Bilo bi lepo da Škode imaju Volvo magična svojstva.
Budžet guma ako mrvu bolje bude radila na boljem automobilu, i dalje je loša guma. Vredni ljudi izmere svake zime nešto što niko od nas ne može, i ako ti neće pomoći da odabereš koja guma je dobra za tvoj automobil, ne treba mnogo biti pametan da makar eliminišeš šta nije.
Meni je zbog toga bio interesantan onaj test, gde Audi sa istom gumom koči +2m od Tesle.
Isto kao i gomila automobila koji ne prođu moose test… džabe im i da se vlasnici tripuju oko izbora gume, kad je u startu auto upitno bezbedan. Primer, popularni passat B8 karavan, koji pada moose test a Peugeot 508 lagano prolazi. Popularna Superb isto, katastrofa, itd.
Mislelin je sigurno bolja guma, ako nista drugo duze ce drzati preformanse. Sigurno je i udobnija jer je meksa. Verovatno i tisa, mada ja ne primecujem da je Rs3 bucna. A mozda su i razlike minimalne, na testovima je Hankook jako dobar. Ali Hankook kosta kao Tigar, u tom cenovnom rangu je za 2 klase jeftiniji od Miselina.
Po svim testovima rs3 je jako dobar, ono sto je realno je da se kaze da je to najlosija premium guma koja kosta kao budzet guma, pa je cini mozda bestbay modelom. Evo3 i Letnje su skuplje, to vec nije bestbay, tu dobijes koliko platis i nista vise.
Uzmi odmah Alpin 6 ako imaš bilo kakvu dilemu. Vreme i kilometraža skoro uvek rade u korist skupljih guma, a nažalost testovi su jako retki koji baš to testiraju. Većina projektuje potrošnju šare na osnovu njene potrošnje merene dubinom, a niko funkcionisanjem. Mich je tu posebno dobar bio sa dosadašnjim gumama.
pređem 12-13 hiljada godišnje, radi se o tome što ovde u ravnici skoro uopšte nema pravog snega, ili ako ga bude, brzo se otopi
više ima poledice, a retko idem u prave zimske predele