Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Postoji li neka varijanta za čišćenje katalizatora bez skidanja. Pri tom mislim na naprskavanje saća u katalizatoru preko izduvne grane, kroz otvor za lambda sondu. Uopšteno, da li je to moguće?
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Moguće ali i nepotebno.
Katalizatori se ne prljaju, u njima je jako visoka temperatura i sve bukvalno sagori.
Ako pričamo o oksidacionim katalizatorima a ne SCR ali pretpostavljam da je za njih pitanje,
Katalizatori se ne prljaju, u njima je jako visoka temperatura i sve bukvalno sagori.
Ako pričamo o oksidacionim katalizatorima a ne SCR ali pretpostavljam da je za njih pitanje,
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Ne znam da li vredi na benzincima koji su kao moj godinama stajali bez voznje.OMP napisao: 28 Dec 2023, 12:13 za dizele ima smisla za benzince ne, tako mi je rekao drugarov sin koji radi u jednom servisu i imaju tu masinu, kazu da su na dizelima imali dobrih rezultata
Re: Servis - Razno
ne znam za takav slucaj ali kad sam pomenuo benzinca dal da mog malo pustimo kroz tu masinu jer nije bila neka cifra on mi rekao nemoj da bacas pare kod benzinaca nema svrhe, benz ne moze toliko da se "zaprlja" kao dizel
Re: Servis - Razno
Gledajuci neke klipove sasvim slucajno sam nasao potencijalno resenje jednog mog problema. Naime, nakon voznje po kisi desava se krckanje prilikom motanja. To se desava samo po kisi, kada je suvo toga nema. Video sam da su moguci problem krajevi letve volana, odnosno manzetne koje su verovatno pukle i pustaju vodu unutra. Tako da moracu sutra da to proverim, nadam se da nije tako teska popravka u pitanju.
- Gazu
- Postovi: 2698
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
A na koji način može auto da troši antifriz? Meni jedino logično da negde curka kao što ste opisivali, ali kako bi mogao da troši?Koshmar napisao: 25 Dec 2023, 18:44 Naravno da nije normalno...ni na jednom autu...trosi ti ili ti negde pusta.
Re: Servis - Razno
Tako što sagoreva uz izduvne gasove ispirajući cilindre usput npr, što je jako dobra opcija "dekarbonizacije" motora ali loša dugoročno po njegov rad jer onemogućava pravilnio podmazivanje a kratkotrajno može da napravi i hidro udar pa da se razleti motor.
Ili tako što curi na nekom hladnjaku, na termostatu, na interkuleru EGRa, i slično, tako se troši /smanjuje nivo u posudi.
Pa razne račve, slavinice, unutrašnji tzv mali hladnjak.
A može i da preliva iz posude preko neispravnog čepa.
Šta god da je to je kvar, antifriz se ne doliva kao nešto redovno.
Ok je doliti 1-2-3 decilitra jednom ili dva puta godišnje usled isparavanja, a to zavisi i od broja ciklusa grejanja i hladjenja motora odnosno predjene kilometraže.
Nije isto ako se motor koristi npr 300 sati godišnje ili 700 sati godišnje.
Ili tako što curi na nekom hladnjaku, na termostatu, na interkuleru EGRa, i slično, tako se troši /smanjuje nivo u posudi.
Pa razne račve, slavinice, unutrašnji tzv mali hladnjak.
A može i da preliva iz posude preko neispravnog čepa.
Šta god da je to je kvar, antifriz se ne doliva kao nešto redovno.
Ok je doliti 1-2-3 decilitra jednom ili dva puta godišnje usled isparavanja, a to zavisi i od broja ciklusa grejanja i hladjenja motora odnosno predjene kilometraže.
Nije isto ako se motor koristi npr 300 sati godišnje ili 700 sati godišnje.
Re: Servis - Razno
Meni je posle 2 godine spao nivo na 1/2 decilitra, ali to je ipak normalno. Reče mi majstor na početku, kad počne grejanje da se uključuje, radijator povuče u sebe malo antifriza i vremenom će da isparava.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
C4 1.6hdi 2006
Pozdrav...ja sam nov na ovom forumu...Srecna Nova 2024 godina svima
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32105
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: C4 1.6hdi 2006
Pozdrav! Dobrodošao.
Budi slobodan da predstaviš automobil.
Budi slobodan da predstaviš automobil.
Posetite www.garaza.rs !
Citroen...sta reci
Veliki pozdrav svima...Posedujem Citroen c4 1.6 HDI 2006 god 80kw... Kupio sam auto sa 175000km. Sada ima 220000km...auto je u veoma dobrom stanju jer Jos malo pa nece imati deo koji nisam zamenio na njemu...inače auto je prelep iako iskreno nisam ljubitelj Citroena a imao sam ih tri u porodici do pre dva meseca...
E sad..imam muku kao i svi...Citroen...
Ako bih nabrojavao sta sam sve uradio trebalo bi mi dosta prostora, pa Cu da skrati...auto dimi iako sam izmedju ostalog uradio dizne i svašta nesto...jednostavno ne dozvolja mi ECU da ubacim kodove....neki predlozi sta da radim...Hvala
E sad..imam muku kao i svi...Citroen...
Ako bih nabrojavao sta sam sve uradio trebalo bi mi dosta prostora, pa Cu da skrati...auto dimi iako sam izmedju ostalog uradio dizne i svašta nesto...jednostavno ne dozvolja mi ECU da ubacim kodove....neki predlozi sta da radim...Hvala
Re: Servis - Razno
Pozdrav...
Imam problem sa C4...
U pitanju je C4 picaso, 2010 god.
1.6 HDI...
Problem sa kvačilom...
Malo je tvrdje kvačilo, trese pri kretanju, nešto cvrči kada je otpušteno kvačilo...
Kada se zagreje, menjač zapinje kada se šalta iz druge u treću i obrnuto...
Inače kvačilo odvaja normalno...
Najviše me brine to što se trese iz prve...
Korpa, lamela verovatno...
Ali me brine da li je i zamajac stradao?
Ako je neko imao ovakva iskustva, neka napiše...
Imam problem sa C4...
U pitanju je C4 picaso, 2010 god.
1.6 HDI...
Problem sa kvačilom...
Malo je tvrdje kvačilo, trese pri kretanju, nešto cvrči kada je otpušteno kvačilo...
Kada se zagreje, menjač zapinje kada se šalta iz druge u treću i obrnuto...
Inače kvačilo odvaja normalno...
Najviše me brine to što se trese iz prve...
Korpa, lamela verovatno...
Ali me brine da li je i zamajac stradao?
Ako je neko imao ovakva iskustva, neka napiše...
Re: Servis - Razno
Svakako moras da menjas kvacilo tu je pre svega korpa losa ako trese i ako je tvrdo kvacilo, to sto se cuje kad je otpustena pedala ako je neki cvrkutav zvuk onda je druk kager (imao sam taj problem na c4, to im je mana iskrivi se potisna viljuska pa dodiruje druk lezaj) a ako je neki zvuk da kao melje i bruji onda je neki lezaj u menjacu, svakako kad se skine menjac sve ce se videti kao i stanje zamajca ovako nema svrhe pricati jer evidentno je da nesto ne valja.