupéa proizvodiće se svakoga dana u glavnom pogonu pored serijskih modela ŠKODA ENYAQ iV, OCTAVIA i OCTAVIA iV.
https://www.garaza.rs/zapoceta-serijska ... 1638054566
https://www.garaza.rs/zapoceta-serijska ... 1638054566
Posetite www.garaza.rs !
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Sinoć prvi put video ID4 uživo, nakačen na punjač u TC Galerija. Čini mi se diplomatske table.
Retko mi se sviđaju novi automobili a na VW samo posebno postao alergičan otkako im nove verzije klasika modela tipa Golfa više liče na aktuelne Škoda modele iz iste kategorije. Međutim uživo je ID4 sasvim druga priča i deluje vrlo vrlo moćno i prilično futuristički. To kako su zakockastili prednju masku je fenomenalno skroz, ne znam za uticaj na vožnju itd ali za estetiku čista desetka.
Toliko da se spremam da proučim cjenik VW elektromobila u Srbiji...
Dokle će punjenje električnih vozila na ovakvim mestima da bude za džabe kod nas?
Retko mi se sviđaju novi automobili a na VW samo posebno postao alergičan otkako im nove verzije klasika modela tipa Golfa više liče na aktuelne Škoda modele iz iste kategorije. Međutim uživo je ID4 sasvim druga priča i deluje vrlo vrlo moćno i prilično futuristički. To kako su zakockastili prednju masku je fenomenalno skroz, ne znam za uticaj na vožnju itd ali za estetiku čista desetka.
Toliko da se spremam da proučim cjenik VW elektromobila u Srbiji...
Dokle će punjenje električnih vozila na ovakvim mestima da bude za džabe kod nas?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30194
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Bojim se da neće još dugo.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Cupra Tavascan
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14266
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Danas videh Enyaq IV (valjda), na punjaču u TC. Liči na Kodiaqa, verujem da je taj. Domaće table.
Zanimljivu boju ima, eto utisaka
TapaT
Zanimljivu boju ima, eto utisaka
TapaT
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Bio bih iskreno zahvalan da mi neko objasni ovo WLTP deklarisanje dometa za električne automobile.
Primera radi, gore navedena Skoda-Enyaq-85x, za koju piše da verzija za 2024. ima domet od 538 km.
To vozilo ima bateriju od bruto 82 kWh (zato u nazivu i ima 85 ), a ona nudi iskoristivih 77 kWh.
Da bi sa 77 kWh prešli 538 km trebalo bi da sa ovim vozilom (koje prazno ima 2.200 kg) imate prosečnu potrošnju od 14,31 kWh/100 km.
To je čista budalaština. Objektivno nemoguće.
Primera radi, gore navedena Skoda-Enyaq-85x, za koju piše da verzija za 2024. ima domet od 538 km.
To vozilo ima bateriju od bruto 82 kWh (zato u nazivu i ima 85 ), a ona nudi iskoristivih 77 kWh.
Da bi sa 77 kWh prešli 538 km trebalo bi da sa ovim vozilom (koje prazno ima 2.200 kg) imate prosečnu potrošnju od 14,31 kWh/100 km.
To je čista budalaština. Objektivno nemoguće.
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Uglavnom odbiješ 30-40% dometa od tog WLTP deklarisanog i dobiješ neki pouzdani realni domet i za leto i za zimu.
Slično kao što za potrošnju benzina dodaš 20-25% i dobiješ realno stanje potrošnjemešovite vožnje, odnosno za tih 20-25% manji domet sa rezervoarom u realniim uslovima. ( a to podrazumeva većinski da se vozi u gradu za većinu vozača).
Slično kao što za potrošnju benzina dodaš 20-25% i dobiješ realno stanje potrošnjemešovite vožnje, odnosno za tih 20-25% manji domet sa rezervoarom u realniim uslovima. ( a to podrazumeva većinski da se vozi u gradu za većinu vozača).
Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq
Vožnjom do 50-60kmh, bez klime/grejanja i maksimalno korišćenje B moda, moguće je.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk